Cumhurbaşkanı Erdoğan av sezonunu açtı

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 2018-2019 balık av sezonun açılış töreninde konuştu. Balıkçılara bereketli bir sezon dileyen Erdoğan, av yasaklarına mutlaka riayet edilmesini istedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Cumhurbaşkanı Erdoğan av sezonunu açtı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR12 YORUM
  • Erol Baron 01 Eylül 2018 18:14 Tüm açılışlar başkanlık seçimi öncesine denk getirildiğinden dolayı, RTE'ye de av sezonunu açmak kaldı..... Ee, o da bir marifet.....RTE'ye oy verenler de, Başkanlık iyi gidiyor maşallah diyorlardır.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 01 Eylül 2018 12:50 başkan balığı bırak ülke yanıyor halk perişan dolar faiz esnafı yok eti

    CEVAP YAZ 0 1
  • Murat66 01 Eylül 2018 12:45 İyi güzel ulke ekonomisini ayağa kaldıracak hamleyi yapmışız.

    CEVAP YAZ 0 0
  • MÜTEDEYYİN VATANDAŞ*** 01 Eylül 2018 10:43 Hayret balık mevsimi yüksek düzeyde yapılan törenle başlatıldı. Bugüne kadar böyle görkemli tören görmedik. Bakalım balık sezonu et alamayan halka bol balık yedirir mi? Bazı terslikler aklıma geldiği için zaman bizlere neleri gösterir bakalım...

    CEVAP YAZ 0 2
  • as 01 Eylül 2018 10:32 şok şok ... geçen hafta boğaça 1 tl idi, dün bir yerden 1.25 5l aldım, bugün başka bir fırın 1.50 tl dedi.. devam... balık yiyemeyiz gibi...

    CEVAP YAZ 1 2
  • Erkin 01 Eylül 2018 08:16 Bu ulkede iki kesim hayatindan cok memnun.Birincisi ve en ilginci asgari ucretliler!!!ikincisi de yandaslar.Asgari ucretlilerin bu kadar iktidardan,hayatlarindan memnun olmalari aslinda ekonomik yonden degil,muthis bir kosullanmislik var!

    CEVAP YAZ 2 23
  • Misafir 01 Eylül 2018 08:02 yakinda bslikta tükenir. onuda ithal ederiz...

    CEVAP YAZ 3 5
  • Misafir 01 Eylül 2018 07:48 eski romanya cavuşesku dönemi gibi her şey erdoğanda balık sezonunu açtı kapattı muhtarlar toplantısı bir sürü luzumsuz işler paramız pul olmuş %60 devalüasyon sn cumhurbaşkanı kendini unutturmak için her gün bir yerde etkinlikte

    CEVAP YAZ 3 8
  • Misafir 01 Eylül 2018 00:32 akın, ülkede intiharlar arttı; her gün, insanlar, açlıktan, perişanlıktan intihar ediyorlar. Akşam evine bir parça ekmek, bebesine bir bardak süt götüremeyen insanlar var. Çocuklarının yüzüne bakmaktan, evine gitmekten utanan insanlar var. İnsanlar, sokaklarda yatıyorlar.

    CEVAP YAZ 12 27
  • Misafir 31 Ağustos 2018 23:58 sezon erken açılıyor balıklar serpilmeden kökü kazınıyor 1ekimde açılması çook daha hayırlı olurdu.

    CEVAP YAZ 4 8
  • Misafir 31 Ağustos 2018 23:46 Bir fabrika açılışı için Vira Bismillah dediğini ne zaman duyacagiz

    CEVAP YAZ 5 23
  • TÜRKİYELİ 31 Ağustos 2018 23:37 HAYIRLI UĞURLU OLSUN ÜLKEMİZİN İNSANI BALIK YESİN ET VE TAVUKTAN UCUZ..

    CEVAP YAZ 9 8

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro