SON DAKİKA

Cumhurbaşkanlığı için süre doldu: 4 isim başvurdu!

Yüksek Seçim Kurulunun (YSK) 24 Haziran'da yapılacak Cumhurbaşkanı ve 27. Dönem Milletvekili Genel Seçimleri'ne ilişkin seçim takviminde seçmen tarafından cumhurbaşkanı adayı gösterilmek isteyenlerin 1-2 Mayıs'ta YSK'ye başvurması gerekiyordu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Cumhurbaşkanlığı için süre doldu: 4 isim başvurdu! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR14 YORUM
  • MİSAFİR 03 Mayıs 2018 09:15 BUNLARIN BEŞİNCİSİDE VARDA SAADETİN İYİ PARTİNİN OY VERENLERİ UYANMASIN DİYE ŞİMDİLİK SAKLIYORLAR İLERDE UYANIRLAR AMA OYLAR UÇUP GİTMİŞTİR ARTIK OOOYYY OYYYYY

    CEVAP YAZ 0 1
  • abvd 03 Mayıs 2018 03:25 T.C Cumhurbaşkanı adayı bunlar mı? Eğer bunlarsa şayet, bunları yoğurdun içine doğrasanız cacık bile olmazlar.

    CEVAP YAZ 4 3
  • Misafir 03 Mayıs 2018 03:00 Derdimiz Cumhurbaşkanlığı değil!.................. Demokratik Hukuk Devleti!............

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 03 Mayıs 2018 01:10 Rahmetli Erbakan'ın partisi ne hale geldi

    CEVAP YAZ 3 11
  • misafir 03 Mayıs 2018 00:26 Tencere kapak diyeceğim ama oda uygunsuz.

    CEVAP YAZ 6 10
  • AYDINLIK 02 Mayıs 2018 23:14 ______________________________ Perinçek!

    CEVAP YAZ 10 1
  • Misafir 02 Mayıs 2018 23:54 sizi sevdiğim için bunu diyorum ,ilaçlarınızı acil yardım çantasını,seçim sonuçları açıklanırgen yanınızda bulundurunuz ne olur ne olmaz ,kaygılarımla HÜZÜNLÜ GÜRBÜZ

    1 5
  • Misafir 02 Mayıs 2018 22:55 Fotografta görülen arasına Sn Haydar Baş katılırsa halkın birçok kesimleri kapsamış olacak ve Doğada gibi Renkler çoğalacak...

    CEVAP YAZ 10 0
  • Güçlü ittifak 02 Mayıs 2018 22:40 AK parti+MHP+BBP+HÜDAPAR birliği ilk turda işi göğüsler.

    CEVAP YAZ 3 9
  • Misafir 02 Mayıs 2018 21:07 Şıkların dördü de yanlış.Cumhurbaşkanlığı için doğru şık fotoğrafta yer almıyor.

    CEVAP YAZ 2 9
  • HAYIRLISI 02 Mayıs 2018 19:32 Bağımsız, milli duruşu ile Perinçek

    CEVAP YAZ 21 4
  • ertürk göktürk 02 Mayıs 2018 19:28 ne olacak bir araya gelmeniz?akp den farkınız ne?tek farkınız mazot köylüye mazot fiyatı..oylar gerçek muhalif selo ya!

    CEVAP YAZ 15 9
  • Mert 02 Mayıs 2018 18:50 Tabiki iyi parti saadet

    CEVAP YAZ 18 10
  • Misafir 02 Mayıs 2018 19:07 şimdiye kadar nerdeydun ha nerdeydun

    0 33
  • abcd 02 Mayıs 2018 18:29 Dördünü toplayın çarpın isterseniz çıkarın göreceksiniz ki RTE nın 4/1 etmeyecektir.

    CEVAP YAZ 260 18
  • hakan 02 Mayıs 2018 17:57 haydi arkadaşlar! ey 80 milyon vatandaş! bu adaylarımız ellerini taşın altına sokmuş görev istiyorlar. en azından adaylık fırsatı tanınmalıdır. yiğitler meydane çıkmış destek bekliyor. ben demokrasi adına gidip perinçeke imza vereceğim. eğer biz 80 milyon kişi 1 tane meclis dışı aday çıkartamazsak vay halimize...

    CEVAP YAZ 18 4
  • Misafir 02 Mayıs 2018 18:30 Ellerini taşın altına değil kayanın altına sokmuşlar. Elsiz kalacaklar.

    4 19
  • Misafir 02 Mayıs 2018 20:12 sizi sevdiğim için bunu diyorum ,ilaçlarınızı acil yardım çantasını,seçim sonuçları açıklanırgen yanınızda bulundurunuz ne olur ne olmaz ,kaygılarımla HÜZÜNLÜ GÜRBÜZ

    1 8
  • Misafir 02 Mayıs 2018 20:29 sizi sevdiğim için bunu diyorum ,ilaçlarınızı acil yardım çantasını,seçim sonuçları açıklanırgen yanınızda bulundurunuz ne olur ne olmaz ,kaygılarımla HÜZÜNLÜ GÜRBÜZ

    1 8
  • Misafir 02 Mayıs 2018 20:29 nasl imza veriliyor ki

    3 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro