Bir kimyager neden lokanta açar

Yakından tanıdığım bir arkadaşım üç yıl önce lokanta açtı. Kendisi kimya bölümünden 5 yıl önce mezun oldu. Üstelik İstanbul’daki puanı yüksek üniversitelerden birinden aldı diplomasını.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bir kimyager neden lokanta açar yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR8 YORUM
  • Misafir 24 Eylül 2018 00:28 Bunlar iyi hoş da... Biraz da vicdanlı olup,zülf-i yare dokunmalıydın... Kimya Mühendislerinin iş bulamadığı bir ortamda;"bilmem hangi ile-ilçeye de kimya fakültesi açtık" diye övünenler için de bir şey demeyecek misin?

    CEVAP YAZ 0 0
  • vatandaş 19 Eylül 2018 17:37 sayın ümit, amerikan ürünlerine sanırım geçen haftalarda boykot uygulama kararı aldık acaba son durum nedir ? yabancı ürünlere talep düştü mü acaba ?mesala kola tüketimi ne durumda bu konuda bizi bir bilgilendirirseniz çok seviniriz.

    CEVAP YAZ 0 0
  • osmancık 16 Eylül 2018 17:40 Gözümüzü oymaya kalkan milletlerin mallarını kapış kapış alıyoruz, sırası gelince de milliyetçilik edebiyatı yapıyoruz. Bindiğimiz dalı kesiyoruz ama herkes ben mi düzelteceğim diyor, kimse süsünden lüksünden vazgeçmek istemiyor.

    CEVAP YAZ 0 0
  • HANİFİ ERHAN 14 Eylül 2018 12:41 PEKİ KARDEŞİM YAZSANA İLK OKULLARDAN BAŞLAYARAK YERLİ VE MİLLİ OLMANIN ÖNEMİNİ NİYE ÇOCUKLARA ANLATMIYOR ÖĞRETMENLER CAMİLERDE İMAMLAR?

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 14 Eylül 2018 10:02 süper bir yazı sonuna kadar haklısın ancak.bu hassasiyeti anlayacak kafalar nerde .bu ülkenin adamı sadece tüketir.üretmek.aşın iş olduğunu bilmez.

    CEVAP YAZ 0 9
  • Misafir 13 Eylül 2018 13:36 Ümit Oğlum... Eyisen,hoşsen de... Birileri de bu şartlarda Çemişgezek'e bile tıp fakültesi açacaklarını vaat etmeye devam ediyor...Ha Karakoçan'a kimya fakültesi açmayı da planlıyor olabilirler...Onlara da bir çift laf edecek yürek varsa sende,hadi konuş!

    CEVAP YAZ 0 0
  • HALK 10 Eylül 2018 16:27 Önüne gelen halkı suçluyor. Neden yerli ürün almıyorsun falan. Kalitesiz ve pahalı ürünü neden yerli diye alayım ki. Bunu ben değil 'Yerli' temizlik firmaları ve bunlara destek olacak devlet düşünmeli.

    CEVAP YAZ 3 0
  • Misafir 10 Eylül 2018 17:53 Huawei in ilk telefonları çok mu kaliteli idi. Çinliler şirketi zengin ettikçe kalite arttı. Senin gibi mesuliyetini başkasına yüklemedikleri için bugün en çok satan ikinci telefon markası haline geldi

    0 5
  • Misafir 10 Eylül 2018 13:12 Konu marka tutkunu olmakla ilgili değil, ürünün kalitesiyle ilgili. E fiyatlarda da pek bir fark olmayınca tabiki kaliteli olan tercih edilir. Ve unutmadan Tommy Hilfiger almaya bütçesi yeterli olan hiç kimse LCW almayı düşünmez bile, makam araçlarında yabancı piyasayı tercih edenler gibi düşünün.

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro