Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan bomba af çıkışı! MHP ile ittifak var mı?

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Kırgızistan dönüşü uçakta aralarında İnternethaber Yönetim Kurulu Başkanı Hadi Özışık'ın da bulunduğu gazetecilere açıklama yaptı. MHP ile ittifaka yeşil ışık yakan Erdoğan, af konusunda ise ilk kez bu kadar net konuştu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan bomba af çıkışı! MHP ile ittifak var mı? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 05 Eylül 2018 16:15 Enflasyon yüzde 18, cari açığın milli gelire oranı yüzde 6.5’i buldu. Ekonominin aşırı ısınmasıyla tam bir fırtına başladı.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Bu Fakir 05 Eylül 2018 14:53 Yönetmen yazıyor, oyuncular oynuyor. Also starring rolündeki DB ittifak yaparak muhalefetin elindeki belediyeleri almayı teklif ediyor sonra zaten ülkeyi yangın yerine çevirmiş olan starring RTE kabul ediyor, seyirciler yani yandaşlar yuppiiii çekiyor.

    CEVAP YAZ 1 19
  • misafir 05 Eylül 2018 14:52 Tencere yuvarlandı kapağını buldu. Zaten ittifak yapacaktınız başka şansınız yok. Ülkeyi Emel’lerinize heba ettiniz

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 05 Eylül 2018 13:43 ülke yanıyor HERİFİN TEK DERDİ VAR SEÇİM KAZANMAK !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    CEVAP YAZ 1 20
  • Misafir 05 Eylül 2018 14:12 ötekilerinin o kadarda bir derdi yok ya! oturduğum koltuk elimden gitmesin isterse ülke batsın diyor. onları ne yapacağız?

    4 1
  • Mmmm 05 Eylül 2018 13:20 Devlete karşı işlenen suçlar ne oluyor devleti soyan çalan kişiler aklıma geliyor

    CEVAP YAZ 0 12
  • ORHAN 05 Eylül 2018 12:54 Bahçeli'nin önerisi ile 26 Ağustos'ta yapılmış olsaydı Cumhurbaşkanı ve milletvekili seçimi, Dolar 6 lira 10 kuruş olacaktı.Bu artışlar karşısında Erdoğan ve AKP seçimlerden aynı sonuçları elbette alamazdı.Bir de şu açıdan bakalım.Kasım 2019'a kadar Cumhurbaşkanlığını sürdürecek olan Erdoğan 17 ay önce yeniden seçilmeme riskini alıp erken seçime gider miydi?Erken seçimlerin kararını almasının nedeni Bahçeli'nin dediği gibi, "Türkiye'nin bekası" değil, AKP ve Erdoğan'ın beka sorunudur.

    CEVAP YAZ 0 13
  • Orhan UĞUROĞLU 05 Eylül 2018 12:45 Bahçeli'nin önerisi ile 26 Ağustos'ta yapılmış olsaydı Cumhurbaşkanı ve milletvekili seçimi, Dolar 6 lira 10 kuruş olacaktı.Bu artışlar karşısında Erdoğan ve AKP seçimlerden aynı sonuçları elbette alamazdı.Bir de şu açıdan bakalım.Kasım 2019'a kadar Cumhurbaşkanlığını sürdürecek olan Erdoğan 17 ay önce yeniden seçilmeme riskini alıp erken seçime gider miydi?Erken seçimlerin kararını almasının nedeni Bahçeli'nin dediği gibi, "Türkiye'nin bekası" değil, AKP ve Erdoğan'ın beka sorunudur.

    CEVAP YAZ 0 8
  • kundemacı 05 Eylül 2018 12:28 FETÖ' yü en iyi onunla yıllarca beraber çalışanlar tanır, dolayısıyla uygun olanda ; tanımayanlara onların anlatmasıdır. İblid' den kaçanlar neden Türkiye'ye sığınacak? Öyle şey olur mu? Devletine, devletinin silahlı kuvvetlerine karşı gelen eşkıyaları biz beslemek zorunda mıyız. Devletlerinin şefkatli ellerine teslim olsunlar, mesele biter.

    CEVAP YAZ 1 6
  • salih kara 05 Eylül 2018 12:03 Devletin görevi suç işlemeyi önlemek ve işlendiği takdirde failleri bulup yargılamak ve cezasını çektirmektir; suçluları sokağa salıvermek değildir... Devletin hiç bir suçluyu affetme yetkisi yoktur. Devlete karşı işlenen suçun mağduru millettir; milletin affetmediği devlet de affedemez... Kişiler karşı işlenen suçlarda mağdur ve yasal yakınları affetmedikçe hiç kimse affedemez... Affa katiyyen hayır...

    CEVAP YAZ 1 16
  • adem 05 Eylül 2018 12:02 yeter artık şu yabancıları ülkeye doldurmaktan vaz geçin güzel ülkemiz taru mar oldu

    CEVAP YAZ 3 11
  • halk 05 Eylül 2018 11:47 milet olke batmis adam hala secim derdin de

    CEVAP YAZ 0 12
  • Misafir 05 Eylül 2018 11:27 Vatandaşının geçim sıkıntısından bi haber bir cb...

    CEVAP YAZ 1 13
  • Sancar 05 Eylül 2018 11:26 “Kişilere karşı suçları devlet af edemez” “bedelli şehitlere saygısızlıktır “ dedi, haftasına bedelli çıktı. Bekleyin...

    CEVAP YAZ 0 14
  • ACABA 05 Eylül 2018 11:11 REİS KIZI VE OĞLULUNA HANGİ BELEDİYELERİ DÜŞÜNÜYO YOKSA AZDAHA BEKLEYİM ARA SEÇİM YAPIP ONLARIDAMI BAKAN YAPACAK.Kİ OZAMAN DOLAR 15 TL OLUR ELLAMMMM

    CEVAP YAZ 1 8
  • Misafir 05 Eylül 2018 11:25 fetönün köpeklerine bırakacak değiliz

    15 2
  • Sadi Soylu 05 Eylül 2018 11:00 Eskiden denirdi "bizim oğlan bina okur, döner döner bi da okur" C.B. Dönüp dönüp aynı şeyleri söyleyip duruyor. "Papazı vermedik, olar da bize operasyon yapıyor. Bizde hukuk var filan" Güzel de Sn Merkel'in gazetecisini uğurlarken hukuk nerelere saklandı.Sorulmasın mı?

    CEVAP YAZ 0 10
  • Misafir 05 Eylül 2018 10:59 BU AF PAPAZ İÇÎN ÇIKACAK GALİBA

    CEVAP YAZ 0 15
  • Misafir 05 Eylül 2018 10:55 CUMHURBAŞKANIMI SEVİYOMMM........

    CEVAP YAZ 27 2
  • Misafir 05 Eylül 2018 10:49 Kimin soğan bulmaz , kimi bal yutar, kimide bal tutan parmağını yalamış gider

    CEVAP YAZ 0 11
  • Misafir 05 Eylül 2018 10:48 Bu adama ülkenin şuanki durumunu nasıl anlatıyorlarsa hiçbirşeyden haberi yok, allah yardımcımız olsun

    CEVAP YAZ 0 18
  • 2002, 2007'lerin SEÇMENİ*** 05 Eylül 2018 10:47 Konuşulanlar ne ekonomi, ne halkın geçim derdi. Okullar açılıyor aileler çocuklarını istedikleri okula kayıt yaptıramadı. İşsizlik her geçen gün artıyor. Sadece ve sadece BAHÇELİ'NİN af, ittifak söylemleri konuşuluyor. Sanki dertler bunlar mı? Yarın seçimlerde yine OY VERİN ekonomi, işsizlik vb. ortadan kalksın denilecekler...

    CEVAP YAZ 0 12
  • Misafir 05 Eylül 2018 10:47 Lay loy lom ülkesi, Bari uçağı yavaş sürsünler yakıttan tasarruf edelim

    CEVAP YAZ 0 17
  • Misafir 05 Eylül 2018 10:40 Ne kadar da hoş bir fotoğraf: Sayın Başkan ve ahalisi. Ülke ekonomisi duvara toslamış. TL tarihinde hiç olmadığı kadar değersiz hale gelmiş. Son bir yılda doları eurousu sterlini altını vs. olmayan vatandaş %60-70 daha da fakirleşmiş, 1100 küsür odalı saray yetmemiş 400 odalı yazlık saray 1071 metrekare ahlat sarayı 8 tane şahsa özel uçak ve çerez parasına kiralanan satın alınan araçlar... Ve daha neler neler... Hz. Ebubekir, Hz Ömer, Hz Osman, Hz. Ali veya Metehan, Sultan Alparslan, Fatih Sultan Mehmet bu lüks ve şatafata içinde mi yönetti bu ülkeyi?

    CEVAP YAZ 1 14
  • ASLI 05 Eylül 2018 10:34 AKP İDEOLOJİSİ TARİHE KARIŞTI. İKTİDAR OLAN MHP VE İDEOLOJİSİDİR. BAHÇELİNİN DEDİĞİ OLACAKTIR MAFYA BABALARI DIŞARI ÇIKACAKTIR GÖRECEKSİNİZ. SONRA ANATYA MAHKEMSİ BÜTÜN MAHKUMLARI BIRAKACAKTIR ESKİDEN OLDUĞU GİBİ. ÇÜNKÜ AF KİŞİLERE GÖRE ÇIKARILAMAZ. EŞİTLİK İLKESİNE AYKIRI

    CEVAP YAZ 0 11
  • Misafir 05 Eylül 2018 10:34 Sayın Başkan "benim bir ilkem var" diyor. Sayın Başkanın bedelli askerlik konusunda da bir ilkesi vardı. Sayın Başkanın çözüm sürecinde de bir ilkesi vardı. Sayın Başkanın kaçak yapılaşma ile ilgili de bir ilkesi vardı. Sayın Başkanın hukukun üstünlüğüne ilişkin de bir ilkesi vardı. Sayın Başkanın Mavi Marmaray'a ilişkin de bir ilkesi vardı. Sayın Başkanın bir çok ilkesi vardır en uzun ömürlüsü bir iki yıl sürdü.

    CEVAP YAZ 0 9
  • Misafir 05 Eylül 2018 15:27 Tek ilkesi var. O da; "bizim sağımız solumuz belli olmaz" ilkesidir. Gerisi yalan.

    0 2
  • VATANDAŞŞŞŞ 05 Eylül 2018 10:17 YURTTAN SESLER HEMDE UZUN HAVA AMAN AMAN AAMANNNNNNN VAYYYYY VAYYYYYY

    CEVAP YAZ 0 13

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro