Bu iki mesele sıkıntı oluşturur!

Cumhurbaşkanı Erdoğan, 100 günlük eylem planını açıkladı. Planın detayları günlerdir her yerde yer aldığı için içeriğe pek girmeyeceğim.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bu iki mesele sıkıntı oluşturur! yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • İsmail Ogretmen 09 Ağustos 2018 07:57 AKP VAATLARINI YAPTI MI? Biraz insaf edin bay yazar! AKP'nin adında ADALET var. ADALETİ vaat etti mi? ADALETİ yerine getirdi mi? FETOdan ihraç edilen 5000 hakimin kararları ADALET mi? Bakan bey "KAOS olur" demesi ADALET umurumuzda değil anlamına gelmiyor mu?

    CEVAP YAZ 0 0
  • İsmail Ogretmen 09 Ağustos 2018 07:40 Yani hakimlerde vicdan varmış da çok da vatandaşın davası önemliymişde hiç savunmaya bakmadan sadece savcının muştekiden dinleyerek yazdığı iddianemeye göre karar veren mahluklar,

    CEVAP YAZ 0 0
  • Zaytungen 08 Ağustos 2018 15:22 Dolar almış başını gitmiş.. 100 proje değil 1milyon proje olsa işe yaramaz cunku mantık değişmeli.. ulkede bilimin onundeki en buyuk engel devletin kendisi, kanunlar değişmeli

    CEVAP YAZ 0 0
  • Erol Baron 08 Ağustos 2018 08:21 "Dış güçler" bizim ekonomiye bu şekilde saldırmaya devam ederse, ortada heyyt-hoyyt diyecek kimse kalmaz kanaatimce.

    CEVAP YAZ 0 2
  • C. Doğan 08 Ağustos 2018 02:29 "Geç gelen adalet, adalet değildir!" Yaklaşımınız ve örneğiniz doğru değil. Şahsen bir nafaka ve tazminat davam var, tam 5 yıldır sürüyor! Bana geçen bu yıllarımı kim verecek? Mağduriyetlerimi kim karşılayacak? Evimin ve arabamın üzerinde tedbir kararı var. Sadece arabanın değer kaybı 25.000-Euro. Sağlığımı kaybettim, kim yerine getirebilir? Bu mu adalet anlayışını ve sistemini mi savunuyorsunuz?

    CEVAP YAZ 0 2
  • H.AVŞAR 07 Ağustos 2018 20:37 Biz polislerin ve diğer memurların ,söz verildiği halde yerine getirilmeyen vaadleri gündeme getirdiğiniz için teşekkürler. Ben 23 yıldır polisim, gelen bütün iktidarlar özlük haklarımızla ilgili sözler verdiler yerine getirmediler. Bu kez de aynı ,15 yıl önce de söz vermişlerdi yine yok. Bizler geceli gündüzlü çalıştığımız için emekliliğimizin ilk on yılını aşamadan hayatımızı kaybediyoruz. Bu vaadleri bir hükümet yerine getirmezse gözüm açık gidicem. Hele ombudsman ın polislerle ilgli kararı olduğu halde ,tespit edilen sorunlarla ilgli bişey yapılmadı. Ne diyelim hakkımızı helal etmiyoruz ,ahir zamana kalsın artık. Sizin yazılarınızı sabırsızlıkla takip ediyorum , zevkle okuyorum tekrar tekrar teşekkürler . Esen kalın.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 07 Ağustos 2018 20:36 DOLAR UCTU OGLUM DOLAR UCTU,SEN DAHA NE KONUSUYORSUN.HANI BASKANLIK GELECEKTI EKONOMI SAHLANACAKTI?

    CEVAP YAZ 1 3
  • Misafir 07 Ağustos 2018 23:39 Okulun ilk haftasında karne verildiği nerde görülmüş.. azıcık mantıklı yorum yapın

    2 1
  • müslüm 07 Ağustos 2018 17:06 Başkanlık geldi ekonomi uçtu uçtu.Baksanıza dolar avro perişan oldu.Ver mehteri ver.

    CEVAP YAZ 1 9
  • Misafir 07 Ağustos 2018 16:32 Yargı süresi iyi ama ceza davalarında bence olmaz,

    CEVAP YAZ 0 0
  • galip 07 Ağustos 2018 16:22 100 günde kabak bile yetişmez ağam şunu 1000 gün yapın sıfırın önemi yok biz 6 sıfır bir ülkeyiz o sıfırları lazım oldukça kullanırız

    CEVAP YAZ 1 1
  • 🌑 🌑 Şarapçı Şükrü 07 Ağustos 2018 16:15 🌑 🌑 Washington'da Mutabakat görüşmeleri mi?........ Mütareke mi imzalanacak?...

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 07 Ağustos 2018 15:42 SAYIN ÖZISIK BASKANLIK GELECEK EKONOMI SAHLANACAK DIYORDUNUZ NE OLDU?DOLAR NE ZAMAN INECEK

    CEVAP YAZ 6 10
  • k.k.k 07 Ağustos 2018 15:07 ABD'nin bize bu yaptıklarından sonra artık Türkiye'nin bence ABD ile arasına mesafe koyması gerekiyor. Ve... Askeri anlamda da ilişkileri gözden geçirmemiz ve gerekli davranışı göstermemiz gerekir... Mesela ABD askerlerinin bir kısmının azaltılması ile başlayabiliriz. Adamlar YPG'ye o kaç tır silah yardımı yaptı, F35 projesinden bizi bertaraf etmek istiyorlar, ekonomik yaptırım uyguluyorlar, tehdit ediyorlar, FETÖ ile darbeye giriştiler. Daha ne yapmaları lazım ki bizim tavır almamız için ! Casuslarını yakaladık, kudurdular... Gündemdeki en büyük konu budur. Bence Türkiye'de ABD karşıtlığı yükselmeli ve ABD'ye karşı tepki gösterilmelidir. Böyle hain bir devlete karşı artık kesin bir tavrımız olmalıdır... Rusya ve Çin ile birlikte hareket etmeliyiz. Bu Evangelistleri ve Siyonizm'i başka türlü bitirmenin yolu yoktur. Allah yanımızdadır...

    CEVAP YAZ 2 2
  • QQQW 07 Ağustos 2018 15:06 AKP DOLAR VE ENFLASYONU DÜŞÜRECEĞİNİ ADELETİ SAĞLAYACAĞINI, İDAMI GETİRECEĞİNİ, KÜRT SORUNUNU ÇÖCECEĞİNİ, PKK YI YOK EDECEĞİNİ KANDİLİ ELE GEÇİRECEĞİNİ AB YE GİRECEĞİMİZİ SÖYLEDİ. AMA HİÇ BİR VAADİNİ YERİNE GETİREMEDİĞİ GİBİ HEPSİNİN TERSİ OLDU. BUNLARI BİLMİYORSUN HERHALDE HATIRLATAYIM DEDDİM. SİZİN DERDİNİZ TABİİ SEÇİM

    CEVAP YAZ 5 3
  • xtr 07 Ağustos 2018 14:21 Süleyman bey, dolar kaç TL ????

    CEVAP YAZ 6 3
  • mazlum 07 Ağustos 2018 13:55 memur ek göstergeyi bekliyoruz. Bakalım verilen sözler tutulacak mı? Sözlerini tutmayanlar vatandaştan bir şey beklemesin.

    CEVAP YAZ 2 5
  • Erol Baron 07 Ağustos 2018 13:34 Avrupa'da motorin 1.40 € = 8.60 TL..... Benzin 1.60 € = 9.82 TL.... Türkiye'de motorin 5.68 TL..... Benzin 6.23 TL..... Soruyorum..... Hala AKP'den memnun olmayan var mı-:) ?

    CEVAP YAZ 6 2
  • Misafir 07 Ağustos 2018 14:31 Avrupada Asgari ücret ne kadar, sosyal yardımlar ne kadar, bunun hesabını hiç yaptınız mı

    2 2
  • Misafir 07 Ağustos 2018 14:42 avrupada asgari üçret ile kaç litre benzin alınıyor, türkiyede asgari üçretle kaç litre alınıyor??

    1 2
  • Misafir 07 Ağustos 2018 14:54 Yanlış anlama var çünkü burada AKP'yi övmek yok.Avrupa'da aylık 2500 € geliri olan çok kişi var ve bu AKP sayesinde 15 475 TL oldu. Yaşasın AKP-:)

    0 3
  • Misafir 07 Ağustos 2018 16:54 Peki Avrupada asgari ücret ne kadar. Ama tl cinsinden lütfen.

    0 2
  • Misafir 07 Ağustos 2018 17:09 Yandaşlık böyle bir şey.Avrupada bir işçi asgari ücretle 900 litre motorin alıyor.Bizde ise 250 litre.Bunu bile anlamadıysanız bari susun

    0 3
  • Misafir 07 Ağustos 2018 18:18 Asgari ücret 1200 € (7400 TL). Haftalık çalışma süresi 35 saat, aylık 152 saat. Avrupa'da asgari ücretle çalışan biri kira yardımı dahil, devletten çeşitli sosyal yardım alır ve arabası olmayan asgari ücretli yok denebilir.

    0 2
  • Misafir 08 Ağustos 2018 09:01 süper matematik!!!!avruda bir öğretmen-polis maaşı veya asgari ücret ne kadar?onu da bilsek fena olmazdı:)tl karşılığında yazmayı unutma

    0 1
  • Misafir 08 Ağustos 2018 17:21 Avrupa'da polis Maaşları 2 345 € ( 14 398 TL) ile 3 709 € ( 22 773 TL) arasında değişiyor. 1 666 € ( 10 229 TL) ile işe başlayan bir öğretmen 30 yıl sonra bu maaş 3030 €'ya ( 18 640 TL) çıkabiliyor.

    0 0
  • Misafir 07 Ağustos 2018 13:32 Akp yi elestirirken "kedi gibisin suleyman"Muhalefete ve secmenine kufur ediyorsun ama...

    CEVAP YAZ 2 6
  • Misafir 07 Ağustos 2018 12:12 süleyman bey, bir dava kaybedilecekse bile, bir an önce kaybedilmeli.. En fazla 3 celselik bir dava 8 sene sürse, aylarca eksik belge delil toplasa, bütün belgeler geldiği halde kurumlardan yeniden belge istese, gelmeyen şahidi cebren getirmek yerine sırf şahit eksiği için 2 sene dava sürdürse ve şahitsiz sonuçlandırsa, %100 haklı olduğunuz davayı kaybetseniz ve karşı tarafın da 20.000-30.000 TL avukatlık masrafını ödemek zorunda kalsanız o zaman daha iyi anlardınız konuyu.. 8 sene sonra davayı kazansanız bile, muhatap kaçıyor ya da ölüyor... muhatap yok... yaşadığında da nanik yapıyor.

    CEVAP YAZ 0 6
  • kundemacı 07 Ağustos 2018 12:12 Süreli yargı olur mu? Mahkemenin yargılama yapmasını bunlar KHK yayınlamaya benzetiyor herhalde. Böyle bir şey olamaz. Yargının işleyişine baktığınız zaman imkansız. Yargıçlar zaman baskısı altında doğru karar veremez.

    CEVAP YAZ 1 2
  • leventk 07 Ağustos 2018 12:00 hükümet, düşünmeden hareket ediyor, polislere ve diğer meslek gurubuna 3600 göstergeyi veripte diğerlerine hangi gerekçe ile vermeyecek, böyle uygulama mı olur, eğer hükümet bu 5 guruba 3600 ü verip diğer memurlara vermesse , benden bir daha oy alamaz, hiç kimse zorla , görev yaptığı mesleklere getirilmediler, herkes seçtiği mesleğin olumsuz yanların bilerek talip oldular,

    CEVAP YAZ 11 2
  • Misafir 07 Ağustos 2018 13:03 Ne kadar boş bir yorum. Herkesin çalıştığı mesleklere bilerek gelmiş olması onun haksızlıklara olumsuzluklara ses çıkarmayacağı anlamına gelmez. Kaldı ki polisler bu kadar uzun ve izinsiz çalışmalarına rağmen ses çıkarmıyorlar rahat ol. Siz belli ki sabah 8 de gidip akşam 5 te işten çıktığınız, hafta sonu izin yaptığınız bayram tatili 9 gün olsa da tatile gidelim diye düşünen devlet memuru grubundansınız. Deseler ki bundan sonra devlet memuru sabah 7 akşam 7 çalışacak yaygarayı koparırsınız. Boş yapmaya gerek yok..

    2 6
  • Salih 07 Ağustos 2018 11:52 Süleyman bey kraldan çok kralcı davranarak gereksiz atar yapıp gazeteci kimliğini zedeledi, şimdi ne yapmaya çalışıyor bilinmez. zor işlere girmiş görünüyor. Elbet yakında anlaşılır olup biten

    CEVAP YAZ 2 9
  • Misafir 07 Ağustos 2018 11:21 SIKINTI!...BÜYÜME HIZI!.......... Türkiye ekonomisi Recep Tayyip elinde O kadar hızlı büyüdü ki!..... Lira yetişemedi, Geride kaldı küçüldü.

    CEVAP YAZ 6 8
  • Misafir 07 Ağustos 2018 11:17 kısa ve öz misss gibi yazı ...

    CEVAP YAZ 2 4
  • Dereli Ahmet 07 Ağustos 2018 10:58 Süleyman bey yapıcı ve pozitif eleştirilerinize teşekkürler muhalefetin olmadığı yerde iş dürüst basına düşüyor mümkün mertebe devamını dileriz KOLAY GELSİN

    CEVAP YAZ 14 6

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro