CHP toplantısında Muharrem İnce kavgası!

CHP Genel Merkezi'nin talimatı doğrultusunda Antalya'nın Kemer ilçesinde de gerçekleştirilen Danışma Kurulu toplantısı, sosyal medyada partinin Cumhurbaşkanı Adayı Muharrem İnce’ye hakaret ettiği öne sürülen eski partili ile tepki gösteren bazı partililer arasında arbede yaşanmasının ardından sona erdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN CHP toplantısında Muharrem İnce kavgası! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • tunc yılmaz 19 Ağustos 2018 08:24 chp'den olmaz zorlamaya gerek var mı

    CEVAP YAZ 1 0
  • halit becene 19 Ağustos 2018 02:03 atamìn kurdugu partiye bir bakin.kavga dogus girla gidiyor.faturayida yonetim degil,cilekes partililer ve dolayisiyla turkiye cekiyor.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ayse 19 Ağustos 2018 00:42 bunlar hergün biribirini yiyor arkadasim, bu kafayla mi ülkeyi yönetecekler!

    CEVAP YAZ 0 2
  • a 18 Ağustos 2018 22:54 Böyle Muhalefet dostlar başına.Hep kavga hep kavga.Neyi paylaşamıyorlar?

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 18 Ağustos 2018 20:01 işleker in ,ince ye tepki göstermesi doğaldır.ancak ş.... oğlu ş.... gibi sözler, hakret içeriyor.tepkilerinizi ,lütfen düzeyli yapınız.saygılar.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Satılıktır 18 Ağustos 2018 19:09 Chp de rant büyük, CHP yönetimde olan kişilerin iş bankası ve iştiraki olan şirketlerin yönetim kurumlarındaki görevleri karşılığı ne kadar ücret aldıklarını cümle alem bilmeli ve partinin banka ile organik bağı kesilmeli.

    CEVAP YAZ 0 9

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro