Bu kurum hiçbir şart aramaksızın elaman alımı yapacak!

ROKETSAN Yönetim Kurulu Başkanı Prof. Dr. Faruk Yiğit, 20-23 Eylül tarihleri arasında İstanbul Yeni Havalimanında düzenlenecek TEKNOFEST yarışmalarında dereceye girenlerin kuruma başvurmaları halinde hiçbir şart aranmaksızın işe alınacağını söyledi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bu kurum hiçbir şart aramaksızın elaman alımı yapacak! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • Adil teknik 12 Eylül 2018 16:02 Çok saçma.. o fuara ne katmak için acaba? Fuarı kim düzenliyor? Roketsan işlerini birileri mi yapacak?

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 12 Eylül 2018 16:01 Sarti varmis zaten . Yarismada dereceye girmis olmak.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 12 Eylül 2018 15:44 Üc bes milyon bas vuru kesin olur...

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 12 Eylül 2018 15:38 Türkiye'yi orta çağ karanlığına götürmeye kimsenin hakkı yok.... Çağdaş ve laik eğitimde oynamayın. ............

    CEVAP YAZ 1 0
  • Hasan Yeni 12 Eylül 2018 15:05 Yalan haber.. Şart bu yarışmaya katılmak ve dereceye girmek... Milleti aptal yerine koymayın..

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 12 Eylül 2018 14:55 Nihayet liyakatin değer bulduğu bir karar... Umarım sulandırmazlar... Çünkü bu ülke "pilot bölge üstün zekalılar lisesi"ne, "benim çocuğumu neden göndermediler diye ortaokul müdürüne ve öğretmenine basık yapan profesör bozuntularını da gördü!

    CEVAP YAZ 0 0
  • Eğitim Şart 12 Eylül 2018 14:52 Bende bana 1.000.000 tl verecek kişiye hiç bir şart aramadan aylık burs bağlayacağım :))

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro