Bomba kulis! AK Parti'nin İstanbul başkan adayı bir kadın mı?..

Partiler Mart 2019'da yapılacak yerel seçimlere kilitlenmişken, aday toto da devam ediyor. Hürriyet yazarı Deniz Zeyrek, AK Parti'nin İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı adayının herkesin tanıdığı bir iş kadını olduğunu yazdı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bomba kulis! AK Parti'nin İstanbul başkan adayı bir kadın mı?.. haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR13 YORUM
  • hatıce kalkan ıstanbul adayı sulayman soylu olsun 14 Kasım 2018 09:19 sulayman soylu olsun

    CEVAP YAZ 0 0
  • jelatin (sığırdan) 07 Eylül 2018 12:10 Herkese yerde herzaman ve hermekanda ÇAMUR atan partiye ne ad verilir (1 dolarlık siyasi soru) CEVAP: ÇAMURİYET HALK PARTİSİ ...doğru şak şak şak şaaaaaaak

    CEVAP YAZ 1 0
  • seçmen 07 Eylül 2018 11:25 Mevlüt Başkanı yedirmeyiz.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 07 Eylül 2018 12:12 oğlum biz insan yemeyiz yamyammıyız ülen biz

    0 0
  • Misafir 07 Eylül 2018 09:55 Demek bu aday Güler Sabancı olacak

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 07 Eylül 2018 09:48 aslında seçmen ideolojik bakmayıp, bir kez olsun kötü yönetilen yerlerdeki belediye başkanlarının partilerine değil, alternatifine oy verip değişimi sağlaması müthiş olurdu. kendi partisine oy verse zaten hizmet alamıyor. değişim iyi olabilir.

    CEVAP YAZ 0 5
  • s.s.s 07 Eylül 2018 09:25 İzmir'de yaşıyorum. Yıllardır da Aziz başkan'a oy verdim. Ama son senesinde sonra gerçektende artık vermeyi düşünmüyorum. Sebebine gelince, birincisi yaptığı saçma tramvay projesi. Şehirde trafiği felç etti, otopark yeri kalmadı. 2.cisi işçisine sahip çıkmıyor ve sürekli grev yapıldı ve çok izmirli hizmetlerden mahrum kaldı. Otobüs aktarmaları çok fazla. Ayrıca İzmir'in her yerinde sürekli bir kaldırım, yol çalışması var. Şehir temiz değil, kötü kokuyor. Yaptığı hizmetler için teşekkürler ama kim olsa bu kadar yapardı. Ayrıca bir antipatide oluştu ona karşı. İzmir'de CHP kendini banko görürse hayal kırıklığı yaşar. Benden söylemesi.

    CEVAP YAZ 5 11
  • MİSAFİR 07 Eylül 2018 09:23 GÜNDEME BAK TÜRKİYENİN GÜNDEMİ BUMU ŞİMDİ

    CEVAP YAZ 1 3
  • salih kara 07 Eylül 2018 09:23 Ekonomik yangın herkesi kasıp kavuruyor, birileri hala koltuk derdinde.... "Nasılsanız öyle yönetilirsiniz" (Rad 11)

    CEVAP YAZ 1 8
  • Bu Fakir 07 Eylül 2018 09:20 Demek ki İyi Parti Meral Akşener'i aday gösterecek ve AKP'liler bu nedenle karşısına kadın aday çıkartmak istiyorlar kanaatindeyim.

    CEVAP YAZ 0 4
  • as 07 Eylül 2018 09:14 yani akp böyle adayla zor alır gibi...

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 07 Eylül 2018 09:11 Kendi içinde bile anlaşamayan Chp ye bu sefer oyum yok

    CEVAP YAZ 4 0
  • Misafir 07 Eylül 2018 09:01 "Kadin erkek esit degildir" zihniyetini tasiyan ve gorusunu ustunu cize cize,gunluk hayatta da hissettiren bir parti nasil olurda hemde Istanbul gibi zor bir sehirde kadin aday gosterir?

    CEVAP YAZ 0 10
  • Misafir 07 Eylül 2018 09:11 Algı yaptığını mı sanıyorusun!

    1 1
  • Misafir 07 Eylül 2018 08:57 Kim olacak, gökten zembille inen Kavakçı ailesinden biridir.

    CEVAP YAZ 0 5

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro