Bu seçimin sonrası yok!

Günlerdir yazıyor, Erdoğan ve AK Parti'nin kaybetmesi durumunda ülkeyi nelerin beklediğini samimi duygularla anlatmaya çalışıyorum.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bu seçimin sonrası yok! yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 24 Haziran 2018 14:28 Seçim yasakları sizi ilgilendirmiyor herhalde!

    CEVAP YAZ 0 0
  • Ali 24 Haziran 2018 00:07 Gün ola devran döne. Görelim mevlam neyler neylerse güzel eyler.

    CEVAP YAZ 0 0
  • mehmed 23 Haziran 2018 23:51 "Fetö'cüleri ve PKK'lıları besleyen Almanya'nın, camileri yasaklayan Avusturya'nın, PKK'ya silah gönderme yarışına giren Amerika ve Fransa'nın, mazlumları dünyanın gözü önünde katleden İsrail'in safında olmanın şerefi size..." akp bu yazdığın ülkelerden hangisiyle ilişkileri kesti, elçisini çekti, yaptırım uyguladı???

    CEVAP YAZ 1 3
  • ahmedi 23 Haziran 2018 23:46 "Bazen bir adamın gitmesi, bir devletin yitip gitmesi demettir çünkü." yazmışsın ya gerisini okumaya gerek yok. bu yüzden Mustafa Kemal ATATÜRK: Benim naçiz vücudum, bir gün elbet toprak olacaktır. Fakat Türkiye Cumhuriyeti, ilelebet payidar kalacaktır!

    CEVAP YAZ 0 5
  • Atakan TÜRK 23 Haziran 2018 23:17 "Ben Osmanlı torunuyum" diyen Mısırlıoğlu gerçekten kimin torunu olduğunu şöyle açıkladı;"Keşke Yunan galip gelseydi !"...YAŞASIN TÜRKİYE CUMHURİYETİ !

    CEVAP YAZ 0 8
  • Misafir 23 Haziran 2018 23:06 Senin sonran varmı Süleyman.

    CEVAP YAZ 0 4
  • Erol Baron 23 Haziran 2018 20:08 İnce de, çok modern ve hanım bir görünüşü olan eşi de Türkiye'ye yakışıyorlar.... Bu güzel aileye oyum helal olsun, inşallah kazanır.

    CEVAP YAZ 419 52
  • Murat 23 Haziran 2018 19:58 Yüreğine ve kalemine sağlık Süleyman Bey...Allah milletimizin yar ve yardımcısı olsun...

    CEVAP YAZ 8 2311
  • Misafir 23 Haziran 2018 19:07 Reis arkanda kefenlerini giymiş koca bir ordu var millet ordusu.Mazlumların duası seninle eğer seni yüzüstü bırakırsak ahiret günü bunun hesabını veremeyiz.Vatanı hainlere teslim etmeyeceğiz PKK lılara bırakacak bi ülkemiz yok bizim.Allahın izni ile zafer inananların olacak.

    CEVAP YAZ 7 10
  • Misafir 23 Haziran 2018 23:18 YAŞASIN TÜRKİYE CUMHURİYETİ !(Bu sana...)

    0 3
  • astr 23 Haziran 2018 18:42 aynen öyle sayın ışık, dediklerinin arkasındayız...

    CEVAP YAZ 8 4
  • Turgay 23 Haziran 2018 18:19 Yorum sayısının azlığı benim gibi yorumcuların makasa gelmesindendir her halde. Neyse 1 gün daha kaldı memleketin üzerine güneş doğmasına.

    CEVAP YAZ 45 6
  • Misafir 23 Haziran 2018 17:40 Yarın akşam Reisin balkon konuşmasına bekleriz :)

    CEVAP YAZ 10 10
  • HÜSEYİN iMAMOĞLU 23 Haziran 2018 17:38 HOCAM, YÜREĞİNİZE SAĞLIK ! SONU NEREYE VARIRSA VARSIN REİS'İN YANINDAYIZ.DÖNMEK NE DEMEK ?

    CEVAP YAZ 10 11
  • Erol Baron 23 Haziran 2018 16:49 Eğitim gibisi yok..... Eğitimli M.İnce'nin 1 saat konuşması imam hatipli RTE'nin 14 saat konuşmasından çok daha fazla etki ediyor.... Yarının RTE için çok sıcak geçeceği besbelli.

    CEVAP YAZ 334 24
  • Misafir 23 Haziran 2018 17:20 cok sacma, ayy sevsinler senin egitimli halini.

    9 23
  • Misafir 23 Haziran 2018 18:21 eğitimli incenin küfürlü konuşmaları seviyesini gösteriyor müslüman cumhurbaşkanımız erdoğan ile kıyas yapılamaz...

    4 13
  • Misafir 23 Haziran 2018 18:22 chp ittifaki yarın gece karanlık içinde kalacak herkes evine dönecek erdoğanın balkon konuşmasını izleyecek...

    7 7
  • YUSUF 23 Haziran 2018 16:38 İNCE YSK ÖNÜNDE YATACAKMIŞ EEEE TABİKİ. YUSUF YUSUF YUSUF.

    CEVAP YAZ 8 18
  • Misafir 23 Haziran 2018 16:32 Sen yanliş yazıyorsun

    CEVAP YAZ 29 5
  • Misafir 23 Haziran 2018 16:26 Kalbine, yüreğine sağlık süleyman abi. Eğer ki bu seçim kyaybedilirse yalnızca Türkiye değil, bosna, kosova, makedonya, africa, ve tüm islam alemi kaybeder. İslam coğrafyası en az 100 sene daha kan ağlar. Allah doğruların yardımcısı olsun.

    CEVAP YAZ 14 13
  • vatandaş 23 Haziran 2018 15:54 Yani kısaca yusuf yusuf diyorsun öylemi

    CEVAP YAZ 310 25
  • Misafir 23 Haziran 2018 15:38 adam doğru söylüyor.padişahlık sistemi gelirse,bir daha seçim-meçim olmaz.saltanat babadan damada geçer.

    CEVAP YAZ 309 18
  • misafir 23 Haziran 2018 14:59 kır sincirlerini özgürlük geliyor

    CEVAP YAZ 3 10
  • Misafir 23 Haziran 2018 14:55 aynı anda iki iting var birinde en az 500 bin kişi birinde en fazla 5 bin kişi ---facbok canlı yayın kısmında biri üç dört yerde listeye grmiş 50,000 10,000 ve benzeri izlenme ile diğeri 404 kişi ile izlenmekte...eyyyyy türkiye yarın yeni dönemin işareti şimdiden veriyo--YARIN TÜRKİYEM HUZURA ÜMİDE İŞE AŞA UYANACAK İNŞALLAHHH..BİRİDE ABD YE UÇAR ARTIK..

    CEVAP YAZ 360 11
  • Misafir 23 Haziran 2018 14:12 sen de özgür olacaksın,süleyman özışık!

    CEVAP YAZ 312 21
  • Fuat Çetinkaaya 23 Haziran 2018 13:50 ATATÜRKE VE TÜRKİYE CUMHURİYETİNE DÜŞMAN ALANLARIN,ALLAH İŞİNİ RAST GETİRMESİN.AMİN.

    CEVAP YAZ 0 20
  • osman 23 Haziran 2018 13:23 Evet süleyman son karanlığı da aşacağız ve akp zulmünden kurtulacağız merak etme.

    CEVAP YAZ 377 33
  • Misafir 23 Haziran 2018 14:18 adını aldığın Osman Gazi seni duysa adını değiştirirdi.

    7 37
  • Misafir 23 Haziran 2018 14:54 Bu günler daha Fetönün iyi günleri. Her daim hesap verecek Ciamatçılar

    0 25
  • SAMET 23 Haziran 2018 13:19 neden bu seçimin sonu yokmuş var kardeşim var.mutlu günler çok yakın.

    CEVAP YAZ 32 20

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro