CHP'li Özel'den İstanbul ve Ankara iddiası

CHP Grup Başkanvekili Özgür Özel, 2019 yılında yapılacak yerel seçime ilişkin "Yiğit, düştüğü yerden kalkar. Biz Ankara ve İstanbul'u kaybettik. Ankara ve İstanbul alınacak" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN CHP'li Özel'den İstanbul ve Ankara iddiası haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR10 YORUM
  • abcd 05 Eylül 2018 18:20 Her seçim öncesi hayaller kuruyorlar, rüyalarla uyanıyorlar. Yani hep aynı nakarat.

    CEVAP YAZ 0 8
  • Misafir 05 Eylül 2018 08:36 Bu adam konuşurken bahanelerine gülüyorum. Hakim ve savcı bağımsızlığını son söyleyecek kişi yargıtay başkanı imiş. Bu kafa ile bu zihniyet ile işte millet size siddin senedir iktidar yapmıyor. Muhalefet olmak için muhalefet yapılmaz. İyide olsa iyi şeylerde yapılsada istemezükte istemezük. Bu gözlüklüye partisinin iktidar ortağı olduğu dönemde mehmet moğultay denen bir adalet bakanları vardı, o dönemlerde hakim ve savcı adayları eleştirilerine ilişkin verdiği cevabı hatırlatmak lazım. Sonrasında yargı bağımsızlığına dem vursun. Büyük harfle yazayımki belki anlayan dinleyen olur. HDP İLE YEREL SEÇİMDE ADAY PASLAŞMASI, BİRBİRİNİZDEN ADAY GÖSTERME GİBİ PAYLAŞIMLAR İÇİNE GİRERSENİZ ANKARA VE İSTANBULU SİZ RÜYANIZDA GÖRÜRSÜNÜZ

    CEVAP YAZ 0 8
  • Misafir 05 Eylül 2018 18:17 Rüyasında bile göremez.

    0 8
  • Uluırmak 68 05 Eylül 2018 05:34 Onun aslı şöyledir denyo.YENİLEN GÜREŞE DOYMAZ. Buuuuuuuaaaahhhhhh....Ne saçma bir parti yaaa bu böyle .

    CEVAP YAZ 0 10
  • Can 04 Eylül 2018 23:41 Yüz tane seçim kaybetmesine rağmen koltuğa yapışık kişiye yiğit mi denir,ya da sen yiğit kime denir bilmiyorsun!!!

    CEVAP YAZ 0 10
  • Can 04 Eylül 2018 23:37 Misafir 18:15,bence sen git sokakta arkadaşlarınla top oyna..memleket meselelerine o güzel kafanı yorma..

    CEVAP YAZ 0 10
  • Hakan Ali 04 Eylül 2018 21:19 Siz ilk önce içerinizde birlik beraberliği sağlayın sonra siyasi başarı elde etmeyi hedefleyin seçimde aldığı oy oranını kendi başarısı sanan ile aldığı oy oranını başarı olarak görüp bir yere gitmem diyen bir durum var ortada seçimler yapılacak olsa CHP ye aynı destek söz konusu bile olmaz artık kendl kendisi ile mücadele eden bir siyasi anlayışa millet 24 Haziran'da verdiği desteği asla vermez bunu ilk seçimde göreceksiniz adınız muhalefet ama kendiniz ile meşguliyetten bir şeye muhalefet ettiğiniz yok

    CEVAP YAZ 0 10
  • Hakan Ali 04 Eylül 2018 21:19 Siz ilk önce içerinizde birlik beraberliği sağlayın sonra siyasi başarı elde etmeyi hedefleyin seçimde aldığı oy oranını kendi başarısı sanan ile aldığı oy oranını başarı olarak görüp bir yere gitmem diyen bir durum var ortada seçimler yapılacak olsa CHP ye aynı destek söz konusu bile olmaz artık kendl kendisi ile mücadele eden bir siyasi anlayışa millet 24 Haziran'da verdiği desteği asla vermez bunu ilk seçimde göreceksiniz adınız muhalefet ama kendiniz ile meşguliyetten bir şeye muhalefet ettiğiniz yok

    CEVAP YAZ 0 10
  • OFLU BABA 04 Eylül 2018 18:27 SENIN YIGIT DEDIGIN HDP LI HAINLERLE ITTIFAK YAPAN SIZLERMISINIZ BASKA SORUM YOK HAKIM BEY

    CEVAP YAZ 167 16
  • Misafir 04 Eylül 2018 18:17 3 büyük şehri elinde bulundurmak CHP’nin yükselişinin ilk başarıları, ilk işareti olacaktır.

    CEVAP YAZ 16 0
  • Misafir 04 Eylül 2018 18:15 Ankara ve İstanbul alınacak... Saray Darbe vurulacak!............

    CEVAP YAZ 16 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro