Cehaletin/Nefretin bu kadarı da fazla…

Tebrik ederim Berna Laçin… Bravo size…

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Cehaletin/Nefretin bu kadarı da fazla… yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR18 YORUM
  • Misafir 07 Temmuz 2018 21:55 Yaa bu kadın zaten öyle...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 07 Temmuz 2018 11:43 senin sözlerin cehalet arap yandaşlığı, bizimki büyük nefret araplara nefret çünkü onların ahlaksızz düzenbazz hain kalleşş ve vahşii olduğunu biliyoruz onların yaşadıkları yerlerde öyledir. bizi değil ancak kendinizi kandırırsınız birde herşeyden bihaber olanları

    CEVAP YAZ 4 7
  • Misafir 07 Temmuz 2018 11:30 senin sözlerin cehalet arap yandaşlığı, bizimki büyük nefret araplara nefret çünkü onların ahlaksızz düzenbazz hain kalleşş ve vahşii olduğunu biliyoruz onların yaşadıkları yerlerde öyledir. bizi değil ancak kendinizi kandırırsınız birde herşeyden bihaber olanları

    CEVAP YAZ 1 2
  • ecemnur 07 Temmuz 2018 10:31 Evlad-ı Harreyi de yazsana sıkıyorsa.Mekke topraklarında tecavüze uğrayan yüzlerce kadından doğan Harre çocuklarını da yazsana.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 06 Temmuz 2018 22:13 Devlet kadrolarında Mollalar, imam hatipliler istiyoruz!... Yaşasın islam... Yaşasın muhammed.......................................

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 06 Temmuz 2018 14:39 bize arapları incik boncukla süsleyip allayıp pullayıp çok düzgün insanlarmış diye göstermeye çalışmayın onların ne mal olduğunu büyük hain olduğunu paraya tapan rezil kişiler olduğunu dünya alem biliyor çook zenginlerini ne camide nede sokakta göremezsin kilimalı araçlarından asla inipte yürümezler

    CEVAP YAZ 0 9
  • arabın namusu 06 Temmuz 2018 11:51 mekke medine nin yaptıklarını savunmak örtbas etmek bizim diyanetin vazifesi olmuş yıllardır arapların suçlarını ört bas ederek islamı ve kendilerini koruduklarını sanıyorlar ne zamana kadar devam ettirebilirler dünyanın yuvarlak olduğunu kilise ne kadar saklaya bildi hala uyanamıyorlar

    CEVAP YAZ 40 6
  • Misafir 06 Temmuz 2018 12:44 insan ayağının değil dilinin sürçmesiyle helak olur. sende yazını yazarken daha titiz davran. müslüman değilsen önemi yok. müslüman isen söylediklerine dikkat et.

    4 23
  • Misafir 06 Temmuz 2018 14:14 kısa bir bilgi: En çok tecavüz ve taciz yaşanan ülkeler batılı ülkeler ve ayrıca hindistan vs. ve %99 u müslüman olmayan halkların içerisinden yani ateist , hristiyan, budist, hinduizm gibi inançlara sahip kişiler. Lütfen toplumsal vakalar üzerinde bir açıklama yaparken bu konularda dünyada bu araştırmaları yapan çok saygın uluslar arası kuruluşların raporlarına göz atın.

    6 0
  • Misafir 06 Temmuz 2018 14:31 Suçu İslama atmak yada Müslümanlara atmak ne kadar kolay değilmi, özelliklede şu günlerde ve yıllarda, 80 yaşına kadar namaz kılıp ibadet eden insanların %99 unun namaz kılarken okudukları surelerin anlamını bilmediğini biliyor muydunuz. Sizce bu islamdanmı kaynaklanıyor. İslam Tecavüzün, tacizin, şiddetin, zulmün vs. yasak ve haram olduğunu Kuran-ı Kerim de açık açık söylemiş. Peygamber efendimizde Allah (cc) ın bu açık ayetlerine uyarak yaşamış.

    0 1
  • araşmış 06 Temmuz 2018 10:16 Diploma möeselesinde ...yüce Peygamberimizi örnek verdiklerinde niye sesiniz çıkmadı ....sizi gidi çakma müslüman görünümlüler sizi.....

    CEVAP YAZ 3 7
  • Misafir 06 Temmuz 2018 08:11 13'üncü ortalığı karıştırdı!.............952 sayılı kararda yer alan "13'üncü" ibaresinin kaldırıldığı kaydedildi.....İslamcı Sevmedi!...........

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 06 Temmuz 2018 10:18 hay islama kurban ol

    2 0
  • Misafir 05 Temmuz 2018 23:46 Bu ülkenin aşması gereken en önemli sorunlardan birisi bu.Tek parti zihniyetinin yaratmaya çalıştığı modern! birey anlayışının ortak özelliklerinden İslam Allah ve Kuran duşmanlığının günümüze kadar gelen uzantılarının örneklerinden birisi. Bu ülkede yapması gereken en önemli iş bu ne halde olduklarının farkında olmayan uzaylı tiplerin bilgi seviyesini yükselmesini sağlamaya çalışarak farkındalıklarını doğru yönden oluşturmak olmalıdır.

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 05 Temmuz 2018 17:15 Yarında Müslüm Gündüz için bir yazı bekliyoruz. Tabi yazabilirsen.

    CEVAP YAZ 0 12
  • Misafir 07 Temmuz 2018 16:06 Onun cevabını dönemin MMGK sı ile SİSİ ile doğan medyası ile araştırsana daha net yanıt bulursun

    0 0
  • kurt-ay 05 Temmuz 2018 17:14 hergün yüzlerce kez tv lerde ve internette kadın bedeni üzerinden ticaret ve tanıtım yapılıyor hangi siteye giderseniz gidin kıyısında köşesinde baldır,bacak,dekolte kaçak kadınlar sergileniyor onuda geçtim haber siteleri bile şarkıcıları,mankenleri konu edinip boyboy resimlerini yayınlıyor,yozlaşma sizce nerde başladı kadın bedenini koruması istenen erkekleri bırakın kadınlar kendileri bile korumuyorlar sürekli bedenleri ile toplumu taciz ve tahrik ediyorlar erkeklerin zihniyeti hasta ise kadınların ve kadın bedenini kullananların hepten bozuk sapık kim sapkın kim şimdi bu çocukların vebalini bu toplumu yozlaştıranlar nası ödeyecek kendilerini aklar gibi boy boy etli butlu resimleri ile tepki gösterenlermi bu sosyal bir olay çok boyutlu bir vaka

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 05 Temmuz 2018 15:48 Arap ulkelerinde yasayan veya calismaya giden Turk iscilere sorun, Arap ulkelerinde Lut Kavminden beter iliskilerin yasandigini hepsi size anlatacaktir,erkek erkege iliskiden tutun akliniza gelebilecek her turlu sapkinlik var.Ne Tayland ne Kuba da olmayan iliskiler... bu konuda yanlissiniz yazar efendi.Ama idam konusuna gelince tecavuzculere ve Vatan hainlerine uygulanmasinda tam destek veriyorum...

    CEVAP YAZ 0 22
  • Misafir 05 Temmuz 2018 15:21 İnternet Haber yazarları sahi sizlerin aynaya karşı alerjinizmi var birtürlü bakmıyorsunuz, ayna tavsiye edenlerin yorumlarınıda yayınlamıyorsunuz.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 05 Temmuz 2018 15:17 Gitmiş olsaydı görürdü Laçin..Medine, Mekke dünyanın en emniyetli iki şehridir. Kadınlar gece yarısından sonra bile sokaklarda emniyetle dolaşırlar. Tecavüz sahneleri görmek istiyorsa ABD nin şehirlerinde dolaşsın belki kendisine isabet eden bile olabilir...

    CEVAP YAZ 19 6
  • Misafir 05 Temmuz 2018 14:44 afganistan, iran, pakistan, yemen, arabistandaki kadınların haline ve konumuna bakmayıp da hala ona buna bahane bulmaya mı çalışıyosunuz? Helal olsun size be, medeniyet bu değil, kadınlar hayvanlar gibi üzerine çul örtülerek gezdiriliyor, insan yerine konmuyor, daha konuşuyormusunuz???

    CEVAP YAZ 1 14
  • Misafir 07 Temmuz 2018 16:13 Gördüğüm kadarıyla :Medeniyet anlayışın vakti zamanındaki KADEŞ vapuru düzeyi! Seni ve anlayışını reddediyorum.

    0 1
  • Erol Baron 05 Temmuz 2018 11:41 İdam konusunda yazdıklarından dolayı Berna Laçin ayıplıyorum.....2000 yılının başlarında kucağına aldığı FETÖ ve 2014 yılında HABUR'da şımarttığı PKK'yı 2016 dan beri utanmadan/sıkılmadam -oy vermediğim- CHP'nin kucağına bırakmak isteyen AKP'yi ise tüm gücümle ve nefretle kınıyoryum.

    CEVAP YAZ 4 3
  • gencoglu 05 Temmuz 2018 09:14 işte budur helal olsun sayın yazar lafı iyi oturtmuşsunuz

    CEVAP YAZ 21 3

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro