Berat Albayrak ekonomide başarılı olur mu?

Berat Albayrak, Enerji Bakanlığı'nda damat olduğu için başarılı olmadı. Ekonominin patronluğu onun için mükâfat değil, eziyet! Gecesi gündüzü zaten yoktu, şimdi hiç olmayacak...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Berat Albayrak ekonomide başarılı olur mu? yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Mehmet Siraç 15 Temmuz 2018 11:32 . Başta İstanbul olmak üzere kaybedeceğini şimdiden ilan edebilirim. Mehmet Şimşek gibi birini perfect Kürtçesiyle kabinede tutmasıyla oysaki bu sorunu çözebilirdi. Uzun lafın kısası Cumhurbaşkanının göremediğini göstermektir gerçek dostluk sizin gibi her yaptığını pohpohlamak değildir..

    CEVAP YAZ 2 0
  • Mehmet Siraç 15 Temmuz 2018 11:32 Hadi Özışık efendi öncelikle yazılarınızı takip eden destekleyen biriyim. Ama kendininde inanmadığı bir yazı kaleme aldın.. Bugün ekonomi dış piyasalar vede Türkiye ye yapılan operasyonlar tüm hızıyla devam ederken berat albayrağın oraya getirilmesi büyük bir gaflettir. Bunu da çok geçmeden anlayacaktır Cumhurbaşkanı ama iş işten geçmeden önce anlamasını temenni ediyorum. Çok iyi bir siyaset mühendisi olan Erdoğan Mehmet Şimşek gibi bir mali dehayı kabinesinde tutmaması büyük bir kayıptır. Belki şimşek istememiştir artık ama inanıyorum ve biliyorum ki Mehmet şimşek devletçi yapıya sahiptir. Bugün ülkesine yüz çevirecek biri değildir. Ve Cumhurbaşkanı Erdoğan kendisine son bir sözüm olacak. Yanında arkasında canı ve malıyla duran milyonlarca kürdü temsilen kabinesinde bir tek kürdün olmamasını yadırgıyorum.. Bu hatanın bedelini de yerel seçimlerde görecek ve anlayacaktır.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 14 Temmuz 2018 13:48 Berat ALBAYRAK, bu yazını okuduktan sontra kesin kazanacak olan SİZ siniz Hadi kardeş.Bir taşla ,15 kuş vurdun.Helal olsun.

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 14 Temmuz 2018 13:14 Damat Berat herşeyi düzelteceğim derken bilmeden geçmişte ülkesini felakete sürüklemiş, kayınpederini acımasızca eleştiriyor!....................

    CEVAP YAZ 1 1
  • kundemacı 14 Temmuz 2018 11:48 Enerji Bakanı iken ne yaptı ki? Ekonomi içinde bir şey yapacak. Kendisinde damat olmak dışında hiç bir numara yok.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Erol Baron 14 Temmuz 2018 08:07 Liyakate bakmaksızın arkadaş, yoldaş, damat vb, gibi yakın çevresine bakanlık dağıtmak Türkiye gibi ülkelerde göze fazla batmayabilir fakat, gerçek demokrasiyle yönetilen ülkelerde bu affedilmez ve çöküşü tetikleyebilecek bir hatadır.

    CEVAP YAZ 1 2
  • veli 14 Temmuz 2018 00:22 tabi tabi aynen öyle zaten yaa öyle öyle

    CEVAP YAZ 0 1
  • Sezer ÖCAL 13 Temmuz 2018 11:14 sen şu yazdıklarına inanıyor musun?

    CEVAP YAZ 1 6
  • Erol Baron 13 Temmuz 2018 09:00 Kandırıyorum, kandırıyorsun, kandırıyor, kandırıyoruz, kandırıyorsunuz, kandırıyorlar...... Bu kandırma fiilinin -şimdiki zaman- çekimiydi...... Geçmiş zaman ise şöyledir...... Kandırdım, kandırdın, -kandırdı-, kandırdık, kandırdınız, "kandırdılar"..... Özür dilerim.

    CEVAP YAZ 0 2
  • ÜLKÜM- ÜLKEM 13 Temmuz 2018 07:41 Başarılı olacağını tahmin etmiyorum.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 12 Temmuz 2018 17:29 bırak damadı enişteyi de gariplere fakirlere şans ver gör bak ülkeyi nasıl geliştiriyorlar. Oy kaybediyorsun oy

    CEVAP YAZ 3 4
  • şamil sarıca 12 Temmuz 2018 16:34 ağzınıza ve kaleminize sağlık...

    CEVAP YAZ 6 2
  • Misafir 14 Temmuz 2018 14:02 Senin de beynine sağlık;Şamil Sarıca kardeşim.

    0 1
  • faruk 12 Temmuz 2018 16:29 Başarmak zorunda ismi ve konumundan bağımsız değerlendirmek istiyorum güven döviz ve faizi durdurur sonra yapısal denge kurulmalı buda tl ye değer kazandırır bakalım göreceğiz zaman alehimize

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 12 Temmuz 2018 16:05 bende başarılı olmayacağına inanıyorum... 3 gün oldu bakan olalı ne yaptı.. doları fırlattı, borsayı göçertti...

    CEVAP YAZ 1 3
  • Erol Baron 12 Temmuz 2018 11:04 İstanbul borsası, $ ve € dün B.Albayrak başarılı olamaz diyordu, bugün de diyor.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 12 Temmuz 2018 10:09 Sayın Hadi bey sayın Cumhurbaşkanımıza inandık oy verdik 25 haziranda enflasyon düşecek faizler düşecek alım gücünüz yükselecek dedi şimdi ne oldu tüm kandırılan vatandaşım olacak

    CEVAP YAZ 1 4
  • Misafir 12 Temmuz 2018 17:20 size az bile daha neler görecez

    2 4
  • Misafir 13 Temmuz 2018 08:56 bunlara az da, bunların hatası yüünden olan bize de oluyor

    0 1
  • Misafir 12 Temmuz 2018 10:06 Sayın Hadi bey ben bir esnaf olarak 2017 yılında Sayın Cumhurbaşkanımızın çağrısı üzerine dolarlarımı 34,55 bozdurdum faizsiz bankaya koydum şimdi soruyorum kayıp eden kim oldu hep halk mı kayıp edecek

    CEVAP YAZ 1 7
  • Misafir 12 Temmuz 2018 10:15 Sayın dövizini bozduran bey yada hanım. Sizce Tayyip Erdoğan kendi dövizini o dönemde bozdurmuşmuydu? Dikkat ederseniz şİmdi öyle bir çağrısı yok.Çünkü döviz bozdurmakla ekonomi düzeltilemez. Üretim 0, sanayileşme 0. İthalat:100.

    2 6
  • Misafir 12 Temmuz 2018 09:34 Cumhurbaşkanım 1- Berat Albayrak 2. Allah onları başımızdan eksik etmesin. Yeni sistemle uçuşa geçeceğiz dediler. Bakın uçmaya başladık bile.

    CEVAP YAZ 1 9
  • Erol Baron 12 Temmuz 2018 08:32 Futbol..... Dünya kupası finali Fransa-Hırvatistan..... AKP iktidara geldi futbol bitti..... Başakşehir stadını doldurun dedi RTE.... Eski AKP MV Hakan Şükür ABD'ye F. Gülen amcasının yanına gitti..... Acayip şeyler oluyor..... Burası Türkiye.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Ahmet 11 Temmuz 2018 23:33 Dolar aldı başını gidiyor faizler öyle reis dolar 2.6da satın dedi sattık dolar bugün 4.87 bakalım yarın kaç olacak

    CEVAP YAZ 0 11
  • Misafir 12 Temmuz 2018 01:33 4,95 oldu ............................

    0 5
  • Misafir 11 Temmuz 2018 22:33 Allahım yüzümüze bakta, Berat bey başarılı olsun.Amin.

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 11 Temmuz 2018 22:26 Mevzu başarılı olup olmamak değil, mevzu etik olmayışı.Bahsettiğimiz konu Devletin hazinesi , şahsi hazine değil.Koca ülkede hazineyi teslim edecek adam yok mu.

    CEVAP YAZ 2 15
  • Misafir 12 Temmuz 2018 10:18 Yorumunuza katılıyorum. Kurumsal şirketlerde bile akrabalık derecesi olanlar aynı şirkette çalışamıyorken, Devlet gibi ciddi bir yapılanmada Kasanın başına 1.derece akrabayı getirmek suistimale açık bir durumdur. Biri emreden diğeri yapar ve kimsede birşey demez. Hazineyi denetleyen de zaten CB. Damat ne diyecek ki?

    0 4
  • Misafir 11 Temmuz 2018 17:10 sorunun şekli bile içeriği okumaya gerek bırakmıyor kafada soru işareti varsa zaten yanlış seçim yapılmış demektir

    CEVAP YAZ 1 6
  • ASDASD 11 Temmuz 2018 17:00 OSMANLI SULTANLIĞI OLDU TÜRKİYE.

    CEVAP YAZ 0 12
  • Misafir 12 Temmuz 2018 17:21 erdoğan sultanlığı diyecektin ellam

    0 4
  • Vijdan 11 Temmuz 2018 15:39 Dünyada insanmi kalmadi damada kasa teslim etmek hangi başarisi kariyeri ile etik de değil bunu faturasini halk ödiyecek üzücü kismı bu.

    CEVAP YAZ 2 19

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro