CHP'li Özgür'den MHP'ye dolar eleştirisi

CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel, partisinin Manisa il teşkilatında partililerle bayramlaştı. Buradaki törende hükümetin ekonomik politikasını eleştiren Özel, dolar bozduran MHP'yi ise şov yapmakla suçladı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN CHP'li Özgür'den MHP'ye dolar eleştirisi haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR20 YORUM
  • A. Çimen 21 Ağustos 2018 18:23 Erol Yılmaz sen hesap yapmayı CHP sıralarındamı öğrendin. Birincisi MHP Nin artırdığı Oya bakarsan ak partinin oyunun kime gittiğini göreceksin ikincisi hangi partinin kiminle ittifak yaptığı aşikar durumda iken be CHP bas Bas bir oy CHP bir oy hdp ye derken sen hangi ülkedeydin. Batı’da CHP nin oyu düşüp hdp nin oyu artmadımı Kürt halkı hdp yi baraj altında bırakırken CHP zihniyeti Meclis’e sokmuştur. Saçma sapan zihniyetten kurtulun artık görüşünüz için mücadele edin. Bu halk bunu istiyor. Senin gibiler vatanı düşünür gibi gözüküp hdp CHP yi süsleyen sözler söyleyen vatan hayinleridir.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 21 Ağustos 2018 10:46 Kendisini sevmem ama doğru söylemiş.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Cemil 21 Ağustos 2018 08:50 15 temmuzda KK yı fetocular neden bıraktı 15 temmuzda sizinkiler neden bankamatikleri ve marketleri doldurdu neden pkk partisine baraj atlattı nız pkk 'lılar neden KK 'nın önünü kesti ve serbest bıraktı Sel oyu niye ziyaret ettiniz pkk leşlerinde neden göz yaşı döndünüz gezi ve adalet yürüyüşünü fetocu ve pkk lılarla yaptınıź ............ neden

    CEVAP YAZ 3 4
  • Misafir 21 Ağustos 2018 08:31 bu adam aynen Ağostos böceği gibi

    CEVAP YAZ 1 4
  • Erol yilmaz 21 Ağustos 2018 07:28 OGUZHAN.hdp ye giden.oylar ki.den gitti hesaplarsan anlardin nasilmi.gecen.secim.akp yuzde 48 almadiki bu secim yuzde 42 ldi aradaki yuzde 6 lik oy kaybi kime gitti.oylari i celedigi de goreceksinki hdp ye gitmis.mardindeki diyarbakirdaki milletvekili oranlarini karsilastir anlarsin.o yuzden srn ve senin gibi insanlar chp nin hdp yi meclise soktugu gibi sacmasapan dusuncelerden kurtulmaniz lazim

    CEVAP YAZ 8 1
  • Erol yilmaz 21 Ağustos 2018 06:55 Normslde bunadami hic sevmem.ama bu doykedikleride cok dogru.4 liradan dolar al 7 liraya bizdur sonrada milliyetciyim diye ortada dolas.olmaz.boyle.milliyetcilik.gelelim dolar zengini umreye acaba onlsr ne yapti.muhtemelen dolarlarini bozdurmamislardir iki ellerini ovusturarak yillarca birikim yaparak 3 5 dolar biriktiren ve onu bozduran vatandasin dolarlarinin kendi cebine girmesine seviniyordur

    CEVAP YAZ 5 2
  • Emin can 21 Ağustos 2018 04:32 Bahçeli doların 10 TL’ye kadar çıkacağını öğrendiği gibi,eldeki tüm dolarların bozdurulması talimatını verip,elinden geldiğince devletimize yardımcı olmaya çalıştı..peki asıl sen elindeki dövizleri,altınları bozdurdun mu Mr.Özel ya da Sir Özgür Özel efendi???

    CEVAP YAZ 4 4
  • Misafir 21 Ağustos 2018 03:17 Adam doğruyu söylemiş helal olsun ama onlar şimdi vatan hayini diyecekler

    CEVAP YAZ 4 2
  • Misafir 21 Ağustos 2018 01:07 Doğru söze ne demeli? Doğruyu onaylamak için CHP li olmak gerekmiyor... Devletini,milletini çok seviyorsan o dolarları 4 liradan bozdurup üstünü de hazineye bağışlayacaksın...

    CEVAP YAZ 9 17
  • CcC 21 Ağustos 2018 00:45 Sen hala chp nin parasını dolarda mı tutuyorsun be . Reis baş baş bağırıyor dolar bozdurdun diye. Sosyal demokratlar paraciklarina kıyamamış yine.

    CEVAP YAZ 19 5
  • Misafir 21 Ağustos 2018 00:34 Ak Parti yoneticileri ve teskilatlari da dovizlerini TL'na cevirdi mi acaba? Ben mi gormedim acaba? O buyuk buyuk ihaleleri dolar uzerinden devlet garantisiyle alan yerli ve milli mutehhitlerimiz devletten alacaklarini dolarin gercek degeri uzerinden mesala 4 tl den sabitledir mi acaba? Dolar borcumu odeyecem diye 3-5 dolar alip bir kenara atan vatandas bile nerdeyse vatan haini ilan edilirken bu vatansever muteahhitlerimiz karlarindan birazcik feragat ettiler mi acaba? Memleketi 16 senedir ulkeyi yonetip "dunya yikilsa Turk ekonomisi ayakta kalir" diyen yoneticilerimiz ozelestiri yapip hatasini kabul etti mi acaba? Yetki ve sorumluluk sahibi insanlar abd ab onu bunu surekli vatandasa sikayet ederken, yahu arkadas vatandas yetkiyi bana vermis yetki de ben de sorumluluk da bende deyip sikayetten baska birseyler yaptilar mi acaba? Bayram dedi mutlularin bayramiyim/ Toplum dedi mutsuzlarin toplamiyim.A.N.ASYA. ISTE BUGUNKU HALIMIZ.

    CEVAP YAZ 3 10
  • Misafir 21 Ağustos 2018 00:06 Erdoğan, Batı'nın demokratik Türkiye umudunu yok etti...................The New York Times, "Erdoğan'ın tüm iktidarı elinde toplaması ve muhalefete karşı acımasız baskıyı başlatmasıyla demokrasi umudunun tamamen yok olduğunu" savundu

    CEVAP YAZ 14 5
  • Oğuzhan 20 Ağustos 2018 23:57 Peki sen ekmeğini yediğin, maaşını aldığın bu devlet için, muhalefet olmaktan başka ne yaptın. MHP yi biz anladık artık, 7 liradan bozdurduğu dolarlarla bu milletin başı sıkışırsa MHP milletin yanında olur. MHP savaşa girsek o dolarlarla mermi alır düşmana sıkar. Peki ya siz? Daha savaş yokken, gidip avrupaya amerikaya ülkemizi şikayet ediyorsunuz. Yazıklar olsun size. 1 oy chp ye 1 oy hdp ye diyerek mi milliyetçi olunuyor. Sen git kumda oyna.

    CEVAP YAZ 16 32
  • Misafir 20 Ağustos 2018 23:17 HELAL OLSUN YERİNDE BİR SÖZ MALESEF ÖYLE YAPTILAR PARALARI KAPTILAR..BUNLAR MİLLİYETÇİ ASLA OLAMAZLAR

    CEVAP YAZ 22 19
  • misafir 20 Ağustos 2018 23:14 iyi işte her şekilde karlı bir durum keşke siz de yapsaydınız.

    CEVAP YAZ 10 9
  • Ulkucu06 20 Ağustos 2018 23:10 Doğru söze ne denir........

    CEVAP YAZ 10 20
  • Misafir 20 Ağustos 2018 23:10 Sizin gibi 15 lira olmasini beklemiyorlar en azindan. Adamsam sende tum hesaplarini goster, kac tl kac dovizin var millet gorsun. Eger hic dovizin yoksa ozur diliyecem

    CEVAP YAZ 17 11
  • Yorumcu 20 Ağustos 2018 23:09 Çok doğru millet şov yapıyo baktılar artık yükseleceği yok son gün bozdururlar bi de üstüne reklam selfi bu kadar gösteriş meraklısı oldukça olan yine garibana oluyo birileri de oturduğu yerden emeği geçmeyen paraları yesin ohh...

    CEVAP YAZ 3 6
  • misafir 20 Ağustos 2018 23:04 Ne söylersen söyle bu millet anlamaz büyülenmiş gibiler

    CEVAP YAZ 3 10
  • Muhalefetinizi s. 20 Ağustos 2018 23:01 Buzdurursan niye bozdurdun? Bozdurmazsan niye bodurmadın? Sizin muhalefet anlayışınızı s.

    CEVAP YAZ 6 9

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro