Bu sese kulak vermeli...

Kriz başladığından bu yana binlerce mesaj aldım, almaya devam ediyorum. hepsinin ortak çağrısı var ve o çağrıya kulak verilmeli...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bu sese kulak vermeli... yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • nogayhan 15 Ağustos 2018 00:15 Rte partiye kurduğu dönemde bir hükümet varmıydı ? Ben hatırlayamadım

    CEVAP YAZ 5 1
  • Misafir 15 Ağustos 2018 08:45 Her şey kötü, çok kötü olabilir ama hiçbir şey onursuzluktan daha kötü olamaz…

    0 6
  • nogayhan 14 Ağustos 2018 16:39 Biz çok tuhaf bir milletiz askerlik yaparız askerlik süresince işten eğitimden kaçarız her türlü bahane için taktik geliştiririz AMA iş savaşmaya gelince hayret edersin en çok işten kaçan terlik istirahatli adam en önde savaşır biz yumurtayı bekleriz dayandımı bize ihanet edenin savaş açanın VAY HALİNE bu kuralı bütün dünya biliyor merak etmeyin sessiz sedasız geri adım atan bir amerika göreceğiz önümüzdeki günlerde tabiiki özür dilemeyecek sadece unutacaklar yaptıklarını

    CEVAP YAZ 0 9
  • Misafir 14 Ağustos 2018 15:51 Geçmişte bir TV proğramında Sayın Erdoğan'ın " Bizde bir adet var başımıza bir şey geldiği zaman hemen DIŞ GÜÇLER ve YABANCILAR deriz ancak ben buna katılamıyorum..." dediği arşivlerde duruyor sayın yazar.Yeni Parti kurma çalışmaları içinde olduğu günlerde O günkü hükümetin yanında olduğunu, destek verdiğini de duymadık...

    CEVAP YAZ 6 2
  • Behzat İLHAN 14 Ağustos 2018 14:48 Saygıdeğer abim... Yazdıklarınıza sonuna kadar katılıyorum ve destekliyorum.

    CEVAP YAZ 2 19
  • Misafir 14 Ağustos 2018 14:20 Borç yüzde 1’in borcudur. Yüzde 99 bunu neden ödesin?

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 14 Ağustos 2018 14:19 Dünya basını özellikle ithalata bağımlı birçok sektörde olumsuzluklar yaşanmaya başlandı. Uzmanlar, döviz kuru nedeniyle pek çok işletmenin sıkıntı yaşayabileceğine ve bu durumun yurttaşa zam ve işsizlik olarak yansıyacağına dikkat çekiyor.

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 14 Ağustos 2018 14:17 16 yıldır iktidarda bulunan AKP yöneticileri krizden kendileri dışında herkesi sorumlu tutuyor...................Krizden bir AKP sorumlu değil: Fatura ‘Ayşe Teyze’ye

    CEVAP YAZ 4 3
  • e-fani 14 Ağustos 2018 13:11 İnşaat sektörümüz biraz sıkıntıya girdi. Faiz artışlarından dolayı ev satışlarının düşmesinden ve maliyetlerin yükselmesinden şikayetçiler. Ben çok merak ediyorum müteahhitlerimizin ne kadar dolarları var? Yıllar boyunca ülkede en güzel parayı müteaahhitler kazandı. Kazandıklarını nasıl stokladılar? Dövizleri var mıdır? Dövizlerini satmayı düşünüyorlar mı? Hep devlet, hep devlet versin diyorlar.

    CEVAP YAZ 2 2
  • rabia 14 Ağustos 2018 12:12 öyle küçücük bağışlardan devlete ilaç olmaz, öncelikle yıllardır hacıya, ümreye dolarla gidilmekten vazgeçilip riyalle gidilmesi türkiyemizin en büyük tasarrufu olacaktır efendim...

    CEVAP YAZ 3 19
  • seyfo 14 Ağustos 2018 11:37 emeklilerin parasıda emekli olsada demekki bağışlamak istiyorlar, nekadar vatanperverler helal olsun...sende buraya yazınla seslensene zenginlerde bağış yapsınlar ha ha ha duyda inanma.

    CEVAP YAZ 4 14
  • Misafir 14 Ağustos 2018 11:35 Süleyman Bey! Milletin yaptığı kendisine yakışan...Bu bağlamda sizin de altı aylık site geliri ve kişisel maaşlarınızı noter huzurunda devlete bağışlamanız şanınıza uyar!

    CEVAP YAZ 0 8
  • Erol Baron 14 Ağustos 2018 11:29 Dün akşam France5 TV kanalında adı "c'est dans l'air" olan ve canlı verilen bir politika tartışma programına baktım ve ilk olarak bir Fransız televizyonunun Türkiye hakkında iyi şeyler söylediğine şahit oldum..... Trump Erdoğan çatışmasında Türkiye NATO'dan çıkarsa ne olur" sorusuna, davetlilerden birisi DOMİNO etkisi olur, NATO biter diye cevap verdi.... RTE MACRON ile temasa geçerse, bu krizde Fransa'nın Türkiye'nin yanında yer alabileceği belirtildi..... Şahsi kanaatim ABD intihar ediyor.

    CEVAP YAZ 1 10
  • Misafir 14 Ağustos 2018 11:22 Süleyman ÖZIŞIK 13.08.2018 "Kendi payıma düşeni söyleyeyim. Bugünden sonra bana ait olan hiçbir şey bana ait değil, devletimindir. Açılacak bir hesap olursa, elimde avucumda ne varsa ama ne varsa o hesaba yatırmaya hazırım!" Bunu not ettik Süleman ve takipcisi olacagiz.Bakalim devletine ne kadar sadiksin.

    CEVAP YAZ 2 4
  • e-fani 14 Ağustos 2018 11:11 Bütün dünyaya yapılan toplam ihracatımızın binde yedisini ABD'ye yapılan çelik ihracatı oluştuyor. Bütün dünyaya yapılan çelik ihracatının %5-6 civarı ABD'ye yapılıyor. Türk çelikçileri etkilenir. Ama Allah başka kapılar açıyor. Uzakdoğuda çelik fiyatları artıyor. Muhtemelen açık oralarda kapanacak. ABD'den de çelik hurdası ithalatımızın %18'ini gerçekleştiriyoruz.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 14 Ağustos 2018 11:10 Engelli maaşı alanlar, "Ben para falan istemiyorum, paramı göndermeyin" diye yalvarıyor.Düne kadar, "Nerede bizim ikramiyelerimiz" diye sabırsızlanan, "Bize 3 kuruş parayı mı layık görüyorsunuz" diye sitem eden emekliler sıraya girmiş, "Açın bir hesap, paralarımızı devlete bağışlayalım" diye çağrıda bulunuyor. Yalanciyi dilenci kovalasin mi?

    CEVAP YAZ 4 9
  • kenan 14 Ağustos 2018 11:00 Dolar euro ile yapılacak her ihale tl ye ihanettir yerli ve milli alternatif mevcutken yabancıyı tercih etmek milli davaya terstir

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 14 Ağustos 2018 11:11 vallahi ben bugün gittim bütün parami dolara cevirdim.

    8 2
  • Misafir 15 Ağustos 2018 08:49 Parasını dolara çeviren angut Her şey kötü, çok kötü olabilir ama hiçbir şey onursuzluktan daha kötü olamaz…

    0 2
  • Kerim 14 Ağustos 2018 10:44 Aynen bir hesap acilsin, oraya isteyen istedigi kadar para gondersin. Hesabin IBAN numarasi da paylasilsin ki benim gibi yurt disinda yasayanlar da para gonderebilsinler.

    CEVAP YAZ 1 4
  • hakkı 14 Ağustos 2018 10:44 amerikadaki papaza tapan maklubeciler, dhkpcliler, hdpkklılar ve bilumum vatan hainleri size bir lafım yok. ama chpliler, vatan partililer, bbpliler, iyipartililer, MHP liler ve akpliler bu savaşta sen ben çekişmesini bırakalım ve devletimize sahip çıkmak ve dolayısıyla vatanımıza... gün birlik günü, omuz omuza durmak günü. 100 sene önce yaptıklarını gene yapmak istiyorlar. bu saldırıyıda atlatırsak gene gelecekler ama her geçen gün zayıflayarak gelecekler.

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 14 Ağustos 2018 10:31 Birkac hafta once Tayyip Erdogan ve Trump un kolkola fotograflari yayinlandiginda i.MELIH GOKCEK "kiskandiniz mi"diye twett atmisti.

    CEVAP YAZ 5 20
  • Misafir 14 Ağustos 2018 11:13 he yaw ne kiskandiydik ha,ulan bu badem biyiklilarda adam oldu ha.

    2 9
  • k.k.k 14 Ağustos 2018 10:13 Amerika'nın istediği tek şey, bizim Rusya ile aramızın kötü olmasıdır. Çünkü bizim Rusya ile aramız iyi olursa NATO'da olmamızın bir anlamı kalmaz ! Bize yaptıkları ambargo aslında, Rusya ve Çin'e yapılmıştır. İran'a yapılan ambargo da keza öyle. Hepsinin arkasında asıl hedef Rusya ve Çin'dir. Fakat biz Rusya,İran ve Çin ile birlikte hareket edersek, ABD'nin yapabileceği hiçbirşey yok !

    CEVAP YAZ 2 14
  • MİSAFİR 14 Ağustos 2018 10:10 TÜRKİYEDE BATI UŞAĞI ÇANAKYALAYICI ÇOK .DEVLET ADAMLARI NE DESE HEMMEN İSTEMEZZÜK DİYE SALDIRIYA GEÇEN CAHİL BEYNİ YIKANMIŞ ÖRÜMCEK KAFALI TÜRKİYE DEVLETİNE DÜŞMAN GERİDEN AYDIN SAHTE ÇAĞDAŞLAR VAR ÖNCE BUNLARA ÇÖZÜM BULMALIYIZ .BU SATILMIŞLAR DOLARDAN DAHA KÖTÜ ÜLKEMİZ İÇİN HEM BU ÜLKENİN EKMEĞİNİ YİYORLAR HEP YEDİKLERİ ÇANAĞA PİSLİYORLAR,BUNLAR YÜZÜNDEN MISIR AMERİKANIN EMRİNE GEÇTİ BUNLAR YÜZÜNDEN LİBYA IRAK SURİYE YIKILDI ŞİMDİ AMERİKAYLA BİR OLUP TÜRKİYEYİ YIKMA DERDİNDELER

    CEVAP YAZ 2 4
  • Misafir 14 Ağustos 2018 10:06 bu dolar niye bukadar artaa.ülkenin çoğu ve hatta paralı kesimi akp den yana ise parasız ve azınlık akp karşıtı ise doları azdıracak kesim akp kesimidir....çoğunluk ve para onlarda...nokta...

    CEVAP YAZ 5 6
  • Erol Baron 14 Ağustos 2018 09:56 Süzme salak Trump gibi RTE'yi de hiç sevmem desem İNTERNETHABER'DE hiç kimse şaşırmaz çünkü yorumlarımda bunu hep yazdım ve şu an zararım 5 000 €'yu aşmasına rağmen Halkbank'taki TL hesabıma dokunmama milliyetçiliğim engel olUyor.

    CEVAP YAZ 1 6
  • Misafir 14 Ağustos 2018 09:50 siz önce itibardan bir tasarruf edin vatandaş gerisini yapar zaten.....

    CEVAP YAZ 4 6
  • xtr 14 Ağustos 2018 09:45 Süleyman bey, Sarayın giderlerinin azaltılmasına yönelik önerilerde bulunacakmısınız mesela? Örneğin millet aç bile kalsa, "saray saraydır, helal olsun yenilene içilene" mi diyenlerdensiniz. Ne zaman eleştireceksiniz ülkedeki füzulü harcamaları? Milyarlarca dolar ihale alan işadamlarına neden seslenmiyorsunuz? Sizi emekliler arıyormuş maaşını bağışlayan, gelip onları anlatıyorsunuz. Herkesi de özendiriyorsunuz buna aklınız sıra. Niye iş adamları aramıyor sizleri? Şu kadar milyon dolar bağış için? Yapılmayanları anlatsanız biraz da, çizginiz değişirdi biraz böylece!

    CEVAP YAZ 4 9

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro