Bedelli askerlik ve Azil Yıldırım

Bence ilerisi yok bu işin! Bedelli askerlik madem siyasi istismar edilecek bir konu değil. Madem rakamlar ortada... Madem 5.5 milyon genç bu sorunu yaşıyor... O halde şimdi... Bence tam zamanı...

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bedelli askerlik ve Azil Yıldırım yazısına yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU YAZIYA YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 07 Haziran 2018 10:27 Reza ZARRAB bizim için en baştan beri tam Arap olmayıp Fars olsa da,klasik Arap kalleşliği taşıyan pis bir İran'lı...Devleti yönetenlerin gafleti sonucu önce dost sanıldı,sonra düşman olduğu geç de olsa anlaşıldı...Ama bu pisliğin eşi konumundaki kadın bu durumlara rağmen hala onunla evli ve halen de onunla görüşüyormuş öyle mi? Devlet de hala bu kadının aynı pozisyonunu sürdürmesine;sahneye çıkmasına,şarkı çıkarmasına,sahnelere çıkıp para söğüşlemesine izin veriyor...

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 05 Haziran 2018 13:26 Siz bu İnternet sayfasının kurucu üyesisiniz...Bu ülkenin feto belasından neler çektiğini çok iyi bilenlerdensiniz. Peki bu cemaatlerin hangi partiye yakın oldukları konusunda bir haber de neyin nesi? Bu vatana kasteden,İslam dinini istedikleri gibi kullanan din tacirlerini istemiyoruz artık hayatımızda...Onları gündemde tutarak siz de bu vatana kötülük ettiğinizin farkında değil misiniz?

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 04 Haziran 2018 17:46 askerlik yapma bedelli var. vergini ödeme vergi affı var sigortanı ödeme sigorta affı var kredini ödeme kredi yeniden düzenleme var dürüst olma suç işle mahkumlara af var ne memleket bu bee

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 04 Haziran 2018 14:29 Bedelli askerlik için Reis son noktayı koymuştu, askerlik yan gelip yatma yeri değil demişti, reisin olduğu yerde bedelli olmaz, hala seçim öncesi tırmalamayın şu konuyu

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 05 Haziran 2018 01:10 Reis'in oğlu ve damadı bedelli yaptı. Diğer oğlu da çürük raporu aldı. Hepsi de Reis zamanında oldu.

    0 0
  • Aziz Başkanlık yapmıştır. 04 Haziran 2018 13:35 Soru: Ali Koç, Aziz Yıldırım gibi hapis yatarmıydı? Şahsi fikrim kesinlikle yatmaz. Aziz Yıldırım dan ben de çok hazzetmem ama gerçekten başkanlık yapmıştır. Futbol sadece futbol değildir. Ali Koç inşAllah vatan millet adına yanlış işlere imza atmaz. (Gezi vb.)Böyle birşey koç grubunun meşruiyetine kadar gider. Bedelli askerlik devlet eliyle garibanın hakkının zengine verilmesidir. Böyle devlet yönetim anlayışı olabilirmi? Kesinlikle zulümdür.

    CEVAP YAZ 2 0
  • xtr 04 Haziran 2018 13:35 Af konusu kapandı demek? Öyle mi :))

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 04 Haziran 2018 12:42 ASKERLIGI GÖNÜLLÜ YAPSALAR MEMLEKETTE ORDU ASKERSIZLIKTEN CÖKER.BEDELLI OLURSADA SATIN ALMIYACAK KIMSE YOK,FAKIR FUKARA COCUGUNDAN BASKA.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Sokağın sesi 04 Haziran 2018 12:30 Günü geldiğinde tadında bırakıp gitmeyi beceremeyenler dip dalgasını görünce staddan koşarak kaçtılar, kızım sana söylüyorum gelinim sen anla. Siyasi parti liderlerinden birisinin (o kendini biliyor) kulağına küpe olsun çok kötü dip dalgası geliyor.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Mehmet yıldız 04 Haziran 2018 12:16 Çalışma süresini doldurup ta yaştan dolayı emekli olamayanlar için düzenleme yapılmalı.2000 yılında yasa geriye dönük uygulandı.Bu hukuki değildi.2000 öncesi göreve başlayanların mağduriyetleri giderilsin. 25 yılını dolduranlara emeklilik hakları geri verilsin.

    CEVAP YAZ 0 2
  • KARAKALEM 04 Haziran 2018 11:48 BİR GS'Lİ OLARAK AZİZENİN GİTMESİNE ÜZÜLDÜM. YİNE ŞAMPİYON OLACAĞIZ AMA BİRAZCIK DAHA ZOR OLACAK.

    CEVAP YAZ 2 0
  • ÖMER AK 04 Haziran 2018 11:47 İNŞALLAH MİYADI DOLANLARA MİLLET TAMAM DİYOR

    CEVAP YAZ 0 2
  • Erol Baron 04 Haziran 2018 11:38 FB Aziz Yıldırım'dan nihayet kurtuldu..... Herkesin refahı için Türk halkının da acil olarak dış ticaret açığı ve bu açığı yaratan RTE'den kurtulması gerekiyor.

    CEVAP YAZ 1 1
  • hasan 04 Haziran 2018 11:31 dip dalga gelmiş fenere kimse dayanamaz

    CEVAP YAZ 1 2
  • GÜNEŞ AYDIN 04 Haziran 2018 11:11 Parası olan yaşasın parası olmayan ölsün diyorsunuz kısacası zaten ölenlerin ailelerine oturduğu evlere bakıyoruz sonra da hamaset sloganları atıyoruz şehitler ölmez vatan bölünmez diye ama ölüyor o insanlar ölüyor ama ölen sizin çocuklarınız değilse bu da önemsiz konu zaten neyin bedeli oluyor bu para hayatlarının karşılığı hayatlarını satın alıyorlar parasını ödeyerek bedelli bu demek işte

    CEVAP YAZ 1 1
  • Misafir 04 Haziran 2018 10:56 gitmesini bilmezsen böyle olur herşey tadında güzeldir zamanında tadında bırakacaksın zirvede bırakacaksın makamını aziz yıldırım şansını çok zorladı çok ısrar etti makamlar koltuklar yapışıp kalmak için değildir ısrar iyi değildir ne demişler...(bir insan koltuğunu bırakmıyor bırakamıyor ise altını ıslatmıştır)...bunuda dün gördük yaşadık

    CEVAP YAZ 0 6
  • Turgay 04 Haziran 2018 10:47 Yazının başlığına bakınca asker kaçağı Aziz'in 50'sinden sonra bedelli askerlikten nasıl yararlandığını yazacak sandım. Sahi Hadi Bey A.Yıldırım'ın askerlik yapmasına engel olan rahatsızlığı ne idi bir gazeteci olarak fikriniz var mı? Bu sahtekara nasıl yıllarca tahammül ettiniz valla anlamıyorum.

    CEVAP YAZ 1 1
  • sancar 04 Haziran 2018 10:36 garip gurebanın hakkı, parası olmayanın hakkını yedirmem, hikayeleri uydurup, sonra bedelliyi müjde olarak açıklayanlar, şimdide seçimde oy kapmak için bedelliyi konuşuyorlar. mağdur falan hikaye, sayı olarak seçim öncesi dikkate değer. Sıvasız evlerde oturanlar askerlik size devam..bakın on gündür kaçıncı şehit, eskisi gibi konuşulmuyor yazılmıyor bile, duyulmasın oyları etkilemesin, yetkililerde ilgilenemiyor, seçim çalışmaları var.

    CEVAP YAZ 0 5
  • gencoglu 04 Haziran 2018 10:03 HDP YE VERİLMİŞ HER OY PKK YA VERİLMİŞTİR ABD YE VERİLMİŞTİR İSRAİLE VERİLMİŞTİR, SAADETE VERİLMİŞ HER OY CHP YE VERİLMİŞTİR VARLIĞI ALLAH DÜŞMANLIĞI ÜZERİNE KURULMUŞ OLAN CHP YE VERİLMİŞTİR DHKPC YE VERİLMİŞTİR BÜTÜN TÜRKİYE DÜŞMANLARINA VERİLMİŞTİR, İPE VERİLEN HER OY FETÖYE VERİLMİŞTİR PENSİLVANYAYA VERİLMİŞTİR EYYYYYYY VATANINI SEVEN KÜRTLER VE TÜRKLER EĞER SİZLER FERASETLİ OLURSANIZ, SİZLER ALLAHTAN KORKARAK KİME OY VERDİĞİNİZİ BİLEREK OY VERİRSENİZ YARINLARIMIZ ÇOK GÜZEL OLACAK CUMHUR İTTİFAKI DIŞINDA VERİLEN HER OYUN ÜLKEMİZİ YIKIMA GÖTÜRECEĞİNİ, FETÖCÜLERİ KURTARACAĞINI, TÜRKİYENİN YIKILACAĞINI BUNUN İÇİN BÜYÜK VEBAL ALTINA GİRECEĞİNİZİ UNUTMAYIN, CUMHUR İTTİFAKI DIŞINDA VERECEĞİNİZ HER OY 53 MÜSLÜMAN KÜRDÜN KATİLİ DEMİRTAŞI MUHAKKAK CUMHURBAŞKANI YARDIMCISI YAPACAKLARINI ŞEHİTLERİMİZİN KANINI KİRLETECEKLERİNİ UNUTMA. 16 TON BOMBA İLE KÜRT KÖYÜNÜ PARAMPARÇA EDEN PKK YA OY VERMENİN VEBALİ ÇOK BÜYÜK OLUR ÇOK

    CEVAP YAZ 8 4
  • Misafir 04 Haziran 2018 10:07 AKP Yİ SİYONİZM KURDU AKP YE VERİLEN HER OY SİYONİZME

    1 3
  • Misafir 04 Haziran 2018 10:08 gençoğlu,kendi işine bak aslan.

    0 2
  • Misafir 04 Haziran 2018 10:23 yürü git yalaka seni her sayfada aynı şeyi yazıp durma 24 hazirana kadar ötersin sen ancak

    0 2
  • Misafir 04 Haziran 2018 10:33 ZAMAN DEĞİŞİM ZAMANI YILDIRIMLARA BAY BAY DEĞİŞİME HAY HAY..CUMHURA GÜLE GÜLE MİLLETE HOŞGELDİN---TAYYİP TAMAM İNCE DEVAM...HADİ HAYIRLISI....DEĞİŞİM İYİDİR..

    2 2
  • Misafir 04 Haziran 2018 12:24 aynı yorumu her yere yapıştırmaya utanmıyormusun kara cahil!

    1 1
  • arzu su 04 Haziran 2018 09:52 bedelli askerliğe karşıyız

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 04 Haziran 2018 09:49 Peki Milli Savunma Bakanı daha bir kaç ay önce neden "bedelli askerlik konusu kesinlikle gündemimizde değildir" dedi ?Bunların birbirlerinden haberleri yok herhalde... Seçim yaklaşınca işler mi değişti acaba? Millete hiç bir konuda güven vermiyorlar!

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 04 Haziran 2018 09:48 ZAMAN DEĞİŞİM ZAMANI YILDIRIMLARA BAY BAY DEĞİŞİME HAY HAY..CUMHURA GÜLE GÜLE MİLLETE HOŞGELDİN---TAYYİP TAMAM İNCE DEVAM...HADİ HAYIRLISI....DEĞİŞİM İYİDİR..

    CEVAP YAZ 3 5
  • Misafir 04 Haziran 2018 11:09 Değişim ihtiyaç varsa iyidir yoksa yıkımdır.

    1 1
  • Misafir 04 Haziran 2018 09:48 hergün gelen şehit haberlerine inat hala bedelli askerliği gündeme taşıyıp oy devşiren akp yi kınıyorum...

    CEVAP YAZ 0 7
  • Namı Kemal 04 Haziran 2018 09:44 Vergiden kaç af çıksın askerden kaç bedelli gelsin kaçaklar cumhuriyeti...

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 04 Haziran 2018 09:39 "Hem Cumhurbaşkanı hem Başbakan seçim öncesi bedelliye sıcak bakmıyor" diye yazmışsınız, sonra da "bedelli askerlik siyasi istismar edilecek bir konu değil" diye de eklemişsiniz. Bu ne perhiz, ne lahana turşusu. Siyasi istismarın ağababasıdır bu...

    CEVAP YAZ 0 6
  • Erkin 04 Haziran 2018 08:39 Mesele sadece kuru kuruya askerlik yapmak degil ki.Adam askerlik yapiyor ama Ataturk e dusman.Soyleyin bu adamin askerliginden ne olur,Vatana,Millete ne faydasi olur???Turkiye Cumhuriyet i dusmani bir kisinin gidip 12 ay nobet tutmasinin anlami nedir,yuregi bos olduktan sonra...

    CEVAP YAZ 0 14

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro