Celal Uzunkaya göreve başladı FETÖ kumpasına uğramıştı

Emniyet Genel Müdürü Celal Uzunkaya, "Teşkilatımız, toplumla bugüne kadar olduğundan daha da fazla kaynaşmak suretiyle vatandaşlarımızın huzur ve güvenliğini sağlama amacıyla görevlerini devam ettirecektir." dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Celal Uzunkaya göreve başladı FETÖ kumpasına uğramıştı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • kundemacı 27 Temmuz 2018 14:10 Türkiye gerçekten farklı bir ülke; siz adamı 3,5 yıl terör örgütü üyesi olmaktan yargılattıracaksınız sonrada emniyet genel müdürü yapacaksınız. Akla şu gelmez mi acaba savaş mı bitti, barış süreci mi başladı? her zaman yanılan bir insan; şimdi yanılamaz mı? Kandırılamaz mı? Hepsi mümkün.

    CEVAP YAZ 3 0
  • BAŞARILAR VE FETÖCÜLERİN YAKALANMASI!... 27 Temmuz 2018 13:07 HAYIRLI VE UĞURLU OLSUN.O DÖNEMLERDE NE KADAR CEZA ALAN VARSA YÖNETİCİ YAPILMALIDIR.SORU DEĞİL CEVAP ŞIKLARINI ALIP BELLİ MEVKİLERE GELENLERİN TESPİTİNİN DAHA DA HIZLANACAĞINI BEKLİYORUZ.SADECE SORU KİTAPÇIKLARINDA İŞLEM YAPMADAN MATEMATİK SORULARINI CEVAPLAYANLARI BULSUNLAR,FETÖCÜLERİN YÜZDE DOKSAN DOKUZU YAKALANIR.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Salih 27 Temmuz 2018 12:21 görevden alanlar kendileri iade eden yine kendileri Trumpınmı imzası var altında

    CEVAP YAZ 2 2
  • salhor 27 Temmuz 2018 12:07 Bir mektup bir adamı değil, bir sülaleyi yakmış. İyi ki adam temizlenmiş. Ya benim doç. damadım nasıl temizlenecek? İki senedir delirecek diye korkuyoruz. Kızım, torunlarım kayan hayatlarını şaşkınlıkla, kinle seyrettiler. Biz de hepsini seyrettik. Adamın desteklediği MHP ise hiç sahiplenmedi. Ama Allah elbette er veya geç sahiplenecek.Şu bahtsız adamcağıza sahiplendiği gibi. Ama çocukların bozulan okul durumları, psikolojileri ne olacak? Bunun hesabını kim verecek? Kimler verecek?

    CEVAP YAZ 2 0
  • yağmurlu 27 Temmuz 2018 11:48 hayırlı olsun. genel müdürümüzün çalışma sartlarının ve mesai saatlerinin düzeltilmesi.kamu görevlilerinin bayram tatilinde aldıkları ücretten faydalamalarının saglanması. emekli lerinde çalışanlar arasındaki ücret farklarının giderilmesi yönünde çalışma yapılarak 3600 gösterge için verilen sözlerin yerine getirilmesini arz ederim.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Fikirci Fikri 27 Temmuz 2018 11:46 İl müdürleri 24 Temmuz öncesi bakan, başbakan ve cumhurbaşkanının imzalarıyla yani üçlü kararname ile atanırlar ve görevden alınırlarken hâlâ FETÖ'nün siyasi ayağı yok diyenler var. Daha acı olanı ise bu yalanlara inanan büyük bir cahil kitle var.

    CEVAP YAZ 1 2
  • ecemnur 27 Temmuz 2018 11:44 Kolkola Fetö-Akp işbirliği ile ülkenin temeline dinamit konulduğu dönemlerde harcanmak istenen adamlardan birisi.Akp Şimdi günah çıkarıyor.Ama sor ,kandırıldılar..

    CEVAP YAZ 2 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro