BDP kaçırılan askerler için harekete geçti

BDP Eş Başkanı Selahattin Demirtaş Lice'de kaçırılan 2 uzman çavuş bütün girişimleri başlattıklarını açıkladı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN BDP kaçırılan askerler için harekete geçti haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR16 YORUM
  • Keko :) 28 Nisan 2014 14:51 yaw he he :)

    CEVAP YAZ 0 0
  • Teksas 28 Nisan 2014 14:22 Zoruma gitti..Ben Vatani icin sehit olan Canakkalede sehit olan Malazgirtte sehit olan Atalarima ölunce cevap veremem...Benim ne tarihime ne kulturume ne orf ve adetime yakismaz..Gerekirse savasiriz gerekirse can veririz ama Toprak vermeyiz...Tarih boyunca hep boyle oldu hepte boyle olacak..Ama senin tarihin olmadigi icin sen pek anlamssin! Tarihi olmayan anlamaz..Simdide senin zoruna gitsin kardes....

    CEVAP YAZ 0 0
  • Ciye 28 Nisan 2014 14:17 ye ozmn :)

    CEVAP YAZ 0 0
  • Hazro 28 Nisan 2014 14:17 sen neyin kafasındasın gardaşş

    CEVAP YAZ 0 0
  • here 28 Nisan 2014 14:11 here

    CEVAP YAZ 0 0
  • YA DEVLET BAŞA 28 Nisan 2014 14:11 BİZİM VALİMİZ ARACI SEKRETER POLİS VE ASKERİMİZ GÖSTERİCİ GÜVENLİĞİNİ SAĞLIYOR DEVLETİMİZ KÜRTİSTANIN KURULMASI İÇİN BÜYÜK ÇABA SARFEDİYOR. " YA DEVLET BAŞA YA KUZGUN LEŞE" ERMENİYE, PKK YA KARŞI GÜVERCİN OLANLAR KENRDİ HALKINA ŞAHİNLİK DEVAM ETTİKCE PKK İYİCE AZACAKTIR

    CEVAP YAZ 0 0
  • Şiwan 28 Nisan 2014 14:04 zorunamı gitti gardaşş

    CEVAP YAZ 0 0
  • palavracıya karşılık 28 Nisan 2014 14:03 küçük at da civcivler de yesin...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Teksas 28 Nisan 2014 13:59 Once askerleri kacirt sonra biz hallederiz milletin gozunu boyayin..Bunlar vay ya bunlar..Bunlari alacaksin Soyunu sopunu sinir disi edeceksin..Turkiye Cumhuriyeti icinde nerde gorulurse gorulsun vur yetkisinide vereceksin...Boyle bir hukumetede bu kadar kandirilmis zavalli cucuk beyinli kisiler oy verir..Al sana acilim al sana Baris guvercini.. Bu kadar cucuk beyinliyle ayni havayi solugudum icin bu kadar vatan haininin icinde yasadigim icin igreniyorum artik kendimden...Bedava yasa su elektirik vergi yok sonra git Hainlik yap Dovlet bize baghmiyiiiiiiiiii... Sizi toprak bile kabul etmes rezil hainler ..Kurt kardesiminde Turkunde adina Avrupada Amerikada Asyada eski sovyet ulkelerinde leke suruyonuz gozunu kan burumus rezil yaratiklar.....Dilerim ki oynadiginiz o oyun Sehit ettiginiz yuz binlerce sehidin kani sizi bogsunnn...........

    CEVAP YAZ 0 0
  • Ciye 28 Nisan 2014 13:59 demokratik hakları vermezseniz sonucları yavas yavas görürsünüz

    CEVAP YAZ 0 0
  • vanli 28 Nisan 2014 13:57 Tamam doğu ve güneyi temsil eden muhtarım busefer afet sefere söz muhtarlığınızda müsade alsınlar.

    CEVAP YAZ 0 0
  • mardinizade 28 Nisan 2014 12:44 gün gelecek bu bdp tafyasıda illallah diyecek bu şerrrrefsiz pkk lılarada o zamanda çok geç olacak..akıllarına başlarına alıp insan olma vaktidir.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Azeri Halil 28 Nisan 2014 12:41 Sen kimsin ki,Devlete hesap soruyorsun?Nerede karakol tikib-tikmediyini senden sormali mi Devlet?

    CEVAP YAZ 0 0
  • METİN 28 Nisan 2014 12:34 BİR ASKER BİLE KAÇIRILSA HÜKÜMET O BÖLGEDE KUŞ UÇURTMAZDI.MALESEF BUGÜN HÜKÜMET PKKYA BOYUN EĞMİŞTİR.AKP DEĞİŞMELİ YERİNE MHP GELMELİDİR.BDPYE GÜVENENLER AKP İÇİNDEKİ AJANLARLA İŞİMİ YÜRÜTÜYORLAR.

    CEVAP YAZ 0 0
  • madara 28 Nisan 2014 12:31 Ne o Hukumetle pazarlik sonuc verdi anlasilan,, KAtile canavara dur yiyemeyen (Sebepleri coook onemli) Isi gucu Domuzdan kil kopartma derdinde!! boyle olur eskiyanin hukuku

    CEVAP YAZ 0 0
  • Uyu Türk Milleti 28 Nisan 2014 12:25 Derhal TSK Lice'den çekilmeli dememiş....!!!!! alın size çözüm süreci.... Türk topraklarında karakol yapımı artık bebek katili yamyam cani teröristlerin icazetine tabi....

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android