Binali Yıldırım o bilgiyi ilk kez paylaştı

TBMM Başkanı Binali Yıldırım, 15 Temmuz gecesi TÜRKSAT'ta yaşananları ilk kez kamuoyuyla paylaştı. Yıldırım, 15 Temmuz'da iki TÜRKSAT çalışanının şehit edildiğini söyleyerek o gece yedek sistemin devreye alındığını açıkladı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Binali Yıldırım o bilgiyi ilk kez paylaştı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • BEDAVADAN KADRO!..... 16 Temmuz 2018 09:28 BAKANLIKLARIN DİĞER TARİKATLARCA PAYLAŞILDIĞI,KADRO SAVŞLARI VERİLDİĞİ HABERLERİ NE KADAR DOĞRUDUR?BUNLARIN AMACI FETÖ'DEN FARKLI MIDIR?SORU ÇALMALAR,CEVAP ANAHTARLARI ADRESE TESLİM OLMAYA DEVAM ETMEKTE MİDİR?LİYAKATA NE KADAR ÖNEM VERİLMEKTEDİR?YURT DIŞINA BEYİN GÖÇÜ NASIL ENGELLENECEKTİR?

    CEVAP YAZ 0 0
  • ÇALDIKLARI CEVAP ANAHTARI İLE ... 16 Temmuz 2018 09:19 FETÖ'NÜN ELEMANLARINDAN DAHA KAÇ KİŞİ İŞ BAŞINDA?BUNLAR ÇALINAN SORULARLA GİRDİKLERİ YERDE KÖS KÖS OTURMAYA DEVAM EDİYORLAR.BUNLARI TESPİT ETMEK ÇOK MU ZOR?SORU KİTAPÇIKLARINDA HİÇ BİR KARALAMA YAPMADAN MATEMATİK SORULARINA ALDIKLARI CEVAP ANAHTARLARI İLE DİREK CEVAP VERENLER BELLİ Kİ CEVAP ANAHTARLARI İLE MEMUR OLDULAR.FETÖCÜLER HALEN UMUTLARINI TAŞIMALARI BUNLARA BAĞLI OLMASIN?EMPERYALİSTLER BİR ELLİ(50)YILLIK PLAN DAHA YAPIYORLARDIR.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 16 Temmuz 2018 09:03 GERÇEKLERİ SÖYLEYEMİYORSUN DEMİ, ASLINDA BU İŞTE SEN DE ÖLÜMDEN DÖNDÜN. ÖLDÜRÜLECEKTİN DEMİ...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 16 Temmuz 2018 08:47 15 temmuz gecesi binali nin tünelde saklandığı söylendi.binali, o gece nerdeydi ispatlasın.

    CEVAP YAZ 0 12
  • Misafir 16 Temmuz 2018 08:38 1- 15 temmuz gecesi hangi tünelde bekliyordun. 2- 15 temmuz a kadar bu cemaate neleri verdiniz 3- geçmişte cemaat konusunda sizi uyaranları neden dışladınız 4- cemaatlerden hala neden uzak durmuyorsunuz.

    CEVAP YAZ 4 22
  • misafir 16 Temmuz 2018 07:38 15 temmuz gecesi hangi deliğe kaçtında sonradan ortaya çıkıp kahramanlık tasladın.onu anlat ta millet gerçeği bilsin.Düzce civarını hatırlıyormusun.

    CEVAP YAZ 4 42

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro