Berat Albayrak olmak!..

Tarihte görülmemiş bir şekilde ekonomik saldırı altına alındığımız bu dönemde Hazine ve Maliye Bakanı olmak öyle her baba yiğidin harcı değildir.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Berat Albayrak olmak!.. yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 05 Eylül 2018 05:26 24 Haziran seçimlerinden sonra ciddi düşüş....... Erdoğan’ın görev onayı yüzde 44.5’e düştü....................Erdoğan’a desteğin 24 Haziran seçiminden yaklaşık üç ay sonra ciddi oranda düşüş göstermesi dikkat çeken unsurlardan...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 04 Eylül 2018 05:21 Bu Rejimin Bir Adı olmalı!..... Damat Bakan!.............. Demirtaş hapiste esir!..

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 03 Eylül 2018 18:32 Şu yazıya diyecek söz bulamıyorum. Bu mu gazetecilik??

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 03 Eylül 2018 16:35 Kimse dönüp bakmadı bile! İnsanlık ölmüş dedirten görüntüler ..(ÖGİ) 2018 raporunu açıkladı. Gözaltı iletişim hakkına saldırı başlıkları altından açıklanan raporda, Türkiye’de toplamda 187 gazetecinin esir olduğu belirtildi.

    CEVAP YAZ 0 0
  • bağrıyanık 02 Eylül 2018 15:33 Ülkeyi batıranları parlatıp yüceltmek de da senin görevin demekki.

    CEVAP YAZ 4 12
  • Misafir 02 Eylül 2018 14:27 Sen sadece döviz kur fiyatlandırmasını bile doğru veremeyen yönetim kadrolarının olduğu devlet bankasından(HALK BANKASI)en üst derecede sorumlu bir maliye bakanlığından mı söz etmektesin?Benzin,mazot,elektrik,doğalgaz,buğday,saman,et ve çarşı-pazardan haber ver diyecektim ama...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 02 Eylül 2018 05:44 Galatasaray Lisesi’ne giriş çıkışlar ise yasaklandı.

    CEVAP YAZ 0 0
  • halim 01 Eylül 2018 17:08 O yol çok kısa damat bre gökte maliye bakanı ararken torunun yanında bulmuş

    CEVAP YAZ 1 1
  • Bu Fakir 01 Eylül 2018 16:24 AKP tüm zamanların en kötü yönetme rekorunu kırmıştır.

    CEVAP YAZ 0 5
  • Adem Çakmak 01 Eylül 2018 15:49 Sen sanki geldiğimiz noktadan zevk alıyorsun gibi geliyor,bunlar daha iyi günler 80 yıllık hotiç firması ödeme zorluğundan konkardo ilan etmiş eğer sizde AKP' üst kademelerdenseniz sıkıntı çekmezsiniz

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 01 Eylül 2018 15:26 Birazcık ta acı gerçeklerden bahsetsen diyorum...

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 01 Eylül 2018 13:14 yandım osman yakında maaşını ödeyemeyecekler

    CEVAP YAZ 2 10
  • kazım 01 Eylül 2018 12:11 bu herif bu ülkede yaşamıyor herhalde

    CEVAP YAZ 3 31
  • Misafir 01 Eylül 2018 12:03 merkez bankası önümüzdeki hafta ki toplantısında haram olan faizi kesinlikle arttırmamalı... reisin dediği gibi ekonomi tıkırında!!! herşey yolunda!!!!.. ufak tefek fiyatlarda zam pardon güncellemeler olabilir onlara takılmayın büyük resmi gördüm ben. 3,55 den geçen sene dolar aldım , abd parasını yastık altı yaptım gün yüzü göstermiyorum dolarlara beter olsun dolarlar !!!!!)))

    CEVAP YAZ 1 17
  • Bu Fakir 01 Eylül 2018 11:56 2002'deki dış borç 159 Milyar dolar iken, şimdi 466 Milyar dolar olmuş. Bunlar hâlâ övünüyor.

    CEVAP YAZ 5 23
  • Misafir 03 Eylül 2018 21:39 devletin borcu 2001 de 217 milyar dolar ikem, 2017 sonu itibari ile 240 milyar dolar olmus. yanlis bilg veriyorsun yada bilmiyorsun. kaldi ki verdiyiin ikinci rakam ozel sektorun borcu ile devletin borcunu toplayarak veriyorsun. Turkcell mesela en yuksek borclu ozel sector kuruluslarindan... yuzde 40 finlandiyali teliasoneranin, yuzde 15 I rus alfanin, yuzde 25 I NY borsasina kota geri kalani cukurova holdingin... demem o ki daha dune kadar tum sirketleri yabancilar aldi diye agliyordunuz, simdi o yabancilarin aldigi sirketlerin borcunu da devletin borcu imis gibi gosterecek kadar da prensip sahibisiniz...

    0 0
  • mahir 01 Eylül 2018 11:54 Şimdi IMF dışında her yere borçlu.zamla vergiyle bu borcu bizden çıkarmaya çalışıyorlar.

    CEVAP YAZ 2 20
  • Misafir 01 Eylül 2018 11:53 aynen devam , durmak yok .. benim yolum ayrı olduğu için bu şekilde devam edin. çalışmadan üretmeden dua ile din ile ekonomiyi düzeltecek ilk ülke olacağız !!!!!!!!!!

    CEVAP YAZ 2 20
  • Misafir 01 Eylül 2018 11:42 Böyle haberlerle Yayın kalitenizi ve ciddiyetinizi bozuyorsunuz, bilmem farkında mısınız?. Kimdir bu Osman ben tanımıyorum...

    CEVAP YAZ 5 40
  • Misafir 01 Eylül 2018 13:15 Yayın kalitesi mi?Bu sitede mi kalite arıyorsun 😜

    1 8
  • Misafir 01 Eylül 2018 11:40 Şaka gibisin Osman, nerede yaşıyorsun sen...

    CEVAP YAZ 4 44
  • mehmet dil 01 Eylül 2018 11:35 ımf ye gırtlağa kadar borcun bittigini yazıyorsunuzda tefecilerden yüksek faizle alınan borcu neden yazmıyorsunuz dövızle yandaş müyeahitlere yaptırılan işlere karşı devlet garantili borçları neden gündeme getirmiyorsunuz ımf e borc yoksa bu kadar dış borc kime neye karşılık yapıldı yazsanızda bilsek

    CEVAP YAZ 3 26
  • Misafir 03 Eylül 2018 21:44 memmet dis borcun agirlikli kismi ozel sektore ait... kaldi ki son 8-10 senede dolar faizlere rekor dusuk seviyede idi ve bir cok sirket borsaya acilip para toplamak yerine ucuz dovize yoneldi... devletin bircu son on 15 yilda 217 milyardan 240 milyar dolara cikmis. ote yandan borcun GSMH ye orani yuzde 70 lerden 28 e dusmus. kisa vadeli borc miktari toplam borc icinde %25 civari yani o kadar da kotu de deyillll.... kafan cok mu karistii? ne bileyim orta seviye IQ temel alarak aciklamaa calistimmm

    1 0
  • Misafir 01 Eylül 2018 11:26 dünün sözde mağdurları küfrettikleri dünün değerleri sayesinde devletin başına gelşmişler düne dair ne varsa eyerle yeksan edip ülkeyi borç batağına itmiş beka sornu yaşar hale getirmiş sayın yazar para uğruna hala savunabiliyor yazık çok yazık

    CEVAP YAZ 3 20
  • Metin Tamer 01 Eylül 2018 11:24 Berat Albayrak ın okuduğu okul Fetullah Gülen in okulu değilmiydi yoksa ben mi yalnış hatırlamaktayım ? Enerji bakanlığı dönemini yatırımcılar üzüntüyle hatırlamaktalar. Bu ülkede enerji konusunda bu bakan olduğu müddetce yatırım yapılmaz diyen bir çok santral sahibi bulunmakta. Maliye bakanlığı dönemini yaşıyoruz, başımıza ne geleceğini kestirmek mümkün değil.Gerçek olmayan beyanlara yurdum insanı kanmakta,ancak gerçeği yaşayanlar süslü sözlere inanmamakta.

    CEVAP YAZ 4 27
  • Misafir 01 Eylül 2018 11:54 Doktorasını parayla yazdırdığı söylentileri var.

    3 7
  • Misafir 01 Eylül 2018 11:24 bir zamanlar ne kadar borcuımuz vardı akıllı şimdiki borçlar nereye peki yüzde kaç faizli sattığınız fabrikalar mülkler nereye gitti peki 100 yılda toplanan verginin 5 katı topladığınız vergiler nereye gitti yollar köprüler hastaneler diyerek yandaşlarınıza çıkardığınız paylarla gelecek elli yılımızı borçlandırmanızı nereye koyacaksınız utanmıyorsunuz be yüz yok sizde bide utanmadan hala savunuyorsunuz ne uğruna bilen varsa beri gelsin

    CEVAP YAZ 4 22
  • Misafir 01 Eylül 2018 11:24 Ulke batti hala imf den bahsediyorsun, imy borcumuz yok dogerlerine ne kadar varbiliyormus7n 965 milyar dolar

    CEVAP YAZ 3 27
  • xtr 01 Eylül 2018 11:15 Tüylerim diken diken oldu. Bu yağ çekme yarışı da neyin nesi. Okurken tiksindim.

    CEVAP YAZ 4 35
  • Misafir 01 Eylül 2018 11:57 Tamaamen duygusall.🎁 💎 🎂 $$$

    3 6

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro