CHP'yi topa tuttu! Atatürk yaşasa 'Yeni bir parti kurayım' der

"Bu delege yapısıyla Atatürk bile CHP genel başkanı seçilemez" diyen siyaset bilimci Erol Mütercimler, "Atatürk yaşasa bugünkü CHP için ne derdi?" sorusuna "'Ya ben yeni bir parti kurayım' derdi" yanıtını verdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN CHP'yi topa tuttu! Atatürk yaşasa 'Yeni bir parti kurayım' der haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR14 YORUM
  • Misafir 10 Eylül 2018 21:31 Bu chp yeminle zıvanadan çıktı artık ha.... yahu kapatın şu partiyi yeniden bir parti kurun temiz bir parti olsun adam akıllı işler için çabalayın yeni sayfa açın bu nedir yahu....

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 10 Eylül 2018 21:12 HZ ALİ ALEVİ İSE BÜTÜN MÜSLÜMANLAR DA ALEVİ.YOK BÖYLE BİR ŞEY ALEVİLİK NAMAZ KILMAMAK MI ORUÇ TUTMAMAK MI HACCA GİTMEMEK Mİ NEDİR ALEVİLİK.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 10 Eylül 2018 20:11 Hz Ali sadece aleviler için değerli değil O mubarek tüm müslümanlar için kiymetlidir mütercim bey

    CEVAP YAZ 0 1
  • selim akay 10 Eylül 2018 18:43 Bu mıymıntı kılıçdaroğlu gitmezse oy yok.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 10 Eylül 2018 16:16 Hukukun üstünlüğü kavramının erozyona uğraması ile Berberoğlu’nun Yargıtay kararına itirazı reddedildi..

    CEVAP YAZ 7 1
  • KOMPRESÖR 10 Eylül 2018 16:12 DEFALARCA YAZDIK YAZIYORUZ SANIRIM EROL BEYDE OKUMUŞ VE HAK VERMİŞTİR ÖYLE ANLAŞILIYOR. BUGÜNÜN CHP Sİ DUVARINDA ATATÜRKÜN RESMİ ASILI DURAN -TABELASINDA HALK YAZAN BİR PARTİDİR ANADOLUNUN MİLLETİN GERÇEĞİNDEN ÇOK DAHA ÖNCE KOPMUŞ BU GÜN İSE O KOPUŞTAN DİKİŞ TUTMAZ İFLAH OLMAZ BİR HİLKAT GARİBESİ SİYASİ MÜZE OBJESİ HALİNE GELMİŞTİR.DEFTERİNİ KAPAMAK ÜZERE GÜN SAYAN VERESİYECİ MÜFLİS BAKKALDIR .NOKTA.

    CEVAP YAZ 1 2
  • LİLA 10 Eylül 2018 16:05 YANİ HER ZAMAN YAZDIĞIMIZI TERCÜME ETMİŞ MÜTERCİM BEYFENDİ NEDİR " THE LIVING MACHINES OF CHP "

    CEVAP YAZ 0 2
  • k.k.k 10 Eylül 2018 15:54 Kusura bakmasın kimse ama CHP, Alevi partisi olmuş. Atatürk'ün partisi demek ne ala ! Bölünecekse de bölünsün CHP. Zaten bu haliyle de yıllardır iktidar olamadı. Olamaz da. En azından gerçekten de bir sol parti seçeneği olsun solda.

    CEVAP YAZ 2 6
  • Misafir 10 Eylül 2018 15:52 Türk Lirası'ndaki şok değer kaybı dünya basının gündeminde............. Ekonominin krize girdiğini resmen ilan ettiler.

    CEVAP YAZ 9 0
  • YKenan 10 Eylül 2018 15:47 Ağzına sağlık. İşte CHP'nin durumu bu. Buradan kurtuluşun tek yolu ise, Atatürk'e sığınmak ve mezhepçilikten vazgeçmektir.

    CEVAP YAZ 5 2
  • Misafir 10 Eylül 2018 15:42 AVUKATLARIN DA YARGIDAN ÜMİDİ YOK: YÜZDE 86’SI ‘ADALET YERİNİ BULMUYOR’; YÜZDE 83’Ü ‘HAKİMLER BAĞIMSIZ VE TARAFSIZ DEĞİL’

    CEVAP YAZ 20 1
  • Misafir 10 Eylül 2018 16:48 Avukatlar zaten taraftir. Hakimler kendi lehlerinde karar vermeyince agliyorlar :D. Bende avukat olsam bende guvenmiyorum derim. Yoksa sana kim daha dava teslim ederki :D

    0 0
  • Misafir 10 Eylül 2018 15:34 Bu söz akp içinde aynıdır.mhp içinde.mhp de 850 delege imza verdigi halde entrikaci çekerek mahkemesi emirke delegelerin istegini suç oldugu halde reddetti.tıpkı tetikci ysk gibi.

    CEVAP YAZ 10 3
  • ATATÜRKÜN SEÇMENİYİZ. 10 Eylül 2018 15:01 AMA BİR DE SEÇMEN FAKTÖRÜ VAR,BİZİM ŞU AN OYLARIMIZ ASKIDA SEÇİMLERDE ASLA BU EKİBE OY VERMEYİZ,DEMOKRASİ ÇIĞIRTKANLIĞI YAPAN KİŞİ KENDİ KURULTAYINI TOPLAMAMAK İÇİN ÇABA SARFETTİ,DELEGE AVLADI.BADAŞMAZ BU CHP İLE.

    CEVAP YAZ 3 3
  • Misafir 10 Eylül 2018 14:52 yani kk yı oraya bir organizasyon getirdi. burdan çıkan sonuç bu. ne acı??

    CEVAP YAZ 2 8
  • Misafir 10 Eylül 2018 15:03 Etrafına bakarsan daha çok üzülürsün,ama bakarsan ????

    2 3

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro