CHP'li Çiçek: HDP'lileri aday gösterebiliriz!

26. Dönem CHP Milletvekili Emekli Kurmay Albay Dursun Çiçek kriterlerimize uyan HDP'lileri CHP'den aday gösterebileceklerini ifade etti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN CHP'li Çiçek: HDP'lileri aday gösterebiliriz! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR11 YORUM
  • Gladio 16 Eylül 2018 03:28 mide bulandırıyorsunuz.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 02 Eylül 2018 20:40 Kendinize yakışanı yaparsınız. Sonrada niye iktidar olamıyoruz niye 9 seçim kaybettik dersiniz. Bu millet bu kafa ile gidirseniz sizi siddin sene iktidar yapmaz. Birde tsk personelisin sayın çiçek. Şehitlere öbür tarafta hesabını verirsiniz ve tabiki verebilirseniz

    CEVAP YAZ 0 9
  • Vatandaş 02 Eylül 2018 04:24 Pkk’yı Meclis’e taşıyanları asla unutma ey milletim.

    CEVAP YAZ 0 9
  • OğuzTürk 02 Eylül 2018 02:53 Zaten chpkk partisi değilmisiniz? Oldu olacak, apo da imralı adayınız olsun bitsin.

    CEVAP YAZ 0 9
  • kudretli türk 01 Eylül 2018 22:17 terörün neden bitmediği şimdi daha iyi anlaşılıyor.bu zihniyetteki adamların askeriyeden silinmediği müddetçe terör bitmez

    CEVAP YAZ 2 9
  • chp'den olmaz 01 Eylül 2018 22:04 zorlamaya gerek var mı chp'den olmuyor işte zaten olsaydı halk şimdiye kadar 100 kere chp'yi iktidar yapardı

    CEVAP YAZ 3 9
  • alevi ibo 01 Eylül 2018 20:19 Dursun cicek yüzün hiç kizarmadimi hangi yuzle chpde duruyorsun sezgin tanrikuluyla beraber teroristlerin mezarina cicek birak sen gerçek bir. Ataturkcu degilsin. Allah seni af etmez seni. Allaha havale ediyorum. Ataturk ismet pasayi sevenlere çok saygilar sevgiler

    CEVAP YAZ 1 9
  • ? 01 Eylül 2018 19:52 Ağlasam mi başımı duvara mi vursam. Çare olsaydı keşke. Emekli bir albay pkk ya karşı savaşması gerekirken pkklıları aday gösterebeceklerini söylüyor. Vatan size mi emanetti?!!!

    CEVAP YAZ 1 12
  • Misafir 01 Eylül 2018 19:52 Albay Dursun çiçek HDP liler aday gösterelim diyor

    CEVAP YAZ 1 12
  • VATAN SEVER 01 Eylül 2018 19:46 YAKINDA PARTİNİZİ KAPATIR ONLARLA BİRLEŞİRSİNİZ

    CEVAP YAZ 1 12
  • Misafir 01 Eylül 2018 18:38 Gördüğüm işçi, seçmenine en hakim partinin HDP olduğunu söylüyor.

    CEVAP YAZ 21 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro