Cübbeli Ahmet Hoca ve Davut Güloğlu Demokrasi Nöbetinde!

Bir Japon atasözü der ki; “Pirincin içindeki siyah taşlardan korkma, beyaz olanlardan kork”

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Cübbeli Ahmet Hoca ve Davut Güloğlu Demokrasi Nöbetinde! yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR23 YORUM
  • GEÇMİŞTEN DERS ÇIKARMAK 19 Ekim 2016 11:26 Yüreğinize sağlık.Çok doğru tespit olmuş. Bir gün gelecek ve başka cemaatlerin de FETÖ gibi devlet içinde kümelenip paralel devlet yapılanması oluşturmayacaklarını kim garanti edebilir.Yapılan darbeden ders çıkarıp geçmişte yapılan siyasi yanlışların tekrarlanmaması gerekir. ortak amacımız Ülkemizin bağımsızlığı ve bekası olmalıdır.

    CEVAP YAZ 2 10
  • misafir 22 Eylül 2016 22:01 ben internet habere senden daha çok yazı yazdım, sen yerinde sayıyorsun kardaş,,,,demokrasi nöbetleri geçeli aylar oldu sen daha oralardamısın....nasıl yazarsın anlamadım.

    CEVAP YAZ 3 7
  • selim 08 Eylül 2016 11:52 HARİKA BİR TESPİT OLMUŞ

    CEVAP YAZ 5 3
  • memik 02 Eylül 2016 16:07 gördünmü yazar efendi birazcık eleştirdin diye hemen fetöcü oluverdin Allah sonumuzu hayreylesin

    CEVAP YAZ 5 3
  • fetoculerden farkın ne? 02 Eylül 2016 10:20 Aynı fetocuların kendini gizleme yetenekleri gibi Sen de müslüman türk gibi görünen ama aslında hangi ülkeye veya dine çalıştığı beli olmayan din düşmanı bi takiyecisin demekki. Demokrasi sömürücüsü seni

    CEVAP YAZ 3 3
  • haklı 29 Ağustos 2016 17:01 bravo sayın duran,yine harika bir yazı,cübbeli ve demokrasi:))bu kelimeler yan yana gelince bile hiç inandırıcı olmuyo..

    CEVAP YAZ 5 15
  • remo 29 Ağustos 2016 12:33 O da sizin görüşüşünüz.Saygı duyuyorum ama Sanki bana sıla'yı aklamaya çalışıyormuşsunuz gibi geldi.bırakın bu tür sanatçı geçinenleri korumayı.

    CEVAP YAZ 5 5
  • Misafir 27 Ağustos 2016 22:55 bence sen git sılayla evlen bu memlekettende defolun gidin

    CEVAP YAZ 5 8
  • tuncay 27 Ağustos 2016 10:39 Demokrasi ateistlerin uydurduğu bir yönetim modeli. Demokrasi güçlü olanın yönetmesi değilmi. Şeriatçılar devleti yönetmek için seçimleri kazansa demokrasi olmuyor mu?

    CEVAP YAZ 25 4
  • Halk 26 Ağustos 2016 01:40 Tabi chp de ordaydi bunlarda iki yuzlu siz millet degilsiniz

    CEVAP YAZ 20 5
  • misafir 24 Ağustos 2016 05:19 sana 5 kere yazı yazdım hiçbirini yayımlamadın demokrasin nerde...gezici aşığı adam...

    CEVAP YAZ 13 12
  • halil 23 Ağustos 2016 17:36 sila hanim gezi parki eylemlerine katilirken hic show olmuyordu konseri bittikten sonra dinleyicilerine donup hadi gezi parki nobetine diyordu fakat yenikapi demokrasi mitingi onun icin show oluyor ve sila ile davud olayi yanlis ornekleme biz yemeyiz ama

    CEVAP YAZ 44 9
  • demokrasi ahmaklığı 23 Ağustos 2016 12:45 Ahmaklık tavan yapmış. Yapılan tüm mitinglere ya da nöbetlere DEMOKRASİ adını koyan ad koyucular. Halk'a bir sorun bakalım ; demokrasi için mi rada idilier. Hepimiz vatan millet bayrak din için oralardaydık. Kimse demokrasi tantanası yapmasın ...

    CEVAP YAZ 1 10
  • tameros bumbala 22 Ağustos 2016 08:32 acaba hiç kendine özeleştiri yapmayı düşündün mü? hükümete hakaret etmek "kimsenin göremediğini" görmek "entelliğin" bir parçası malum. nasıl bir kafa yapısında olduğun belli, ona buna laf sokacağına önce kendine sok. belki rahatlarsın tamer efendi

    CEVAP YAZ 35 17
  • Misafir 20 Ağustos 2016 10:11 siz ve sizin gibi kafaların demokrasiden ne anladığını bu millet seksen yıldır yaşayarak gördü. Siz ona buna laf yetiştireceğinize geçmişinize bakın.

    CEVAP YAZ 21 14
  • Mesut 19 Ağustos 2016 19:23 Silaya hic mi laf yok.gerci o cok demokratik

    CEVAP YAZ 16 6
  • MEMLUK 19 Ağustos 2016 18:41 BIRAK ALLAHINI SEVERSEN!DEMOKRASİYİ 90 YILDIR TEKELİNİZE ALMIŞSINIZ BIRAKMIYORSUNUZ!SILA İN,CÜBBELİ-HULUSİ AKAR-RTE OUT MODUNDASIN.ONLAR BEYAZ TAŞ İSE SEN KESİNLİKLE SİYAH TAŞ OLDUĞUNU GÖSTERMİŞSİN...

    CEVAP YAZ 49 11
  • HAS-HÜS 17 Ağustos 2016 11:33 Kutlarım objektif bakış.Bendende ilave iktidar ve c.başkanı hala işin vahametinin farkında değiller.Yenikapı mitinginde milli birliği bile rabia işaeti ile siyasi ranta dönüştürdüler.Çok yAZIK

    CEVAP YAZ 22 32
  • siz kimsiniz onu söyleyin. 16 Ağustos 2016 19:14 senin sizin sıla gibi düşünenlerin her türlü saçmalamasına tahammülümüz vardır ama o gün başka bir gün dü özel bir gün dü o gün orada toplanan insanlara şow deyip laf söyleyenler küfür değil dayak yemeyi de hak etmişlerdir.ülke işgal edilse siz gene şow dersiniz papaza imama laf edersiniz siz yoksa ülke düşmanımı sı nız fetö cü müsünüz.

    CEVAP YAZ 81 71
  • anlamak mı istemiyorsunuz. 16 Ağustos 2016 18:57 eğer sıla biraz dürüst ve akılcı ise gerçekten vatanını seviyorsa yaptığı hatayı anlasın ve tüm vatandaşlarımızdan özür dilesin o gün orada sow değil papazı ile imamı ile sağcısı solcusu ile tüm dünya ya birlik olduğumuzu devlet olmayı hak ettiğimizi gösterdiğimiz bir gün dü.

    CEVAP YAZ 70 328
  • düşmanlarla iç içe yaşıyoruz. 16 Ağustos 2016 18:53 cumhur başkanı-başbakan darbeden sonra her gün yeni bir şey anlatıyorlar onları duydukça inan 3. dünya ülkesi olmaktan kurtulmamız mucizeye kalmış diyorum emperyalist ülkelere ve onların içerideki uzantılarına inan hiç bu kadar kızmamıştım bundan sonra devlete karşı geleni linç etmek bütün vatandaşlarımızın ilk görevi.

    CEVAP YAZ 50 56
  • önce vatan gerisi hikaye 16 Ağustos 2016 18:46 o gün yenikapı ya giden her düşünce ve zihniyetteki insanların ortak noktası önce vatan dediler.darbeden sonra önce vatan dememiz en akılcı yoldu iç ve dış dost ve düşmanlara birliğimizi gösteremedikten sonra hiç bir şeyin değeri yok sıla bunu anlayamadı.

    CEVAP YAZ 71 56
  • önce vatan diyecek gideceksin 16 Ağustos 2016 18:40 içerideki darbecilere ve dışarıya birlik ve beraberliğimizi göstermemiz gereken günde ayrımcılık yapanların iyi niyetinden de aklından da şüphe ederim.o gün orada papazlar da vardı imamlarda vardı sadece cübbeli değil ve iyi ki varlar dı senin bu kadar tuhaf düşüncelerin inan hiç bir işe yaramıyor.o gün orada her kim varsa ellerinden öperim.

    CEVAP YAZ 26 43

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro