BDP: Ermenilerden özür dilensin

Başbakan Erdoğan'ın 1915'te ölen Ermeniler için verdiği taziye mesajı, BDP yönetimi yeterli bulmadı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN BDP: Ermenilerden özür dilensin haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Önce Vatan 25 Nisan 2014 02:57 Allahım ne büyüksün bdp'lilerin neolduğunu bu cahil kürtlere gösterdin amaçları buydu zaten bunların roj tv'sinde izledim Avrupada hayretler içinde kaldım bunlar ermenilerden daha kötü Türk düşmanı bu Ülke toprakları üzerinde bunların bukadar gözü var güçleri yetiyorsa bir denesinler Türkleri uyandırmak zordur ama uyandımıda uyutmak mümkün değildir tarihi okuyun anlarsınız.

    CEVAP YAZ 0 0
  • musa21 24 Nisan 2014 19:35 Çok komik oldunuz , burası isveç finlandiya fransamı :)

    CEVAP YAZ 0 0
  • VAHAP KORKMAZ 24 Nisan 2014 15:21 BU AÇIKLAMADAN SONRA HALA BU ERMENİ UŞAKLARINI ANLAMIYAN MÜSLÜMAN KÜRD KARDEŞLERİME SÖYLEYECEK SÖZÜM YOK.ÇÜNKÜ LİDERLERİ ŞANLIURFANIN HALFETİ İLÇESİ CİBİNİ GAVURAN DENİLEN KÖYÜN ERMENİLERİNDEN OLDUĞU TARİHİ BİR GERÇEKTİR.BU KATİLİ SENELERCE ANLATILDI AMA BİR TÜRLÜ MÜSLÜMAN KÜRD KARDEŞİM İNANMADI.AMA ŞİMDİ GÖRÜYORSUN DDOĞU VE GÜNEYDOĞUDA KÜRD HALKINI KATEDEN VE KILARIN,KADINLARIN IRZINA GEÇEN ERMENİLERİN LANETLEMİYOR VE ÜZÜR DİLESİNİ İSTEMİYOR .bU DEVLET ERMENİLERDEN ÜZÜ DİLESİN İSTİYORLAR.BEN LANETLİYOR VE KINORUM BU DAVRANIŞLARINI.

    CEVAP YAZ 0 0
  • entelektüel hamsi 24 Nisan 2014 14:58 kimseye suç atmıyorum.kaldıki kimse babasının dedesinin yaptığından da mesul olmaz.eleştirdiğim bdp'nin bakışı.her kabahati türklere veya devlete atmak ta doğru bir yaklaşım değil.ermeniler veya kürtler o dönemde türklerden daha temiz değildi.ben karadenizliyim rum ve ermenilerle yaşananları resmi tarihten değil dedelerimizden öğrendik.senin yakınında yaşı müsait olanlar olduysa ermenilerin ve dedelerinin birbirlerine yaptıklarını birinci ağızdan öğrenebilirdin.

    CEVAP YAZ 0 0
  • METİN 24 Nisan 2014 14:56 BEN DİYORUM ARKADAŞ BUNLAR BÖLGESEL VE ETNİK İDOLOJİK SİYASET YAPIYORLAR DİYE BUNLARIN DAMARLARINDAK KAN FARKLI NE HİKMETSE BAŞKA GÖRÜNÜYOR,BESLE KARGAYI OYSUN GÖZÜNÜ...

    CEVAP YAZ 0 0
  • CahilKiran 24 Nisan 2014 14:41 hülogggcular.. sizin oylariniz konusuyor!..

    CEVAP YAZ 0 0
  • AHMET HİNDİ 24 Nisan 2014 14:40 YÖNETİMİNİZİ BİR MÜSLÜMAN ZAZA OLARAK KINIYORUM VE İNANAN MÜSLÜMÜN KÜRD KARDEŞLERİMİN UYANMALARINI DİLİYORUM,BU DIŞA VURDUĞUNUZ GİZLİ ERMENİ OYNUNUZU %99 MÜSLÜMAN OLAN KÜRTLERİN ALLAHIN İNAYETİYLE UYANMALARINA VESİLE OLACAKTIR.TEKRAR SİZİ KINIYOR VE LANETLİYORUM

    CEVAP YAZ 0 0
  • CahilKiran 24 Nisan 2014 14:37 milyonlarca kafkasyadan insanlarimiz sürgün edildi. asyadan.. balkanalardan.. milyonlar geldi anadoluya. milyonlari yollarda öldü. hangi ermenici veya kürtcü biri agzini aciyor. yerim sizin ezilmisliginizi!

    CEVAP YAZ 0 0
  • ÇİN SEDDİ NE İÇİN VAR 24 Nisan 2014 14:36 VAY AT YRĞI VAY.TARİH BİLİNCİNE HAYRAN KALDIM.BİYOLOJİ BİLGİN İNANILMAZ HAAA.İNSANLARI KAŞ YAPISIYLA KIYASLIYOSUN YA.SENİN BURNUNDA SALATALIĞA BENZİYO O ZAMAN SENDE HIYAR SOYUNDANSIN.Hİİİİ :)

    CEVAP YAZ 0 0
  • CahilKiran 24 Nisan 2014 14:35 ruslarla, onlarla bunlarla isbirligi yap, toprak gasp etmeye calis.. basina tokmak yiyince.. ezildik, öldürüldük.. biktim bu mazlum edebiyatindan. bizim basbakan gibi.. ama bir yere gelemeyeceksiniz.

    CEVAP YAZ 0 0
  • CahilKiran 24 Nisan 2014 14:33 Araplara; "Büyük Arabistan". Kürtlere; "Büyük Kürdistan". Ermenilere; "Büyük Ermenistan" Sirplara; "Büyük Sirbistan".. sözünü yabancilardan aldiniz! bizden degil ***. Ermeni meselesinin ana problemi de, kürtler ile ayni topraklara sahip cikmalari. Ondan birbirinizi kestiniz. Bize ne ***!?

    CEVAP YAZ 0 0
  • ALPEREN KASIMOĞLU 24 Nisan 2014 14:32 YAZIKLAR OLSUN SENİN GİBİ KÜRDE,TABİKİ KÜRTSEN KÜRLERİ KATLEDEN ERMENİ HINÇAK VE TANAK ÖRGÜTLERİDIR.BU ERMENİ ÖRGÜTLERİ RUSLARDAN ALDIKLARI DESTEK BÜTÜN KÜRT VE ZALARIN BÜYÜKLERİ O DÜNEMİ CANLI OLARAK ANLATIYORLAR VAN,MUŞ,ERZURUM,KARS,SİVAS,BİTLİS,SİRT VE DOĞU VE GÜNEY DOGUNUN DİGER İLLERİNDE 1914-1915 TARİHLERDE KÜRTLERİN İL,İLÇE,KASABA VE KÖYLERİ BASAN ERMENİ ÖRGATLERİ RUSLARIN DESTEKLERİYLE KÜRT KADINLARIN KARNINDAKİ ÇOCUKLARIN KIMI?ERKEKMİ? DİYEREK KARINLARINI YARARAK ŞEHİT ETİKLERİNİ NEDEN GÖRMÜYORSUNDA SENDE PALONUN ERMENİ KÜRTLERDEN OLDUĞUN İÇİN DEVLETİN ERMENİLERDEN ÜZÜR DİLEMESİNİ İSTİYORSUN.BİR ZAZA OLARAK SENİ KINIYORUM

    CEVAP YAZ 0 0
  • Kazım Karabekir 24 Nisan 2014 14:29 Osmanlı devletinde ayrıcalıklı statüye sahip olan, askerlik bile yapmayan ermenilerin 1. dünya savaşında ruslar, fransızlar ve ingilizlerin desteğiyle vatandaşı oldukları osmanlıyı arkadan vurmalarını, doğu anadoludaki köyleri basarak yaşlı çocuk demeden camilere doldurup yakanlar bu ermenilerin dedeleri değilmiydi, onların neden özür dilemek gibi dertleri yok??? O ermeni çetelerin yüzünden tüm ermeni halkı aslında korunmak amacıyla yerlerinden osmanlının başka bölgelerine taşınmış (techir) tır, o günün savaş şartlarında yer değiştirilen on binlerce insanın aralarında hastalıktan ölenler olmuştur. ulan soykırım olsaydı bu fransadaki amerikadaki ermeniler uzaydan mı geldi? savaştan sonra gemilere atlayıp gidenlerin torunlarıdır bu ermeni diyasborası dallamaları.

    CEVAP YAZ 0 0
  • zaza 12 24 Nisan 2014 14:26 nerede görülmüş kurbanın katilinden özüzdilediği

    CEVAP YAZ 0 0
  • zaza 12 24 Nisan 2014 14:25 onemli olan o emri kim vermiş kaç tane kürt vali vardı veya komutan suçu başkasına atma

    CEVAP YAZ 0 0
  • CahilKiran 24 Nisan 2014 14:16 sizler, kürtler adina özür dileyin! 100yil önceki dava, büyük ermenistan ile büyük kürdistanin kavgasiydi.. bizim basimiza mi patliyacak? yiyin birbirinizi!

    CEVAP YAZ 0 0
  • Türk Vatandaşı 24 Nisan 2014 14:14 Kürt olduğunuzu sananları ters köşe ettiniz.ERMENİ OLDUĞUNUZU AÇIK AÇIK SÖYLEYİNDE DAHA FAZLA YALAN İLE MİLLETİ KANDIRMAYIN.Zaten birçoğumuz iyi biliyoruz sizin dininizi imanınızı ve meşrebinizi.

    CEVAP YAZ 0 0
  • KIRIM TÜRKLERİ 24 Nisan 2014 14:02 ASIL ERMENİLER YAPTIKLARI TÜRK SOYKIRIMI İÇİN ÖZÜR DİLESİNLER.GEREK ASALA MİLİTANLARININ YAPTIĞI TEMİZLİK, GEREKSE ERMENİLERİN KARABAĞDA ÖLDÜRDÜKLERİ TÜRK LER İÇİN DERHAL ÖZÜR DİLESİN

    CEVAP YAZ 0 0
  • KIRIM TÜRKLERİ 24 Nisan 2014 14:01 ASIL ERMENİLER YAPTIKLARI TÜRK SOYKIRIMI İÇİN ÖZÜR DİLESİNLER.GEREK ASALA MİLİTANLARININ YAPTIĞI TEMİZLİK, GEREKSE ERMENİLERİN KARABAĞDA ÖLDÜRDÜKLERİ TÜRK LER İÇİN DERHAL ÖZÜR DİLESİN

    CEVAP YAZ 0 0
  • Ahmet 1453 24 Nisan 2014 14:01 1915-18 yıllarında Ermeniler Rus'larla birlikte Erzurum'a kadar işgal ettiklerinde en büyük katliamı Kürt'lere karşı yaptı Ermeni Çeteciler.Köyleri yakıp yıktılar kadınlara tecavüz ettiler kürtleri öldürüp kafataslarından piramit yaptılar şehir girişlerine kazık çakıp öldürüp oturttular.Bitlis'te beş minare türküsü nereden geliyor? Şehir'De beş minareden başka bir şey kalmamış Ermeni ve Rus'lar yakıp yıkmış.Daha sonra Ermeniler'de tehcir esnasındaki kayıplarının çoğunu G.Doğu bölgesinden geçişleri esnasında vermişler.Şimdi Bdp'liler diyorki Türkler özür dilesin :) Bdp'li Kürt'ler kendi atalarına ırklarına ihanet ediyor aslında.Ermeniler'de Pkk'yı destekleyerek kendi ırklarına ihanet ediyor... Türk Milleti Tayyip Erdoğan'ın sayesinde yine günah keçisi oldu...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Doğru K Iraka 24 Nisan 2014 14:00 Kürtler ahmaktır. Ermeniler ise sinsi uyanıktır. Zaten Kürtler ile Ermenilerin kaş yapılarından belli edersiniz. Hepsi de nerdeyse tek kaş tipi kalın kaşlara sahiptir. Yani aynı irktan ancak ahmakları müslüman olmuşlar, gerçekleri de ermeni adı altında gidiyorlar. Kısacası bu amcklarin hepsi beleşçi kene gibi *** ***. Tüm kaçak küöçek ermeniler erivana. Kekolar da k. ıraga..

    CEVAP YAZ 0 0
  • Ağrılı 24 Nisan 2014 13:59 Ermeni soykırımı olmamıştır, ama ermenileri öldürenler kürtlerdir, hamidiye alayları tamamen kürt aşiretlerden oluşuyordu, ermenileri öldürenlerde bu alaydı..Siz gidin kürtler adına özür dileyin.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Ağrılı 24 Nisan 2014 13:59 Ermeni soykırımı olmamıştır, ama ermenileri öldürenler kürtlerdir, hamidiye alayları tamamen kürt aşiretlerden oluşuyordu, ermenileri öldürenlerde bu alaydı..Siz gidin kürtler adına özür dileyin.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ergin ak 24 Nisan 2014 13:58 ulan turkiye 30n yildir kurtleri olduruyor,kendilerini unuttularda ermenilerin kuyruguna asildilar,hani cikip oldurdukleri kurtler icin ozur dile dese insan uzulmez,sana ne ermeniden?tamamen siyasi bir isguzarlik....

    CEVAP YAZ 0 0
  • entelektüel hamsi 24 Nisan 2014 13:56 yav kürtlerin temsilcisiyiz diyorsunuz,siz özür dileyin.evet o devirde kurunun yanında yaşta yanmış,devletine bağlı ermenilerde çeteci ermeniler gibi potansiyel suçlu gibi görülüp zulme maruz kalmış ama o zulümde de kürtlerin payı türklerden fazladır.onu bunu suçlamanın anlamı yok,Osmanlı bakiyesi topraklarda türk,kürt,ermeni,rum,boşnak,arnavut hepimiz acılar yaşamışız.her kötülüğü türklere maledip aradan sıyrılmak neyin nesi.o devirde ermeniler veya kürtler çok mu temiz kalmış sanki.başbakan gayet makul bir açıklama yapmış ve bu devletin tarihinde ilktir.özür bekleyenler kendi yaptıkları için özür mü dilemişler.bari bunu takdir edin en azından susun.

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro