Bedelli askerlik

2014 yılında çıkan bedelli askerlik yasasının lobi çalışmalarında aktif görev almış birisi olarak bir önceki dönem ile bugün arasında ciddi farklılıklar görüyorum.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bedelli askerlik yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR6 YORUM
  • AHMET CAN 17 Ocak 2018 15:12 BU RAHAT KONUŞUYOR BEDELLİYİ ÖDEMİŞ NE İNSANLAR AÇ AÇIKTA YEMEK BULAMIYOR ASKERLİĞİ YAPMAMA İSTEĞİ ASKERE GİTSE NASIL İŞ BULCAK

    CEVAP YAZ 1 1
  • serdar akman 16 Ocak 2018 16:34 sen bedelliyi 2014 te hallettin galiba ???

    CEVAP YAZ 0 8
  • Misafir 16 Ocak 2018 17:26 Ben askerliğimi Foça Jandarma Komando Okulu'nda yaptım güzel kardeşim.

    0 0
  • EYÜP 16 Ocak 2018 16:16 Ümit Bey öncelikle böyle bir yazı yazdığınız için çok çok teşekkürler. Keza burada her ne olursa olsun boş insan yığını demek hoş değil bir defa Süleyman Özışık' Beyden biraz yazım kuralları nedir nasıl olur bir öğrenin derim sonuçta burada yazdığınız yazıyla ilgilenen ortalama 3.5 milyon kişi var ve bu kişiler çeşitli sebeplerle tecil ettiriyorlar Askerliklerini. iNSANLARIN BOŞ OLUP OLMADIĞI SİZİ DE ALAKDAR ETMEZ BİRAZ EDEP YAHU

    CEVAP YAZ 1 10
  • Misafir 16 Ocak 2018 17:27 Boş insanlar demedim, lütfen anlam çıkarmayınız, başı boş yani organize olamayan, birlikte hareket edemeyen anlamı taşıyor. İnsanların kendilerine boş demek gibi bir kastım yoktu, olmaz da zaten

    0 0
  • serdar akman 16 Ocak 2018 16:15 06.11.2014 - 02:03 | Son Güncelleme: 06.11.2014 - 11:42 6-7 Ekim tarihlerinde başlayan olayların üstünden tam 1 ay geçti. Diyarbakır’da patlak veren ve Türkiye’nin pek çok iline yayılan toplumsal olaylarda ölenlerin sayısı 50 olarak hesaplanıyor. ‘6-7 Ekim olayları’ sırasında ne oldu? Bu kadar insan neden öldü? Tetiği çekenler kimdi? Ölenler arasında Kürt siyasi hareketine mensup vatandaşlar, PKK mensupları da var;

    CEVAP YAZ 0 2
  • serdar akman 16 Ocak 2018 16:12 İşte PKK’nın beş aylık eylem bilançosu 1190 eylem gerçekleştirdiler, 500'den fazla çocuk kaçırdılar. 16:37 Mayıs 2014

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 16 Ocak 2018 16:11 İşte PKK’nın beş aylık eylem bilançosu 1190 eylem gerçekleştirdiler, 500'den fazla çocuk kaçırdılar. Mayıs 2014

    CEVAP YAZ 0 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro