Bomba iddia! CHP ve İYİ Parti istemese de 'üst irade' ittifak yaptıracak..

Partiler Mart 2019'da yapılacak yerel seçimlere odaklanırken, AK Parti ile MHP arasındaki ittifakla ilgili son kararı Cumhurbaşkanı Erdoğan verecek... İYİ parti ve CHP istemese de onlara 'millet ittifakı'nı yaptıran irade yerelde ittifak için harekete geçti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bomba iddia! CHP ve İYİ Parti istemese de 'üst irade' ittifak yaptıracak.. haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • DUMLUPINAR 03 Eylül 2018 17:19 muhteşem üçlü proje milletin tokadı sizin anlamanıza yetmedi demek ki ne diyelim ALLAH ın tokadıda var.tez vakit inşaallah

    CEVAP YAZ 0 1
  • SAMET 03 Eylül 2018 16:49 ALLAH İSTERSE HELAK EDER.İSTERSE .....

    CEVAP YAZ 0 0
  • GERÇEK OLAN 03 Eylül 2018 13:39 bu tür haberler yüzünden ekonomi bu hale geldi. Ülkede develasyon oldu ve tabana inmedi asıl sıkıntılar 2019 yılında görülecek Gerçekleri saklanamaz bir gün gün yüzüne çıkar.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 03 Eylül 2018 13:31 Onların yapması önemli değil millet yapmaz

    CEVAP YAZ 0 0
  • 03 Eylül 2018 12:46 Daha dün Abudullah Gül gibi kurucularına bile hain diyenlerden ne beklenir ki!

    CEVAP YAZ 3 8
  • 03 Eylül 2018 12:46 A. Selvi ... demiş. Geciniz... Sağduyulu vatansever muhalefetin bir araya gelme ihtimali bile korkutuyor sizi.

    CEVAP YAZ 1 6
  • 03 Eylül 2018 12:44 AKP pkk ile yıllarca görüştü koklaştı. Kimse üst akıl bunu yaptıryor demedi. AKP ermenistana kıbrıs rum kesimine, barzaniyle sıcak temaslar kurdu kimse üst akıl yaptı demedi. AKP Berlusconiye, Arap şeyhlerine, abd başkanıyla kucaklaştı kimse üst akıl demedi. Şimdi, şu kutlu ülkemin üç yasal siyasi muhalefet partisi (chp,iyi,sp) aşikar uçurumun kenarına getirilmiş ülkelerinin geleceğinden kaygı duyarak yerel seçimler için ortak bir strateji belirleme ihtimaline bile üst akıl yaftası takmak AKP ve AKP beslemesi düşkünlerin ne haddinedir!

    CEVAP YAZ 2 7
  • Misafir 03 Eylül 2018 16:14 allah razı olsun ,iyi yazmışsın

    0 0
  • 03 Eylül 2018 12:31 Dış Politika, Milli Eğitim, Adalet, Terör ve Ekonomi alanlarında 0 çeken iktidar, Medyayı ele geçirme, sermaye transferi, tahakküm ve korku salma, yalan ve dedikoduya dayalı yıpratma ve itibar düşürme operasyonlarında ve koltuğu kaptırmama hususlarında 10 üzerinden 10 aldı. Önümüzdeki ilk seçim, kazıklanmayı, aldatılmayı ve itilip kakılmayı isteyip-istemediğimiz ölçecek. Eğer iktidar gerçekten de bunca başarısızlığa rağmen halen 1. parti olarak sandıktan çıkarsa, bence diğer tüm siyasi partiler tabelalarını indirsinler. Bunca başarısızlığı görmeyen ve cezalandırmayan bir halk için siyaset yapmasınlar. Onlar da gitsin Başkan Erdoğan'a biat etsin, yalılarında, köşklerinde, villalarında günü gün etsinler.

    CEVAP YAZ 1 2
  • MİLLİ 03 Eylül 2018 12:12 Yok birbirinizden farkınız. İşiniz Milleti kandırmak.

    CEVAP YAZ 3 2
  • Misafir 03 Eylül 2018 11:59 üst irade dedikleri hani her zaman suç attıkları üst akıl olmasın?

    CEVAP YAZ 3 7
  • Misafir 03 Eylül 2018 11:41 Mehape ve Akepe ittifak yapınca milli irade diğerleri yapınca üst akıl.hadi ordan

    CEVAP YAZ 3 7
  • garip okuyucu 03 Eylül 2018 11:33 AKP ile MHP'ye ittifakı kim yaptırıyor peki. Üst irade hep rakiplere mi çalışıyor?

    CEVAP YAZ 3 7
  • mniksek 03 Eylül 2018 11:20 MİLLET İTTİFAKINA YEREL SEÇİMLERDE HDP DE DAHİL OLACAK YANİ, GENEL SEÇİMLERDE GİZLİ İTTİFAK YAPMIŞLARDI, CHP, İP, SP VE HDP HEPSİNİN TASMASI FETÖNÜN ELİNDE KİMSE BAĞIMSIZ HAREKET EDEMEZ GÖRECEKSİNİZ, BU MİLLETTE AKLINI PEYNİR EKMEKLE YEMEDİ HER HALDE...

    CEVAP YAZ 7 1
  • Çok bilen 03 Eylül 2018 10:45 Çok biliyorsun üst akıl dediğinide açıkla ...Cumhur ittifakı alt akıl mı?

    CEVAP YAZ 2 6
  • BOZKURT 03 Eylül 2018 10:24 ABDULKADİR SELVİ, NE ZAMAN OBJEKTİF BİR YAZI YAZACAKSIN?

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 03 Eylül 2018 10:21 akp ile mhp ye hangi üst akıl yönetmekte.......katar emirimi- rus çarımı- çin koministimi....

    CEVAP YAZ 3 9
  • misafir 03 Eylül 2018 10:10 apılan zamların suçu marketlere atılıyor fırsatçılık diyerek geçiştiriyorlar peki elektirik doğal gaza kim zam yapıyor insanların aklıyla alay ediyorsunuz 1 ayda elektirik 2 kere zam yedi bunudamı fırsatçılar yaptı.

    CEVAP YAZ 3 35
  • esra al 03 Eylül 2018 10:02 Hahahaha...Üst irade mi?Kimmiş o irade?Yine İktidarın uydurduğu hayali güç mü?

    CEVAP YAZ 2 9
  • ee 03 Eylül 2018 10:01 Ah canıım.:.Şimdi de ''irade'' fasaryası mı sürüldü piyasaya.

    CEVAP YAZ 2 9
  • Misafir 03 Eylül 2018 09:53 demek ki partiler iradesiz insanlarca yönetiliyor.

    CEVAP YAZ 0 5
  • ali 03 Eylül 2018 09:46 sayın selvi acaba cumhur ittifakının da üst iradesi varmı ya da varsa kimdir.

    CEVAP YAZ 2 16
  • Misafir 03 Eylül 2018 11:34 ''BOP'' diyemeyeceğine göre...!!

    1 5
  • misafir 03 Eylül 2018 09:35 27 Mayıs 1960 darbesi bu günler için yaptırılmıştı. Demokrat Parti çatısı altında bir araya gelen sağ eğilimli kitleler, birtakım farklı fraksiyonlara göre birbirinden koparılmış, yepyeni partiler kurdurulmuştu. Şimdi bu partiler üst akıl denen kukla oynatıcıları tarafından göreve çağrılıyor. Umarız seçmen vereceği kararı akıl süzgecinden geçirerek karar alır.

    CEVAP YAZ 3 4
  • Misafir 03 Eylül 2018 09:42 HANGİ SEÇMEN HANGİ AKIL HANGİ SÜZGEÇ?

    0 15
  • Misafir 03 Eylül 2018 09:33 sizden bizden olayını bırakın ülke hepimizin... doların artışını nasıl durdururuz.. yerli üretime nasıl geceriz. bunu yazın bunu..

    CEVAP YAZ 0 12
  • Misafir 03 Eylül 2018 09:28 akp mhp ortak olunca üst ajkıl yok digerleri yapınca dıs güçler üst akıl

    CEVAP YAZ 1 14
  • Misafir 03 Eylül 2018 09:27 o nasıl oluyor mhp ile birlikte kürt oyları ilginç tespit

    CEVAP YAZ 0 11

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro