Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü Kalın'dan flaş açıklamalar

Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü İbrahim Kalın Cumhurbaşkanlığı kabinesi toplantısı sonrasında açıklama yaptı. Kalın, Tahran'da yapılan Türkiye - Rusya - İran zirvesinin televizyonlarda canlı yayınlanmasına ilişkin yapılan yorumlara da açıklık getirdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Cumhurbaşkanlığı Sözcüsü Kalın'dan flaş açıklamalar haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR14 YORUM
  • afyon pasası 12 Eylül 2018 07:17 EYT NIN MILLET VEKILI SENDEN FAZLA PASAM SANA GEREK YOK BU KONUDA YARIN MHP ILE DE TERS DUSTUN MU ISTE OZAMAN BIR BAKMISSIN 4 LU KOALISYON ILE ..KOLTUKTANDA OLMUSSUN..BUTUN KANUNLAR GECMIS SEN SADECE SEYIRCI KALMISSIN BIR SECIME DAHA GIDERSIN ODA SONUN OLUR COK FAZLA ..EYT..KUL HAKKINI ELINI ATMA DERIM..PASAM KONUSMAK HERZAMAN KOLAY OLMUSTUR ..AMA YOK OLMAK ???

    CEVAP YAZ 1 1
  • Adalet parti ismi kendi yok 12 Eylül 2018 02:26 Antifetö sen çalış çalışmış ki hakkını arıyor

    CEVAP YAZ 0 0
  • Adalet parti ismi kendi yok 12 Eylül 2018 02:24 Maliyet kendi vatandaşına gelince oluyor suriyelilere 40 milyar dolar harcarken yok kendileri 2 yıl vekillik yapıp emekli oluyor geç bunları

    CEVAP YAZ 0 8
  • Mem 11 Eylül 2018 23:53 utanmazlar bitirdiniz Bize zam zam zam geçen ay elektriğe 90 TL derken şimdi 160 TL ediyorum bu fark neden Ey AKP ve MHP oy verenler bu ay cebinden 70 TL çıktı bu 70 tl yi çocuklarımla kısmak zorunda kalacağım Umarım siz çocuklarınıza bir kuru ekmek götüremeyen Siz Allah'tan bulun Bu sadece bir kaleme gelen zam su doğalgaz ne daha neler Market Pazar Giyim okul bu insanlar nasıl olacak Normal aylık giderimiz iki katına çıktı size Allah'ın huzuruna nasıl çıkacaksınız siz nasıl namaz kılıyorsunuz Siz çocuklarınızı yüzüne nasıl bakıyorsunuz siz onları nasıl ekmek geçiriyorsunuz Allah'tan bulun Allah'tan bunun Allah'tan bulun

    CEVAP YAZ 2 12
  • Antifetö 11 Eylül 2018 23:08 Yaşa takılmış mış. Emeklilik yaşına kadar çalış kardeşim. Primi gerektiği kadar ödedim öyleyse yatayım. Sakat kafa bu kafa.

    CEVAP YAZ 4 4
  • ceko 11 Eylül 2018 22:50 herkes çıkarcı bencil olmuş, başlatmayın eyt nize, gidin çalışın.

    CEVAP YAZ 7 1
  • Misafir 11 Eylül 2018 22:36 ÖSO militanlarına aylık 150 dolar maaş ödeniyor!.............. Savaşta ölürse, ‘Şehit’ mi kabul edilecekler? Ailelerine herhangi bir tazminat ve maaş ödenecek midir?

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 11 Eylül 2018 22:29 Eyt olacağına çalış ve üret kardeşim

    CEVAP YAZ 7 3
  • Orhan 11 Eylül 2018 22:13 Belediye seçimlerinde görüşürüz ibrahim bey, suriyelire para bulunuyor Filistinlilere bulunuyor taaa dunyanin öbür ucundaki maynamarlilara para bulunuyor ama sira bu ülkede calisarak bedeni hurdaya cikan bize gelince mali dengeler diye anonim siyasi sloganlar, görüşücez bakalim.

    CEVAP YAZ 2 8
  • Misafir 11 Eylül 2018 20:20 Emekliliği engellenenleri görmezden gelirseniz. Hüķümet olarak erimektesiniz. Sonrasında da buhar olursunuz buhar. Artık her dönem oy verme bitti bundan sonra sizi kurban ederim oyuma.

    CEVAP YAZ 2 8
  • İmadettin Çalışkan 11 Eylül 2018 20:16 3600 ek göstergeden ne haber, hiç bir basın mensubu bunu sormaz mı ?

    CEVAP YAZ 1 9
  • yalcın 11 Eylül 2018 20:06 maliyeye etkisi yok denecek kadar az olur,sen bana verilmiş hakkımı iade edeceksin,sen etmezsen mhp edecek,olmadı chp,olmadı,iyi parti,hiç biri olmazsa,fark etmez devlet benden kestiğine muhtacsa,başımızla beraber.

    CEVAP YAZ 2 6
  • Murat sezer 11 Eylül 2018 19:58 Vallahi billahi tallahi EYT kanunu çıkmazsa artık bizden uzak olun. Herşeye rağmen hep devam dedim. Herşeye para bulundu kendi insanımıza gelince bütçe dengeleri. Yok artık yeter. Bu kadar büyük yemin ediyorum.

    CEVAP YAZ 3 16
  • Ahmet Aycan 11 Eylül 2018 19:12 Bunun maliyeye etkisi ne olur düşünmek gerekmiş.3,5 milyon suriyeliye var ama verilmiş hakkı geriye alınmış yaklaşık beşyüzbin bu vatanın evlatlarına yok.Hatırlatmak gerek 500.000 < 3.500.000

    CEVAP YAZ 4 26

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro