Bozdağ'dan sivil katliam iddialarına sert cevap

Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, Suriyeli mülteciler için sınırlarına tel çekenler 3,5 milyon mülteciye kucak açan Türkiye'yi sivil katliamla suçlayamazlar diye konuştu.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bozdağ'dan sivil katliam iddialarına sert cevap haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR9 YORUM
  • ihsan 12 Şubat 2018 09:22 sivil diyenler pkklıpyd li ler destekçi,leri canları cehenneme

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 12 Şubat 2018 08:24 salhor efendi sen kılıçdaroğlunu eleştireceğine vatan haini damadınından hesap ver

    CEVAP YAZ 1 35
  • Vicdanlara Sesleniş 12 Şubat 2018 08:18 Sayın Bozdağ, Türk kelimesine tahammül edemeyen bir zihniyetin Türkler hakkında açıklama yapması açıkçası vicdanlara ters geliyor. Ve inanın hiç inandırıcılığı kalmamıştır. Bu saatten sonra ancak Kadir İnanır.

    CEVAP YAZ 4 27
  • salhor 12 Şubat 2018 08:07 Şimdi TV'de alt yazı olarak okudum.Kılıçtaroğlu buyurmuş: AFRİN'E GİRİLİRSE ORASI KAN GÖLÜ OLUR. Yâ Rabbî bu adamı sen ıslah et! Bir de GEZİCİ OĞLUYLA GURUR DUYDUGUNU SÖYLEYEN MERAL HANIM'I. Bu ikisi meczub mu, mecnun mu, müfsid mi, mürted mi anlayamadım.

    CEVAP YAZ 7 4
  • Misafir 12 Şubat 2018 02:40 Türkiyenin kalbi afrin oldu.. Bitecekse bitirin konusmayin artik. Moral bozuyor. SECIM OY FALAN ISE MILLET UYANIN

    CEVAP YAZ 2 1
  • bir Türk dünyaya bedeldir 12 Şubat 2018 01:28 sivil ayıralım derken dün gammazlandık işte,acımayacaksın acırsan acınacak hale düşersin,zaten şimdiye kadar kaçan kaçmıştır,orada kalan en azından sempatizandır.hiç afrine girmeden şehrin taş üstüne taş bırakmamalıyız, bunlar bu dilden anlıyorlar...

    CEVAP YAZ 34 5
  • Misafir 12 Şubat 2018 00:43 Mültecilerin bir kısmını Avrupa'ya gönderelim akılları başlarına gelsin bizim kadar insaflı millet yok bu arada eli silah tutan Suriyeliler de ülkeleri için savaşın ya da sinir dişi edilsin

    CEVAP YAZ 17 1
  • Şakir BARIŞ 11 Şubat 2018 22:28 Bravo bakana.Allah doğruların yanındadır,mahçup etmez.

    CEVAP YAZ 4 26
  • Misafir 11 Şubat 2018 22:04 23 günde 3 Kilometre~!... İşimiz zor!

    CEVAP YAZ 9 38

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro