Beynimiz telepati ile başka beyinlere mi bağlanıyor?

Beyinlerimiz biz farkına bile varmadan birbirleriyle konuşuyor olabilir mi? Bilim adamları 'olabilir' diyorlar. ABD'de yapılan araştırmalar da beynimizin başka beyinlerle irtibata geçtiğini gösteriyor.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Beynimiz telepati ile başka beyinlere mi bağlanıyor? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR3 YORUM
  • asdasdasdasd 17 Şubat 2018 16:36 O zaman zeki biriyle iletişim kurayım hshvdbdj:-D:-D:-D

    CEVAP YAZ 0 0
  • ddd 16 Şubat 2018 16:37 Bu durum yaygınlaşırsa RTE KHK ile yasaklar iletişim ücretsiz olacağı için ya GSM lerden alınan yüzde 70 vergi gider :)

    CEVAP YAZ 2 1
  • Misafir 16 Şubat 2018 12:42 hep dediğim şey insanlar arası internet ağına benzer bir ağ var derdim buda birnevi bu tespitle kanıtlanmış oldu..hatta ben yakın çevre değil diğer uzak çevre ve hatta dünyanın uzak ucuna bile bu beyin ağı ile ulaşılabildiğini bu durumun genelde uyku anında insanın ilgi alanına uygun diğer insan beynini arayıp bulup bilgi aradığını hep düşünmüşümdür..bunun ispatıda genelde bazı insanlar bir buluş yada bir ilerlemeyi duyduğunda ben bunu düşünmüştüm bulmuştum yada biliyordum gibi durumla karşılaştıklarında anlarız..kısaca bilgi ilgi alanınıza göre dünyanın öbür ucundada olsa bu yöntemle algılama durumunuza göre size ulaşmakta...

    CEVAP YAZ 2 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro