Bu CHP ile ha Kemal Bey, ha Muharrem Bey!

Haluk Pekşen çarpıcı mesajlar veriyor. ”CHP yıkılıp yeniden yapılanmalıdır. Aksi halde Kemal Bey gitse ne olur, Muharrem Bey gelse ne olur?

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bu CHP ile ha Kemal Bey, ha Muharrem Bey! yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR4 YORUM
  • Misafir 18 Temmuz 2018 17:25 Halktan 4.205.243 oy alan Demirtaş'a "terör örgütü yöneticisi" dediler. Demek "terör örgütü üyesi var!..............

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 18 Temmuz 2018 14:40 Cumhur Başkanı adayı Demirtaş'ın 'kaçma şüphesi' gerekçesiyle Ankara Mahkemesi'nde tutukluluk halinin devamı istendi.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Erol Baron 17 Temmuz 2018 17:04 D. Bahçeli sayesinde 5 yıl daha gül bakalım yazar efendi..... M.İnce 2023 te "yaşlı" RTE ye genç "damadını da al git" dediğinde bakalım ne yazacaksın ve nerede yazacaksın.

    CEVAP YAZ 12 11
  • Misafir 18 Temmuz 2018 10:48 sen çok biliyorsun ya sen yaparsın erol balon

    3 1
  • Misafir 17 Temmuz 2018 15:20 Ya benim anlamadigim Osman Diyadin ve Suleyman Ozisik sizin isiniz gucunuz yok mu da gece gunduz Chp ye saldiriyorsunuz???Hayir yani gundemden bahsedin,ulkenin,ogrencilerin,memurlarin sorunlarindan bahsedin,niye gece gunduz Chp???Bize ne Chp den?Halk olarak bizi Chp veya baska partiler degil iktidarin yaptigi yanlasilar ilgilendirir,onlari niye yazmiyorsunuz...

    CEVAP YAZ 1 10
  • Misafir 17 Temmuz 2018 16:26 Bu ülkenin şansızlıklarından başlıcası muhalefet sorunu da o yüzden bu konuda kafa paylaşıyorlar! Bu Ak Partiye de, Türkiye'ye de zarar vermekte! Adam gibi muhalefet yapan bir parti hem iktidar alternatifi olur hemde rakibini iştim üstünde tutar...

    2 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro