Bu ne utanmazlıktır Kemal Bey?

Muharrem İnce'nin deyişiyle, "yenilmişte yenilmiş..." ama hâlâ konuşa biliyor. Hâlâ direnebiliyor. Hâlâ ayak sürebiliyor. Hâlâ sıkılmadan, ar damarı çatlamışçasına "diktatör" diyebiliyor.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bu ne utanmazlıktır Kemal Bey? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Erol Baron 29 Haziran 2018 08:03 40 yıl Katolik bir ülkede yaşadım ve hala da gidip geliyorum çünkü oradan emekliyim fakat, hiç bir seçimde hiç bir politikacının, ben rakiplerimden daha fazla Katolikim diyerek seçmenden oy istediğini görmedim.

    CEVAP YAZ 1 0
  • bekir 28 Haziran 2018 23:41 Seçimi kaybetmedik diyor Hadi Bey bide duvarı yıktık diyor şaka gibi peki seçimi herkes kazandıysa kaybeden kim bu işten bişey anlamadım.

    CEVAP YAZ 0 0
  • mollada kazanıyor 28 Haziran 2018 15:45 iki jumbo jet bedava, benzin devletten,para devletten,28 yalak tv istasyonu oda korkudan sende yana yayında,din diyanet senden,her iftarda sonra 40 dakiaka propoganda,camiide propoganda valla bu şartlarda benim sokak tekirimde kazanır.zaten korede kim rusyada putin iranda mollada kazanıyor.

    CEVAP YAZ 3 1
  • Misafir 27 Haziran 2018 19:18 Bunlara laf anlatamazsınız. Hiç uğraşmadan ve muhalefet ile muhatap olmadan Türkiye nin geleceğine bakalım.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 27 Haziran 2018 15:04 sn.Devlet Bahçeli de 9 defa seçim kaybetti?Yani sen ,Kılıçtaroğlunun kazanamadığına mı üzüldün HADİ bey.Erdoğan,ATATÜRKÜN kurduğu Cumhuriyete hizmete devam edecek.Endişelenme.

    CEVAP YAZ 6 4
  • Misafir 27 Haziran 2018 17:14 Bu devleti Türk Milleti kurdu, geçmişte kurduğu 16 devlet gibi...yoktan yere kendinize pay çıkartmayın be, bıktık sizden..

    2 3
  • Misafir 27 Haziran 2018 14:12 Bülent Tezcan'ın ağzıyla... Milleti sokağa dökmeye hazırlanıyorlardı, "hile hurda" yalanıyla... bu cümleye karşılık savcılık Bülent Tezcan hakkında birşey yapmayacak mı ? acaba

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 27 Haziran 2018 14:49 NE GİBİ. NE YAPMASI GEREKİYOR?

    1 0
  • Misafir 27 Haziran 2018 15:20 bülent tezcanın kulağını çekmesi gerekiyor, gibi mesala

    0 2
  • Misafir 27 Haziran 2018 13:46 Endişeye gerek yok.sn.Erdoğan,Atatürkün kurduğu cumhuriyete en güzel hizmeti yapacak.

    CEVAP YAZ 1 11
  • Misafir 27 Haziran 2018 13:05 Dün,Muharrem İnceye demediğini bırakmıyordun beyefendi.Derdin ne.Sen git,tarikat ve cemaatlarin yoksul halkı masallarla soyduğuna karşı çık.Hadi kardeşim.

    CEVAP YAZ 12 5
  • Misafir 27 Haziran 2018 14:10 yine güzel birşet demiyor yeter kemal ile 8 sene eğlendik birazda muharremle eğlenelim diyor sonuçta chp ile eğleniyoz dalga geciyoruz...

    0 3
  • Misafir 27 Haziran 2018 12:58 Hadi bey,CHP Cumhuriyeti korumak için hep varolacaktır !CHP ,Türkiye Cumhuriyetinin bekçisidir.Boşa kendini yorma.

    CEVAP YAZ 12 6
  • Misafir 27 Haziran 2018 15:23 söylediğine kendinde inanıyormusun ?

    0 1
  • Misafir 27 Haziran 2018 17:16 chp olmasa daha hızlı yol alacağız aslında....

    0 2
  • hasan erdur 27 Haziran 2018 12:31 sayın yazar sen önce refarandum sonuçlarının nezaman sonuçlandığına bak.birde bu seçimin nezaman medyada sonuçlandığına bak.eğer akıllı isen refarandum seçiminde sadece 2 seçenek vardı.evet hayır.şimdi bu seçimde hem 2 seçim yapıldı hemde adaylar ve partiler çok fazla idi ve sayımın çok daha zaman alması gerkir.mantıklı değilmi.ama bu seçim refarandum sonuçlarında 2 saat önce yüzde 90 açıklandı ve millt 20.30 da solağa çıktı.bak bakalım eski seçimlere 20.30 da açıklanan ve milletin sokağa döküldüğü bir seçim varmı.

    CEVAP YAZ 3 1
  • Misafir 27 Haziran 2018 12:17 iKTİDAR YENİ SİSTEM İÇİN 2 PARTİ İSTİYOR MECLİSTE..Seçim sonuçlarına bakılırsa Ak Parti %15 oy kaybetmiş (belki MHP ye gitmiş olabilir ) CHP de HDP'ye oy devşirmiştir..İki Partili Meclis Yakın zamanda MHP nin Ak Parti'yi HDP'nin de CHP'yi eriterek Sivri bir hale gelecektir.Siz şimdi Ak Parti ve Sayın CB. nın "Her dediğimizi yaptıracağız" diyen kilit Parti MHP İLE BÜTÜN UĞRAŞLARA RAĞMEN Meclise girmeyi başaran HDP ye uygulayacağı politikayı yazın da, millet öğrensin verilen/verilecek tavizleri ve 2. Habur olayı vb. tabloyu ve de sözleri .. Yazabilirmisiniz olacakları!

    CEVAP YAZ 2 0
  • Misafir 27 Haziran 2018 14:52 sen bırak olasıkları da gerçeklere bak, Tek Gerçek var; o da "CHP artık Atatürk'ün partisi değil, pkk dhkpc ve devsol gibi terör örgütlerinin eline geçmiştir." yani ya chp yi kurtarın yada kurtaramıyorsanız bırakın başka parti kurun terörden ARININ. sonra AKP-MHP ye laf edin.

    0 1
  • Misafir 27 Haziran 2018 18:37 BUNDAN SONRASI OLASILIKLAR DÖNEMİ.MECLİSTE ÇOĞUNLUĞU OLMAYAN CB. HER TÜRLÜ OLASILIKLARA VE TAVİZE AÇIK OLACAKTIR. YENİ HABUR VB DAHİL. CHP NE VAKİT BUNA BENZER BİR OLAYIN İÇİNDE OLMUŞ.HDP DAHİL HER PARTİYİ, HER GÖRÜŞÜ DEMOKRATİK KABUL ETMİŞTİR. DEMOKRATİK ÜLKEDE %10 BARAJ NİÇİN VAR..TABİİKİ MECLİSE SOKTURMAMAK İÇİN.SÖZE GELİNCE "BİZ HDP'NİN MECLİSTE OLMASINA KARŞI DEĞİLİZ" HEMİİ!

    1 0
  • ali 27 Haziran 2018 12:17 Göz, kulak, kalp kullanılmayınca ne olur? SEÇİM bitmiş hala diktatör diyorlar utanmaz, arlanmazlar. Kaldıysa biraz utanma, SAYGI gösterin!!!

    CEVAP YAZ 2 4
  • Yücel YILDIRIM 27 Haziran 2018 11:07 Sayın ÖZIŞIK şu CHP Ve yönetimimi için yazdığınız yazı ve kullandığınız ithamları 2015 kasım seçimlerine göre 24 haziranda yaklaşık %15 oy kaybeden AKP için neden yazamıyorsunuz yazamassınız çünkü korkuyorsunuz.

    CEVAP YAZ 13 3
  • Misafir 27 Haziran 2018 11:54 ne 15 i sadece 7 ve iktidarlar her zaman oy kaybeder sen chp 27 den 22 indi assıl bu kayıp nerden?

    0 6
  • Misafir 27 Haziran 2018 12:09 ADAM KAZANDI,UYKUDAN UYANIN ARTIK

    0 7
  • Vijdan 27 Haziran 2018 10:07 Ağliyacağimiz yere yenilen partiye gulup seviniyoruz bu neyin sevinci şu an ulke enkaz ekonomik olarak bir kaç parcaya bolunmuş kutuplaşmiş halk aci gerçekler,i yaşiyacaz siyasetçinin karni tok sirti pek herkez kendi durumuna baksin seçimden bize kalan ne.

    CEVAP YAZ 15 4
  • Misafir 27 Haziran 2018 11:22 alayan sizsiniz daha çok ağlayacaksınız

    0 0
  • Misafir 27 Haziran 2018 14:58 Önce ŞÜKÜR bileceksin, sonra CEBİNDEN ÖNCE VATANINI DÜŞÜNECEKSİN. ben orta halli ve hatta daha alt bir tabakadayım lakin çok şükür herşeyi olmasa da çoğu şeyi alabilecek param var, arabam da var, değil size 3,000 tl maaş 15,000 tl versler siz yine değişmezsiniz.

    0 1
  • Erol Baron 27 Haziran 2018 09:44 "Bu ne utanmazlıktır Kemal Bey?" haklı çıkışına, bende haddim olmayarak "Bu nasıl bir seçimdir" ilavesini yapıyorum.....Çünkü, yurt dışında yıllarca sessiz seçimlere alışan benim gibi eski bir gurbetçinin 24 hazirandaki "alaturka" (Türk usulü) bir seçim şekline şaşmaması imkansız......Birisi TV kanallarına el koymuş, bu köprüyü, bu tüneli, bu yolu ben yaptım diyerek bas bas bağırıyor.... Ve bu kişiye (RTE) hiç kimse n'olmuş sen yaptıysan, senden öncekiler de bunu,bunu,bunu yaptı ama onlara senin gibi yaygara yapmadılar demiyor.... İşte buna adil seçim diyorlar bu ülkede.....Batan tarımdan, can yakan dış ticaret açığından konuşamasın diye, muhalefete mikrofon bile vermediklerini de gördük bu seçimde.....Oysa Avrupa seçimlerinde hiç bir lider ben köprü,tünel,yol vb. yaptım diyerek halktan oy isteyemez çünkü insanlar bunları yapana değil, cebini doldurma vaadi verenlere oy verir..... Alaturka seçim yukarıda belirtildiği gibi olurken, Alafranga (Fransa usulü) seçim işte böyle oluyor.

    CEVAP YAZ 17 4
  • Misafir 27 Haziran 2018 11:00 Erol Baron, yazdiklariniza katilmamakla birlilkte kismen hakli oldugunuzu varsayalim. Iktidari bunlari bunlari yaptim ben diye propaganda yapmakla itham etmis ve Avrupa'da liderlerin boyle bir yolla halktan oy istemediklerini soylemissiniz. Peki madalyonu ters cevirin ve soyleyin bakalim hangi Avrupa ulkesinde muhalefet yapilanlari yikacagim diyerek oy istiyor vatandastan?

    0 6
  • Misafir 27 Haziran 2018 11:24 Erdoğandan önceKİLEr ne YAPMIŞ Bİ SAYSANA

    0 6
  • Misafir 27 Haziran 2018 13:51 Osmangazi ve Yavuz Sultan Selim köprüleriyle Avrasya tünelini inşa eden müteahhitler de AKP'ye oy verdi çünkü bu üç yapı için harcadıkları 6.5 milyar $ yerine devletten 50 milyar $ alarak 7 silsilelerini zengin edecekler.

    4 0
  • Misafir 27 Haziran 2018 15:01 peki senin muhalefet dediklerin YIKIMdan başka ne vaatler verdi millete??? alaturka muhalefet

    0 3
  • ömer 27 Haziran 2018 09:43 sakın haa kemal bey istifa etme, aklından bile geçirme. Ak Parti sen olmadan ne yapar.

    CEVAP YAZ 3 7
  • MİSAFİR 27 Haziran 2018 09:35 YAHU KARDEŞİM ZİHNİYET BOZUK YOL YANLIŞ .TÜRKİYE DÜŞMANI SİYASET YAPIYORLAR BÜTÜN TÜRKİYE DEVLETİNE DÜŞMAN OLANLARA DOST OLMUŞLAR FETÖ VE PKK NİN ARKASINDA EMPERYALİZM SİYONİZM VE AMERİKA VAR TÜRKİYEDEDE CHP VAR,TERÖRÜ ŞEHİRLERİMİZE VE MECLİSE TAŞIYAN CHP DİR KAPATILMALIDIR ,CHP OLDUĞU MÜDDETÇE TÜRKİYE HUZUR BULMAZ TERÖRDEN KURTULAMAZ

    CEVAP YAZ 3 8
  • MİSAFİR 27 Haziran 2018 09:28 KARDEŞİM ADAMLARIN TÜRKİYE DİYE BİR DERDİ YOK PKK İLE FETÖ İLE KANKA OLMUŞLAR TÜRKİYENİN EN BÜYÜK SORUNU CHP DİR CHP KAPATILMADAN TÜRKİYEDE TERÖR BİTMEZ HUZUR GELMEZ BUNLAR MENDERESİ ASAN IRAKI SURİYEYİ HATTA OSMANLIYI İÇERDEN YIKAN ZİHNİYET UYANIN ARTIK UYANIN

    CEVAP YAZ 14 5
  • MİSAFİR 27 Haziran 2018 09:25 KARDEŞİM ADAMLARIN TÜRKİYE DİYE BİR DERDİ YOK PKK İLE FETÖ İLE KANKA OLMUŞLAR TÜRKİYENİN EN BÜYÜK SORUNU CHP DİR CHP KAPATILMADAN TÜRKİYEDE TERÖR BİTMEZ HUZUR GELMEZ BUNLAR MENDERESİ ASAN IRAKI SURİYEYİ HATTA OSMANLIYI İÇERDEN YIKAN ZİHNİYET UYANIN ARTIK UYANIN

    CEVAP YAZ 10 4
  • Misafir 27 Haziran 2018 09:20 Açlık sınırı 1714, yoksulluk sınırı 5 bin 584 lira olarak hesaplandı..... Tayyip'oy verdiler........

    CEVAP YAZ 20 3
  • Misafir 27 Haziran 2018 09:35 tayyip değil şerefsiz Recep Tayyip Erdoğan.. Sen hala para ile satın alınanlardansın. Kurtuluş savaşında millet parayı düşünse atan gibi ingilize diz çökerdi.

    0 5
  • Misafir 27 Haziran 2018 09:53 Açlık sınırı 10.000, yoksulluk sınırı 20.000 lira olmasından birde üstüne kıtlık ve kuyruk olmasından iyidir, CHP yokluk ve kuyruk demek

    2 7
  • Misafir 27 Haziran 2018 15:04 varsan baksan bu yorumu yazana, evi, son model arabası vardır, mutfağına girsen herşey mevcuttur. çünkü nankördür

    0 1
  • Misafir 27 Haziran 2018 09:18 Başından sonuna kadar yerinde bir yazı olmuş.

    CEVAP YAZ 2 6
  • Misafir 27 Haziran 2018 09:18 Başından sonuna kadar yerinde bir yazı olmuş.

    CEVAP YAZ 7 8
  • fetres 27 Haziran 2018 09:09 Tamam Kemal Beyin İstifa etmesi gerekiyor ama. Sıkıyorsa bu başlığı iktidar için kullan da görelim. Hadii!

    CEVAP YAZ 10 8
  • Misafir 27 Haziran 2018 15:06 niye kullansın ki, daha seçim dün oldu, bir seçim ve bir yenilgi daha mı görmek istiyorsun. size kalsa her yenilgi sonrası seçim istersiniz, bu durum sizde alışkanlık yapmış.

    0 1
  • stresli adam 27 Haziran 2018 09:07 ben istiyommm Kemalim gitmesin kime gülüp stres atacaz bizz

    CEVAP YAZ 4 5
  • Misafir 27 Haziran 2018 09:06 ismail ile muharremide kral ilan ettiğinizi gördü ya bu gözler, erdoğan demekki muharremi konumlandırıyor nası olsa onu yeneceği de garanti değil mi.

    CEVAP YAZ 3 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro