Bomba değişiklik geliyor yaşa takılmadan emeklilik imkanı!

Tüketici Başvuru Merkezi (TBM) Sosyal Güvenlik Komisyonu Başkanı Ali Duman, emeklilikte yaşa takılanlar için hazırlanan yeni tasarının yasalaşması durumunda, 1999 yılından önce sigortalı olan yüzbinlerce kişinin, diğer koşulları da sağlamaları halinde, "yaşa takılmadan" emekli olabileceğine dikkat çekti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bomba değişiklik geliyor yaşa takılmadan emeklilik imkanı! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR13 YORUM
  • Canan istanbul 13 Eylül 2018 09:29 1988yılıekim 1sigorta başlangıç arada çalışmadım gün eksiğim çok iki çocuğum var geriye dönük öfeme olanagım olabilitmı 1974 ylı 7 nisan doğumlu bir bayanım

    CEVAP YAZ 0 0
  • Ayhan yörük 12 Eylül 2018 16:04 İyide ben 1968 doğumluyum 1982 sigorta girişim var yani o zaman henüz 14 yaşındaydım ve şimdi o zaman ödediğimiz primler boşa mı gitti onların hesabını kim verecek bize bu nasıl bir adaletsizlik bu nasıl adalet kalkınma partisi bumudur yani adalet anlayışı

    CEVAP YAZ 4 1
  • Misafir 12 Eylül 2018 18:01 Ayhan bey prim günleriniz boşa gitmiyor sayılıyor fakat sgk başlangıç için 18 yaş istiyor yani 1986 dan itibaren zorunlu 25 yıl sayılacak ve gün olarakta 1982 girişiniz sayılacak

    0 0
  • Mehmet sayin 12 Eylül 2018 15:53 Eğer gerçekten bu yasa cikarsa inanıyorum ama suan 45 yaşındayım yani 4 yıl sonra emekliyim.

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 12 Eylül 2018 15:41 TUZU KURU OLANLAR İÇİN SORUN YOK SABAH GEL AKŞAM GİT EKMEK DEVLETTEN SU DEVLETTEN KOLTUKTA SICAK OHHH KAÇ BİN İŞSİZ GENÇ VAR ÜLKEMİZDE İŞ BEKLEYEN ATAMA BEKLEYEN BU DURUMUDA DİKKATE ALAN VARMI ACABA

    CEVAP YAZ 1 5
  • Misafir 12 Eylül 2018 15:32 ARKADAŞ HAKLI 3 YILDIR ATAMA BEKLİYORUM İŞ BEKLİYORUM ÇÜNKİ DAYILAR AMCALAR DEDELER HALEN EMEKLİ OLMADI BEKLİYOR BİZEDE İŞ KAPISI AÇILMIYOR

    CEVAP YAZ 0 32
  • Misafir 12 Eylül 2018 15:31 25 yılı doldurmuş insanlar emekli edilmeli kendi inisiyatiflerine bırakmaksızın yoksa insanlar mezara kadar oturacak o koltuklarda genç nesillere iş kapısı açılmayacak sürkülasyon olmalı sürekli iş alanları açılmalı emekli edilmeli süresi dolmuş herkes

    CEVAP YAZ 0 47
  • Hayati 12 Eylül 2018 15:28 Emeklilik kanunu 99 yılı öncesi yani yasa çıkmadan önceki kapsamalı. Kafasına göre bu vatandaş ayar yapmış. Kafanıza göre yasa değiştiremezsiniz. Hukuk geriye işlemez maddesi var. İyi her gelen kafasına göre yasa çıkarsın, öyle yönetsin. Ben sigortalı olduğum zaman 25 yıl yada 5000 gün sigortalılık süresi dolması gerekiyordu Sonra Ecevit değiştirdi önce anlamadık ama yıllar sonra acısını yaşamaya başladık. Türkiyede kim 60 yaşına kadar çalışabilir. Zaten iş sıkıntısı var. Sadece devlet kurumlarında çalışanlar bunu yapabilir ya özel sektör...

    CEVAP YAZ 0 2
  • ali 12 Eylül 2018 15:28 nah yasalaşır bu kanun akıl var mantık var.2 çalışan bir emekliyi ancak ödüyor.her yıl katlanarak açık büyüyor.normalde en az 4 çalışan bir emekliyi ödemesi lazım.bunun devlete getireceği yüküde yazın kaç milyar dolar...devlet ne zaman kendi ayağına sıktı.

    CEVAP YAZ 2 2
  • Misafir 12 Eylül 2018 15:28 1- BU YASAYI BEKLEYEN BİNLERCE İNSAN VAR EMEKLİ OLMAK İÇİN 2- EMEKLİLİK YAŞI GELMİŞ GEÇMİŞ HALEN DİRENENLER VAR 55-60 YAŞINDA HATTA 65 DEDE TORUN SAHİBİ OLMUŞLAR ÇOCUKLARI TORUNLARI ONLARI VAR DİYE ÇALIŞAMIYOR ÇÜNKİ KOLTUKLARI ONLAR İŞGAL ETMİŞ BU YÜZDEN GENÇLERE İŞ ALANI AÇILMIYOR İŞSİZ GENÇ SAYISI HIZLA ARTIYOR.

    CEVAP YAZ 0 9
  • Mumy 12 Eylül 2018 15:17 40 li yaslarda emeklilikte neyin nesi en verimli olacagin dönemde arti bu ulkeye yuk olmaya ne hakkin var eskilerin guzel bir lafı var kırı kırı 60 yasina kadar calisacaksin yok oyle 3 kurusa 5 kofte

    CEVAP YAZ 7 1
  • Orhan 12 Eylül 2018 15:08 Genç yaşta emeklilik diyenler çalışıp 40 yaşına geldiğinde bizde yararlanmak istiyoruz demesin.ben her ay 1440 tl kadar devlete para veriyorum.zaten maasimin büyük çoğunluğunu veriyorum.simdi emekli olmak hakkımız değil mi.eger yasalasirsa 1.5 seneye prim dolacak yada askerliği borclanip 4 aya emekli olacağız.ondan sonra giderim memleketime büyük şehir büyük sıkıntı beya

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 12 Eylül 2018 15:21 emeklilikteki yaş engeli bizim en büyük sorunumuz bunu gündeme getirenlere çok teşekkür ederim sessiz çoğunluğun sesi oldunuz artık top AKP de

    1 3
  • Misafir 12 Eylül 2018 14:57 Neden? Çalışmadan genç yaşta emeklilik doğru mu? Ayrıca onlar sonra yine çalışacak boş durmayacaklar ki! Devleti rahatlatmak için başka yollar bulmak gerek...

    CEVAP YAZ 31 4
  • Kim caliyo kim oynuyo 12 Eylül 2018 14:41 Cumhurbaskani sozcusu Ibrahim kalin emeklilikte yasa takilan sorunu gundemimizde yok diyor.kim takar Ali dumani ...keske ciksa ama malesef

    CEVAP YAZ 53 10

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro