Berat Albayrak’ın açıkladığı yeni ekonomik yaklaşım: “Bir Paydaştan Vergi Önerileri” (1)

Vergi ile ilgili atılabilecek adımların en önemlisi olarak gördüğüm vergi sistemimizin sadeleştirilmesi şayet yapılabilir ise gerçekten bir “REFORM” niteliği taşıyacaktır.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Berat Albayrak’ın açıkladığı yeni ekonomik yaklaşım: “Bir Paydaştan Vergi Önerileri” (1) yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • Misafir 31 Ağustos 2018 17:22 vergi almak istiyorsan mecbur olacak herkese kredi kartı toptan perakende farketmez eminönü gidin kimse fatura kesmiyor makinam bozuk yalan bunlar acilen düzeltilmeli.çaycıcorbacı büfe kim olursa farketmez herkese şart kanun olacak kredi kartı

    CEVAP YAZ 0 0
  • masum kuş 31 Ağustos 2018 12:24 dediğiniz tüm önlemleri aslında bilmediklerini mi sanıyorsunuz! Kaçak binaları evleri kim yaptırdı? Kentsel dönüşüm başaltıldı, ama binalara iskan zorunlu değil, hakeza kat mülkiyeti alınmıyor? Sonra ne yapılıyor imar affı yersen... vergide her iki yılda bir af e biz? salağız daha maaşı almadan şak diye kesilsin. kalanı da her alışverişimizde %18 kesilsin... bedelli askerlik? yapmayanın yanına kar kalsın, işi gücü olanın iyi gitsin, gerisi... şimdi yine inşaata teşvik, millet kırılıyor yapmayın biraz da toprağa sanayiciye yardımı olsun ama yok illa birileri batmasın da tüm ülke bu batıkçıları kurtarsın...

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 31 Ağustos 2018 01:44 Merkez Bankası Başkan Yardımcısı Erkan Kilimci'nin istifa etmesi Reuters başta olmak üzere dış ve iç basında yer buldu. Bu istifanın bir anlaşmazlık işareti olduğunu öne sürdüler.

    CEVAP YAZ 0 1
  • hasan baran 27 Ağustos 2018 15:05 bunu kimse yapamaz vergi çalışandan alınır bu böyle gelmiş böyle gider.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 26 Ağustos 2018 15:07 Diş hekimleri ciddi biçimde vergi kaçırıyor.Ne zaman gitseniz sıra beklediğiniz bu diş hekimleri,Hiçbir müşterisine fatura kesmiyor.Çok ciddi kazançları olduğu halde,verdikleri vergi çık komik düzeylerde.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 22 Ağustos 2018 15:08 Başkanlık Rejiminde Türk lirasının başına bakın neler geldi... 24 Haziran seçimlerinin ardından ilk gün 4 buçuk TL olan dolar bugün 6 liranın üzerinde.

    CEVAP YAZ 4 3

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro