Cumhuriyet gazetesinde neler oluyor? Kimler ayrıldı kim nasıl veda etti?..

Cumhuriyet gazetesinde yönetim değişikliğinin ardından taşlar yerinden oynuyor. Genel Yayın Yönetmeni Murat Sabuncu'nun görevden alınmasının ardından peş peşe istifalar geldi, gelmeye devam ediyor... Son olarak Ankara Temsilcisi Erdem Gül görevden alındı... Cumhuriyet'ten şimdiye kadar kimler ayrıldı?.. Hangi isim nasıl veda etti? İşte tüm o gelişmeler...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Cumhuriyet gazetesinde neler oluyor? Kimler ayrıldı kim nasıl veda etti?.. haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • SAMET 09 Eylül 2018 18:47 CUMHURİYET FABRİKA AYARLARINA DÖNMELİ.YOKSA BİRGÜN OKUYANIDA KALMAYACAK

    CEVAP YAZ 3 14
  • Abidin 09 Eylül 2018 18:29 Baktım açıklamalara hükümete saldıran yok..Demekki gidende gelende aynı kafadan....Değişen birşey yok :d

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 09 Eylül 2018 17:42 Cumhuriyet icindeki FETÖ'yu temizledi ve özune döndu.

    CEVAP YAZ 1 2
  • A. Kar 09 Eylül 2018 17:26 Cumhuriyet gazetesi, CHP gibi süresini doldurdu. Artık 21 asra uygun bir muhalefet gazetesi olmalı, 20 asır ideolojilerini savuran bir gazete değil. Yoksa bu ülkenin onlara ihtiyacı yok. İhyiyaç olmayan şeyler yok olur. Biz kağnıya ihyiyaç duyuyor muyuz?

    CEVAP YAZ 2 5
  • Misafir 09 Eylül 2018 15:48 Cumhuriyet Özüne dönmeli, karamak için masa başı yalan haber yapilmaz

    CEVAP YAZ 3 6
  • Mustafa er 09 Eylül 2018 14:31 Ülkesini karalayan ajanlık yapan hainlere özgür basın diyorlar..bunlar hain basın

    CEVAP YAZ 20 14
  • Mustafa er 09 Eylül 2018 14:29 Ulan bunlar dedikçi cnn fox cumhuriyet.

    CEVAP YAZ 13 7
  • Mustafa er 09 Eylül 2018 14:28 Evet vatan hainleri birer birer defoluyor..

    CEVAP YAZ 11 12
  • Misafir 09 Eylül 2018 14:16 Ülkede medyanın iktidar yanlısı yapılmasına yönelik operasyonlar hız kesmeden devam ediyor.. muhalif tek bir ses kalmayana kadar da devam edecek gibi.. doğan grubunun demirorene satışı, sözcü'ye feto gerekçesiyle müdahale, en son cumhuriyette yönetim değişikliği... allah sonumuzu hayretsin

    CEVAP YAZ 17 11

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro