Bu sene de turizm cenneti olduk yunan adalarında…

Ege denizinde her gün yaşadığımız mülteci kıyımını hatırlayın, Tük turist kıyımına az kaldı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bu sene de turizm cenneti olduk yunan adalarında… yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR3 YORUM
  • Pİİ 10 Eylül 2017 00:13 ALLAH razı olsun kardeşim. hislerimize tercüman olmuşşunuz. yorum yazan erol baron kardeşe de doğruları yazdığı için teşekkürler..

    CEVAP YAZ 0 2
  • Erol Baron 29 Ağustos 2017 15:27 Herkes bilsin ki Turizmde hiç bir ülke Türkiye ile rekabet edemez. Uçak, hava alanı-otel arası transfer vb. 400 €'ya her şey dahil bir hafta tatilini anca Türkiye yapabiliyor. Dünya'nın en büyük eğlence parkı sayılan PARİS yakınlarında bulunan DİSNEYLAND'dın içindeki otelde bir gece kalmak 500 €. Evet, iyi okudunuz sadece bir gece.... Hem her ülkenin yemeği bizim damak tadımıza uymaz, Türk mutfağında beğenilmeyecek yemek yoktur. Ülkemizin kıymetini bilelim.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Erol Baron 29 Ağustos 2017 10:57 Yunan Fransız'a başka, Türk'e başka davranır.... Yunan Türk'ten nefret eder.... SELANIK-İPSALA otoyolu kenarına koyduğu tabelada Kıbrıs'ı kanlar içinde gösteriyor YUNAN. Yani, bir otoyolu bile siyasete bulaştırarak, bu durum Türklerin hatasıdır demek istiyor. Yunanistan'ı çok iyi bildiğimden ve Yunan adalarına çok yakın bir yerde yaşadığımdan ben bu tür makalelere ÇOK FAYDALI derim. Yazarı tebrik ediyorum ve alkışlıyorum.

    CEVAP YAZ 0 11

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro