CHP ağzındaki baklayı çıkardı! Bomba HDP itirafı...

CHP eski İstanbul Milletvekili Dursun Çiçek, CHP'nin yerel seçim stratejisini ifşa etti! Çiçek, "Kriterlerimize uyan HDP'lileri CHP'den aday gösterebiliriz. Yerel seçimler alternatifli. HDP kabul ederse bu gayet olabilir." dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN CHP ağzındaki baklayı çıkardı! Bomba HDP itirafı... haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR23 YORUM
  • halit becene 01 Eylül 2018 14:07 vah atam vah.chp kimlere kalmis.yazik.hemde cok yazik.anitkabirde atam`in kemikleri sizlamistir.hicmi secmeninizden utanmiyorsunuz ? amac sadece balli maas ve partideki koltukmudur ? yoksa turkiye cumhuriyetinin selameti ve yurttaslarinin refaha ermesimidir ? secim sizin anlayabilene.

    CEVAP YAZ 1 8
  • Abidin 01 Eylül 2018 13:54 Hasan, chp ye bu eleştiriyi sadece akp'liler yapmıyor. 80 yıldır chp li olan aileler yapıyor. Sen kafanı kuma gömmeye devam et bakalım. Kral çıplak.

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 01 Eylül 2018 13:51 Sen yiyeceğini yemişsin Hasancım, konuşacak halde değilsin.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Hasan 01 Eylül 2018 12:13 Zamanında CHP ve ülkenin kurucularından ağzına geleni söylediniz, demediginiz hakaret kalmadı. Şimdi ise aynı kişiler CHP yi, kurucusunun izinden ayrıldı diye eleştiriyorlar. Yersen...

    CEVAP YAZ 10 3
  • Misafir 01 Eylül 2018 12:08 En isabetlisi CHP TOPLU HALDE hdp ye katilsin sonra chp partisi ortadan kalksin hic olmaz ise Ataturkun mezarda kemikleri sizlamaz,

    CEVAP YAZ 5 14
  • Hakikati gizlenemez zaten.. 01 Eylül 2018 12:00 Artık ha HDP ha CHP!.. Anket yapın bakalım memleket ahalisinin yüzde kaçı "FARK VAR!.." der... Sahi "Fark var!.." diye seçim namesi yapanlar dahi sizlerden farksız haldedir bu yüzyılda;Neden acaba? AHİR ZAMAN OLDUĞU İÇİN Mİ? (Bu mesaj da sizleredir Saadet partisi fedaileri...)

    CEVAP YAZ 4 11
  • Kaan 01 Eylül 2018 11:28 PKK Ortadoğu ve Dünya'nın bir realitesi. Nitekim devlet ve AKP Hükümet'i PKK ile onlarca resmi görüşme yaptı. Deve kuşu politikası, inkârcılık nafile...

    CEVAP YAZ 44 13
  • Misafir 01 Eylül 2018 11:25 Tabiki hdp li adayı kabul edersiniz. Çünkü chp olarak siz kendinize özünüze karakterinize siyasetinize yakışanı yapıyorsunuz. Orasını burasını jpg ypg pkk ya dayayan alçakları aday gösterirseniz chpliler millette topluca sandıkta gösterir size. Seçim sonrasıda sonuncusu ile 9 olan yenilgi sayısı 10 a çıkar habire sebeplerini tartışır dururuz tv kanallarında

    CEVAP YAZ 4 17
  • Hepinizi sileceğiz. 01 Eylül 2018 11:23 Kendilerini kandıran Chp liler: Ama Akp pkk açılımı yaptııı. Meclis Baskan Yardimciligina hdp li isim icin oy verdileeer. Cumartesi hainlerini döviiiyleeer. Hey vatan hainleri hic merak etmeyin her gun birinizi bir gün hepinizi sileceğiz.

    CEVAP YAZ 2 7
  • Misafir 01 Eylül 2018 11:05 Chp adam olmuyacak akp nin de hali ortada altarnatif çözüm bulmak şart

    CEVAP YAZ 42 5
  • ÖTÜKENLİKURT 01 Eylül 2018 10:46 ÇÖZÜM, HDP dışındaki partilerle işbirliğinde... Seçilen bölgeler makul.. Sevilen kapasiteli adaylar belirlenirse ip göğüslenir!

    CEVAP YAZ 5 2
  • Ahmet Çksy 01 Eylül 2018 10:40 CHP çizgisini NET olarak belirtmiş. Maksat ülke değil, maksat OY. Size de bu yakışır... Alkışlıyoruz.....

    CEVAP YAZ 0 11
  • ruzgar67 01 Eylül 2018 10:31 Sizede bu yakisir

    CEVAP YAZ 1 15
  • Okur32 01 Eylül 2018 10:25 Bu adam Albay rütbesi almış emekli bir asker değil mi? HDP yi dağdaki çoban kadar bile bilmemesi mumkun mü? Boşuna değilmiş kadro dışı kalması.Bu söylemler CHP yi batida bitirir

    CEVAP YAZ 2 10
  • Misafir 01 Eylül 2018 10:23 BAŞTAN BERİ SÖYLÜYORUZ CHP PKK NIN DA YAN KURULUŞU DİYE NERDE TERÖR ORDA CHP YILLARDIR BU BÖYLE

    CEVAP YAZ 3 10
  • Misafir 01 Eylül 2018 10:17 ALLAHINI SEVEN, ZERRE AHIRET KORKUSU OLAN BIR AKP LI CIKSIN BANA 2004 YILINDA AKP ZINAYI SUÇ OLMAKTAN NEDEN ÇIKARDIĞININ AÇIKLAMASINI YAPSIN. AB NİN EMRİMİ ALLAH'IN EMRİMİ AKP İÇIN DAHA ÖNEMLİDİR. CEVAP BEKLIYORUM.

    CEVAP YAZ 41 2
  • İşte gerçek 01 Eylül 2018 10:17 Dursun Çiçek Ergenekondan alınmamışmıydi

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 01 Eylül 2018 10:13 CHP yi şimdiden sıfırladı sayın terörist destekçileriyle bir olup milletten oy alınmaz yazıklar olsun.

    CEVAP YAZ 6 15
  • Misafir 01 Eylül 2018 10:10 Dursun beyi kutlarim en azından takiye yabmiyor yabtiklari ni anlatmış chpkk

    CEVAP YAZ 2 9
  • Bayan Öğretmen 01 Eylül 2018 10:07 Bir Kürt olarak diyorum ki bin kere yazıklar olsun! Hdp, asla belli bu kitleyi savunucu değil kesinlikle ülkeyi parçalama peşindedir. Chp, senin de bir farkın yok; onlardan...! Gerçekten sözün bittiği yer. Ne olursanız olun ama asla yıkıcı olmayın. Bu ülke bizim, hepimizin. Orta Doğu ülkelerinin halini görmeyecek kadar mı körsünüz?

    CEVAP YAZ 6 20
  • Erkan. 01 Eylül 2018 09:40 PKK+CHP=??????BU NEDİR BUNU BANA ATATÜRKÇÜYÜM VATANIMI SEBİYORUM DİYEN AÇIKLASIN. BUNDAN BAHSETMESİ BİLE VARYA HAİNLİK HADİ İZMİR MARŞI SÖYLEYİN MARŞIMIZI BİLE TERÖRİSTLERE VERDİNİZ. YAZIKLAR OLSUN.

    CEVAP YAZ 6 16
  • SİVASLI 01 Eylül 2018 09:28 YAZIKLAR OLSUNKİ ASKER KÖKENLİSİN SİZ BU KAFAYLAMI ÜLKE SAVUNUYORSUNUZ. DOSTU DÜŞMANI HAİNİ VATANSIZI TANIMAKDAN ACİZSİNİZ. CHP SEÇMENİ CHP NİZİ İYİ TANIYIN.

    CEVAP YAZ 7 23
  • Misafir 01 Eylül 2018 09:10 Chp hdp de cumhuriyete bağlı atatürkçü aday olacağını mi sanıyor ya aptal mi bunlar pkk yandaşı bir partide hangi atatürk sever siyaset yapar yaparsa o ataturku ağzına almasın ataturke zerre saygı duymayan katıl diyen bir partidir hdp ve oy verenleri

    CEVAP YAZ 2 14

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro