Bunu Sırrı Sakık'ın aklına kim soktu bilmiyoruz!

Hava Şehitleri Anıtı'nı yıkacağını açıklayan Ağrı Belediye Başkanı Sırrı Sakık'a, şehrin Valisi Mehmet Tekinarslan'dan yanıt geldi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bunu Sırrı Sakık'ın aklına kim soktu bilmiyoruz! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Hilal*** 07 Eylül 2014 14:13 Ordan sadece o insan şekli heykelcikler kalkmalı, uçak ve pervanesi dursun aynen birilerinin gözünün içine girsin ki gözleri çıksın

    CEVAP YAZ 0 0
  • musa21 07 Eylül 2014 11:28 Yüksek tahsilli'lerden ne fayda gördü bu halk ?.!. maho efendinin tahsili neydi :)

    CEVAP YAZ 0 0
  • musa21 07 Eylül 2014 11:11 Bence yıkma kalsın , Utanç Anıtı olsun , o günler unutulmasın !.

    CEVAP YAZ 0 0
  • BİR DOST. 07 Eylül 2014 11:08 DEVLET KURMAK BİZE ÇOK YAKIN.DERT ETME TATLI CANINA.SENİN GİBİLER OLDUKÇA DAHA ÇOK YAKIN...

    CEVAP YAZ 0 0
  • misafir 07 Eylül 2014 10:59 kızın anlattıkları inandırıcı gelmemiştir baksana tuvalete girdikten 5 dk sonra çıkıyor 5 dk da nasıl tecavüz edilir bunu biraz düşünün iftira atmak çok kolay bu devirde...

    CEVAP YAZ 0 0
  • DIKIM DAYİKATE 07 Eylül 2014 10:53 Bunların babalarını bombalayan TC nin uçaklarımıydı??????????

    CEVAP YAZ 0 0
  • ERMENİ 07 Eylül 2014 10:36 29 Ekimde sizin aklınıza nasıl koyacaklar beyninize iyice yazın.

    CEVAP YAZ 0 0
  • LAZ DURSUN SANA KOYSUN 07 Eylül 2014 10:30 Klavye başında küfür edip ahkam kesmekte neyin nesi? Sırrı yakında senin kıçına nasıl sokacak ebedi unutamıyacaksın.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ruzgar67 07 Eylül 2014 10:23 Allina kim soktu demisler zaten akilarinda,zihinlerinde baska birseymi var o bolgeyi kurtarmaktan baska

    CEVAP YAZ 0 0
  • _kuLaLi_ 07 Eylül 2014 09:57 Senin baban Bulgar Yugoslav Arnavut zülmünden kaçıp Türkiyeye sığındı,Sizler Türkiyenin en güzel vilayetleri Başta Bursa olmak üzere İstanbul İzmir Tekirdağ Kocaeli Adapazarı Eskişehir olmak üzere Türkiyenin dört bir yanına dağıldınız.aş iş hertürlü nimetten faydalandınız,Kürtler bu saydığım nimetlerden mahrum bırakılmasına rağmen seslerini çıkarmadı. Kalkmış martaval anlatıyorsun.Eski parmak kaldır indir vekiller dönemi sona erdi.

    CEVAP YAZ 0 0
  • sedat candan 07 Eylül 2014 09:50 kürt kardeslerim ne zaman göreceksiniz pkk nin ve hdp nin sizin en büyük düsmaniniz oldugunu bu örgütler sizleri degil kendi ideolojik düsüncelerini temsil ediyor,Allahin ipine hep beraber simsiki sarilmadikca bu kavga gürültü bitmez.neyi paylasamiyoruz mülkün sahibi Allah kim neyi götürebilmiski,Allahim sen akil fikir ihsan eyle insaAllah,amin.makavelli rapt.

    CEVAP YAZ 0 0
  • EFE 07 Eylül 2014 09:31 SEN CUMHURİYETE VE ATATÜRKE DAİR NE VARSA YOK ETMEMYE UNUTTURMAYA ÇALIŞIRKEN ,CUMHURİYET İLE SEMBOL HALE GELMİŞ ÇANKAYI GEÇMİŞLE BAĞLARI KOPARTMAK İÇİN TERKEDERKEN ,SAKIK KİMDEN GÜÇ ALMIŞ DİYE HALA SORARSINIZ. MİLLETİN AKLI İLE DALGA GEÇMEYİN. SAKIK İKTİDARDAN VE İKTİDARIN KALEMŞÖRLERİNDEN GÜÇ ALIYOR. AHDETMİŞLER GEÇMİŞE DAİR NE VARDA YIKMAK VE UNUTTURNMAK İÇİN. BUNLAR KONUŞULMUŞTUR YUVARLAK MASA TOPLANTISINDA. FEDERASYONU , ÖZERKLİĞİ KONUŞANLARIN BÖLÜCÜ CENNAHIN BU TÜR TALEPLERİNİ KONUŞMAMALARI ABESLE İŞTİGAL. TAKTİK AYNI. ÖNCE SÖYLEMLERLE KAMUOYUNUN TEPKİSİ ÖLÇÜLÜR SONRA SESSSİZ SEDASIZ HAYATA GEÇER. ÖRNEK Mİ ? ŞEYH SAİT MEYDANI .MERSİNDE ÜÇ TERÖRİSTİN HEYKELİ( İLGİNÇTİR MERSİNLİLERİN BİLE HABERİ YOK)

    CEVAP YAZ 0 0
  • Bayburtlum 07 Eylül 2014 09:18 SIRRININ BU ÇIKIŞLARININ SRRI NEDİR ACABA BİLİYORMUSUNUN DİKKATEDERSENİZ VALİ ALTTAN ALIYOR YALVARIYOR YAPMA DİYE BUNU BİR MHP Lİ BAŞKAN PKK NIN ANITINI YIKACAĞIM DESEYDİ IRKCILIKLA SUÇLANIR VALİ O BAŞKAİN GÖZLERİNİ OYARDI İŞTE PKK İLE AKP ARASINDAKİ AHPAP ÇAVUŞ İLİŞKİSİ BU İŞTE

    CEVAP YAZ 0 0
  • sedat 07 Eylül 2014 08:44 AKP konuşturuyor!..

    CEVAP YAZ 0 0
  • tuncay onder 07 Eylül 2014 08:09 helal urfalı kardesım aynen katılıyorum sana

    CEVAP YAZ 0 0
  • GÜCÜ ERDOĞANDAN 07 Eylül 2014 07:07 BU GÜCÜ KİM VERDİ DİYE SORSANIZ...

    CEVAP YAZ 0 0
  • mirza doğuş 07 Eylül 2014 02:37 bence de derhal kaldırılsın

    CEVAP YAZ 0 0
  • ertuna 07 Eylül 2014 01:23 Ben onun aklına soka..m. beyin olmayınca o kafatasına her şey sokulur. zevatın zoruna gitmiş. ermenilere karşı savaşan uçakların şehitleri sanmış. lan merak etme babalarını bombalayan uçaklar bunlar değil.

    CEVAP YAZ 0 0
  • alhan 07 Eylül 2014 00:41 bide Türkçülükle kürtçülüğü falan aynı cümlede kullanmışsın.len oğlum önce bi git tarihteki kurulmuş devletler bak.sonra de ki lan niye bizim hiç devlet kurmuşluğumuz yok ..devlet kurmak,millet olmak öyle 2 isyanla olmaz akılsız.git çinlilere sor anlatsın.bi git ama uzağa çok uzağa git

    CEVAP YAZ 0 0
  • Mnas 07 Eylül 2014 00:38 Yaptiginiz barbarliklar halka cok sey øgretti,okul dedigin okul olsa kac kurus eder sømuru asimile zihniyetiniz søkmez artik Nefretle baktiginiz bu halk tan ne karsiligi beklersiniz halkin katilinin putunu iskence gibi halkin gøzunun ønune dikeceksin Kendinize sayginiz varsa baskasida size saygi gøsterir ,yoksa bu halk sizi rezil rusva eder putunuzla beraber tarihin cøplugunde gømer

    CEVAP YAZ 0 0
  • osman 07 Eylül 2014 00:18 AKLINA KİM SOKTU BİLMİYORUZ... vali beyin bu adam böyle konuşma cesaretini nereden alıyor diyeceğine aklına kim soktu demesi tuhaf.

    CEVAP YAZ 0 0
  • bozuk kan 06 Eylül 2014 23:48 Ağrı da yaşayan insanlar istanbul Ankara da diğer illerde yaşıyor herkes istediği ilde yaşıyor.Burası Türkiye TBMM meclisinde millet vekilide oldun.yoksa ermenimisin. Ağrı Türkiye nin bir ilidir.

    CEVAP YAZ 0 0
  • can arat 06 Eylül 2014 23:34 arkadaş bu adamın böyle kim konuştürüyor

    CEVAP YAZ 0 0
  • kırık_kalem 06 Eylül 2014 22:57 polisler tutuklanmışsa bunlar tabi ki serbest kalır.. Bunları serbest bırakmak için polisleri tutukluyorlar ya zaten.. Merhaba yeni Türkiye..

    CEVAP YAZ 0 0
  • MYK 06 Eylül 2014 22:57 İlkokul mezununu tutup belediye başkanı yaparsan yapacağı cahiliklerede katlanırsın

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro