BDP'ye yeni eşbaşkan geliyor!

Adını Bölgelerin Demokrasi Partisi olarak değiştirmeye hazırlanan BDP'de eşbaşkanlığa HDP Diyarbakır Milletvekili Emine Ayna'nın gelmesi bekleniyor. BDP'nin 3. Olağan Kongresi'nde "Demokratik Özerklik" parti programına alınacak.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN BDP'ye yeni eşbaşkan geliyor! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR7 YORUM
  • troyalı 10 Temmuz 2014 13:58 amma başkan olmaya meraklılarmış bee, acınızdan gebereceeniz günler yakındır.

    CEVAP YAZ 0 0
  • troyalı 10 Temmuz 2014 13:58 amma başkan olmaya meraklılarmış bee, acınızdan gebereceeniz günler yakındır.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ENBAŞKAN 10 Temmuz 2014 13:29 BAŞKANLARA DOYAMADINIZ.EN BAŞKANI GETİRİN.SİZ SAĞ BİZ SELAMET.Mİ ACABAĞA..

    CEVAP YAZ 0 0
  • ozgurs 10 Temmuz 2014 13:20 herkesi kendin gibi kolay asimile olacagını sanma,her sey denediler asimile etmek için ama olmadı sistem yenildi devlet yenildi,odurdukce cogaldılar,devlette sistemde senin gibilerde yenilgiye ugradılarrr..

    CEVAP YAZ 0 0
  • kurdum 10 Temmuz 2014 13:13 sende kendini 5 kg makarnaya sat kömürcu olu kömürcü

    CEVAP YAZ 0 0
  • KAHTALI MEMİK 10 Temmuz 2014 12:20 BİR SİZ BİR DE MHP ANCAK BİR BÖLGEYE ANCAK BELLİ BİR OYA ULAŞIR SONRA SİLİNİP GİDERSİNİZ.ETNİK KÖKENDEN SİYASET YAPARAK İNSANLARI AYRIŞTIRIYOR ÇATIŞTIRIYORSUNUZ.ALLAH BİLE KURANDA MİLLİYETÇİLİĞİ(KAFATASÇILIK) LANETLİYOR SİZ DE KİMSİNİZ?? ÇÖZÜM FALAN BARIŞ GELSİN GİBİ DERDİNİZ YOK SADECE BELLİ BÖLGENİN İNSANLARININ HAKLARINI KORUMAK ADINA KENDİNİZE GÖREV BİÇİP TAM TERSİ ONLARIN SIRTINDAN YAN GELİP EMEKLİ MAAŞLARIYLA BİR ÖMRÜ GARANTİ EDİYORSUNUZ KENDİNİZE...SİZİNKİSİ SADECE RANT..NE KADAR İNEK Bİ OKADAR DA SİNEK ,SİZİN YAPTIĞINIZ SADECE VE SADECE BU.

    CEVAP YAZ 0 0
  • zaza 10 Temmuz 2014 12:15 İŞTE BU Ş... LERE NE KADAR ÖDÜN VERIRSEN O KADAR AZARLAR. ÖLDÜRECEK ASİMİLE EDECEKSİN TEK CARE BU. YADA BUYDU.

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro