Bursa'da ilginç olay! Üçüncü kattan üstüne keçi düştü

Kurban Bayramı'nın birinci gününde bütün şehirlerlerde kurban kesme telaşı yaşandı. Kurban kesimi esnasında ilginç olaylar da yaşanmadı değil. Günün en ilginç olayı Bursa'da yaşandı. Bursa'da bahçede telefonla konuşan şahsın üstüne üçüncü kattan keçi düştü.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bursa'da ilginç olay! Üçüncü kattan üstüne keçi düştü haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • mesut 22 Ağustos 2018 13:13 Yurdum insanı gülermisin aglarmisin

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 22 Ağustos 2018 01:19 Bu bursalılarda çok şanslı kardeşim şu etin zamlı zamanında başına keçi yağıyor havadan

    CEVAP YAZ 5 2
  • Avukat 21 Ağustos 2018 22:07 Keçiyi olaya sevk eden olay araştırılmalıdır...

    CEVAP YAZ 0 5
  • D21 21 Ağustos 2018 21:41 Annesinin ettiği başına taş düşsün inşallah bedduası bir keçiyle teğet geçmesi şanslı olduğunu gösterir. Geçmiş olsun amca...

    CEVAP YAZ 0 9
  • a,k 21 Ağustos 2018 19:20 Kurban bence bahcedeki Adam

    CEVAP YAZ 0 10
  • Misafir 21 Ağustos 2018 18:15 böyle agresiv hayvanin eti de hic yenmez yani :)

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 21 Ağustos 2018 17:40 Her anlamdaki gericiliğin ülkeyi esir almasının reçetesidir bu. Bunun için yapılması gereken.................. Okullardan ve hayatın her alanından bilimi kovarak eğitim sistemini imamlaştırmak şarttır.

    CEVAP YAZ 4 3
  • Garib 21 Ağustos 2018 17:25 Bu nasıl bir anlayış ve akıldır ki o kadar çok kurban kesme alanları mevcut iken ev içinde veya balkonda kurban kesmeye kalkılıyor ve keçi kaçarken 3. Kattan aşağıya adamın üstüne düşüyor. Mağdur kişi hiç vakit kaybetmeden keçi sahibini dava etmelidir.

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 21 Ağustos 2018 17:24 Ee keçiye ne oldu. ?

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 21 Ağustos 2018 22:20 keçi müebbet hapis cezası aldı

    0 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro