CHP'yi en iyi anlatan fıkra!..

İki CHP'li arkadaş Mekke'yi merak etmiş. 'Yahu herkes gidiyor, bir de biz gidelim. Bakalım ne var orada' demiş ve yola çıkmışlar.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN CHP'yi en iyi anlatan fıkra!.. yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR23 YORUM
  • misafir 13 Ağustos 2018 10:16 Bu chp çıkmış genel seçimlerde oyları kendi sayacağını söylüyordu. Yahu sen 1250 delegeyi haftalardır sayamıyorsun. Allah bunların yönetiminden ülkeyi esirgesin.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 06 Ağustos 2018 14:06 Ah be kardeşim, 16 yıldır bu memleketi yönetip uçurumun dibine getiren adamlara güzelleme, muhalefete karalama. Ak Partiye oy vermiş biri olarak bana bile artık yazıların insafsız ve izansız geliyor. Başkan Erdoğan'ı seviyorum ama hata yaptığını da kabul ediyorum. Hem de çok büyük hatalar yaptı. Elbette, şu anki krizin nedeni ne chp ne mhp ne ip. Bunu da bi zahmet kabul edelim artık.

    CEVAP YAZ 5 6
  • Aziz AY 06 Ağustos 2018 11:50 Güzel abim seni hep takip edip yazılarını okuyorum ama memleketimizde daha önemli konular varken bana göre böyle gereksiz konularla kendini de yordun bizim de zamanımızı aldın. Bu kadar basit bir konu senin gibi bir insanın bütün köşesini kaplamamalı. Azıcık değinsen biz anlardık.

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 06 Ağustos 2018 07:44 Taraflı buluyordum yazıları, bunu ise rahatsız edici buldum. Yaşananları kaleme almanın anormal bir tarafı yok, alınmalı da bu üslup kaygı verici.

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 06 Ağustos 2018 08:18 bence bu üslup acayip zevk verici. Kaygılanma sen:9

    2 3
  • ilahi süleyman 05 Ağustos 2018 16:27 sen de yorum yapmaya başladın yaa...

    CEVAP YAZ 1 2
  • Her Yer GEzi 05 Ağustos 2018 09:39 Yargı Bağımsızlığı, Yargının Tarafsızlığı ve Sorumluluğu biterse halk eylemleri meşruiyet kazanır.

    CEVAP YAZ 0 0
  • has 04 Ağustos 2018 22:14 sayın süleyman bey helal olsun size gülmekten kendini alamadım valla bu zavallı kaset genel başkanı kemal ve avanelerinin durumu ne olacak bu kemal aga nereye kadar böyle kaçacak bilmiyorum bu zavallının sonun berbat görünüyor mıarreminde ondan farkı yok eline bir fırsat geçti işte partideki dönen fırıldaklıkları kimin koltuk sevdalısı olduğunu kimin dikdatör olduğunu haykırsana bre gafil ama diyemez bunlar adam olmaz

    CEVAP YAZ 2 1
  • Konyalı 04 Ağustos 2018 22:08 öldüm gülmekten, elinize sağlık, yine her zaman ki gibi muhteşeml yazı olmuş.

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 05 Ağustos 2018 17:19 Allah rahmet eylesin nur içinde yat...

    0 2
  • Erol Baron 04 Ağustos 2018 13:56 Dışarıdan bakıldığında Türkiye'nin eğitimi, -dürüst- ve çalışkan insan eksikliği göze çarpıyor.

    CEVAP YAZ 1 3
  • DADAŞ 04 Ağustos 2018 13:41 YALAKALIĞI BIRAK LGS TOZDUMAN BİRGÜNDE ELEŞTİRİN

    CEVAP YAZ 2 7
  • Yücel YILDIRIM 04 Ağustos 2018 13:37 CHP Aleyhine ne varsa yazıyorsunuz,ama CHP de yapılanların bir demokrasi örneği olduğunu yazamıyorsunuz.%49,5 oy alarak başbakan olan Davutoğlunun hiç dele ve partiliye sorulmadan kolundan tutularak dışarı altıldığına dair yazı yazamayacak kadar cesaretsiz ve demokrasiden uzaksınız.

    CEVAP YAZ 2 7
  • SD 04 Ağustos 2018 12:07 SANA GERÇEKLER YETSE YAZAR BEY:... ZABITA DA MEMUR... MİLYONLARCA MEMURLUK BEKLEYEN VAR İKEN ŞU İŞE ALIM NASIL? ''Sözlü sınavla 500 zabıta alınacak! Lise mezunu olmak yeterli..İstanbul Büyükşehir Belediyesi, 657 sayılı Devlet Memurları Kanunu'na tabi olarak istihdam edilmek üzere 500 zabıta memuru alacak.''

    CEVAP YAZ 43 2
  • AS 04 Ağustos 2018 12:05 YAZARA GERÇEKLER... HİKAYEYİ, GEÇSE ARTIK... MEB TE KRİZ DİYE HABERİNİZE BAKSANIZ... ''20 GÜN BAS BAS BAĞIRDIM, 700 BİNİ AŞKIN ÖĞRENCİ DOĞRU YERLEŞMEDİ. Müsteşar Yardımcısı Muhterem Kurt, dün görevden alındı ve hakkında soruşturma başlatıldı. Algoritmanın son anda yerleştirme kılavuzu yayımlandıktan sonra değiştirildiğini iddia eden Kurt, şunları söyledi: “Yerleştirmeler yanlış yapıldı. Beni dinlemediler. İsmet Bey zamanında oluşturdu, Bursa’da pilotlandı ve başarılı oldu ancak uygulanmadı. Kamu zararı oluşmasın diye 20 gün bas bas bağırdım.''

    CEVAP YAZ 2 4
  • SA 04 Ağustos 2018 12:00 YAZAR BEY ŞU HABER KİMLERİN GERÇEK YÜZÜ:..... ''15 yıldır işe gitmeyip maaş alan memur var! Tarih : 3 Ağustos 2018 Cuma 21:15 15 Ankara İl Kültür ve Turizm Müdürlüğü’nde görevli 226 memurdan 81’inin hiç işe gitmeden maaş aldıkları öğrenildi. Aralarında il müdür yardımcılarının da bulunduğu şahıslardan bazılarının ise 15 yıldır işe gelmediği kaydedildi.''

    CEVAP YAZ 2 5
  • Misafir 04 Ağustos 2018 11:46 CHP darbe ile kapatılacak yaptıkları ve yapmadıkları 10-15 sene sümenaltı edilip sonra tekrar piyasaya çıkacaktı 1978-1980 arasına bakın görürsünüz daha önceside aynı zira CHP doğal bir siyasal oluşum olmaktan çıkıp sadece işte var denilecek bir hal aldı partiden kaçan kaçana kalanlarda malum ismi cismi bilinmeyenler kaç tane vekili danışmanı FETÖ den gitti sayıyı bilen yok parti içi tamamen huzursuz biz partiyi yönetemezken ülkeyi nasıl yöneticez sorusu içten içe dolaşır oldu heleki o partinin HDP ye sıcak durması tamamen bitik olduğunu siyaset üretecek kapasitenin terk ettiğinin göstergesidir

    CEVAP YAZ 3 1
  • Misafir 04 Ağustos 2018 11:23 Bravo Yazar, Bu yazınız ile Beni kazandınız!.... Artık, CHP'yi terk ettim!... Tayyip'ci Oldum!...

    CEVAP YAZ 34 4
  • mim cim 04 Ağustos 2018 10:45 sağ olasın Süleyman bey. sabah sabah bu kadar güzel ince alay olmaz. ellerine sağlık.

    CEVAP YAZ 5 18
  • Misafir 04 Ağustos 2018 10:36 ABD’den Türk ürünlerine vergi incelemesi!............. Trump yönetimi ABD'ye gümrük vergisi olmadan giren Türk ürünlerini vergilendirmek için gözden geçirme kararı aldı. Ürünler arasında, otomotiv yedek parçaları, mücevherat ve doğal taş bulunuyor.

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 04 Ağustos 2018 10:45 Türkiye'nin ABD'ye satacağı fazla bir şey yok çünkü üretim yok.

    24 2
  • AS 04 Ağustos 2018 10:12 YAZAR BEY; GÜN GELİNCE SENİ EN İYİ ANLATAN HİKAYE DEĞİL GERÇEKLER ANLATILACAK...

    CEVAP YAZ 19 9
  • Fikirci Fikri 04 Ağustos 2018 08:48 Gazeteci dediğin iktidar partisinin yaptıklarını ve yapmadıklarını yazarak ileriye dönük olarak değerlendirmektir. Ama AKP yandaş medyası sürekli olarak muhalefete verip veriştirmektedir.

    CEVAP YAZ 21 13
  • Misafir 04 Ağustos 2018 10:32 CHP ve muhalefetin saçmalıkları ve hainliklerinden sıra İktidar Partisine gelmiyor.

    5 14
  • Erol Baron 04 Ağustos 2018 08:41 CHP matematik bilmediği için üzülüyor..... 1-2-3-4-5-6 gerisi yok..... AKP de matematik bildiği için üzülüyor..... 1000 $ = 5080 TL..... 2000 $ = 10160 TL.... 1000 € = 5880 TL..... Heüüvvv heüüüvvv

    CEVAP YAZ 32 8
  • Misafir 04 Ağustos 2018 11:07 İyi Partilillerin yediden yetmişe Meral'in arkasından ağlamaktan içi şişti. Sayı saymakla uğraşmanak için hepimiz Meral diyelim kurtulalım diyor.

    3 1
  • Misafir 04 Ağustos 2018 11:58 Bir sen üzülmüyorsun Fransız Baron. Ne de olsa maaşını Fransa'dan Euro olarak alıyorsun.

    2 1
  • Asalet Sancakdaroğlu 04 Ağustos 2018 08:30 59 milyon 391 bin 328 seçmeni reis 3 saatte saydı, bunlar 600 kişiyi kaç gün oldu sayamadılar. Quantum teorisine göre belirsizlik ilkesi geçerlidir. Yani, 630 oyun sayısı belliyse nerede oldukları belli değildir, nerede oldukları belliyse, bu defa da sayısı belli değildir. Bu durumda çözüm istatiksel davranmaktır.

    CEVAP YAZ 7 88
  • rabia 04 Ağustos 2018 05:49 ha ha ha yahu kardeşim sabahın köründe beni güldürdün ALLAHDA seni güldürsün, tam komediler ha ha ha ...

    CEVAP YAZ 11 31

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro