Cumhurbaşkanı kararları Resmi Gazete'de! 15 üniversiteye rektör atandı

Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın atama kararları Resmi Gazete'de yayımlandı. Erdoğan ayrıca 15 üniversiteye rektör ataması da yaptı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Cumhurbaşkanı kararları Resmi Gazete'de! 15 üniversiteye rektör atandı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • Hakan 06 Eylül 2018 16:55 Demek böyle gerekiyormuş, başkanımız seçti , burda yok neden üni kendi sevmiyor vs. Gird MEB'in lüzumu yok olanları siz de biliyorsunuz.ya mezhep ya, ya köken, ya politik ya vsss bir sürü mevzut göre ya li yapılmasında da başkanın seçmesi daha makbul bence

    CEVAP YAZ 0 0
  • Bu Fakir 06 Eylül 2018 11:56 Devletimizde öyle bir liyakat ve kariyer sistemi kurulmalıdır ki; idarecileri kişiler değil sistem atamış olsun. Atanan idareciler de kişilerin kölesi değil Devletin adamı olsun.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 06 Eylül 2018 11:40 Eğitim denince, üniversite deyince neden hemen İslam tarihi, Bilimi, Müslümanlık işin içine sokuluyor ki? Eğitimle, İslam ve Müslümanlık neden özdeşleştiriyor? Başka bilim dalları, sanat dalları yok mudur?

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 06 Eylül 2018 11:17 üniversitelerin kendi seçmediği rektörlerimiz demokratik T.C. ne hayırlı olsun

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 06 Eylül 2018 11:16 Eskiden diyorum rektör atamaları üniversitelerde basında falan tartışılırdı, atananların liyakatları çıkardı ortaya, şimdi ileri demokraside bunlara da gerek kalmadı

    CEVAP YAZ 0 3
  • Bu Fakir 06 Eylül 2018 10:32 Tüm yetkiler bir kişide değil de atamalar bir sistem dahilinde olmalıydı. Yani idareci olacak adayı bir kişi değil şartlardan oluşan bir sistem belirlemeliydi. Aksi halde çöküş devam edecektir, kanaatindeyim.

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 06 Eylül 2018 08:36 Arapliga degil Turklugu onem vermeliyiz,Turklugu on plana cikarmak yerine Arapligi on plana cikarirsaniz bu ulkeye yapilacak en buyuk zarar budur.

    CEVAP YAZ 0 12

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro