BBP'den son dakika 'ittifak' mesajı

Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı Mustafa Destici, başından beri AK Parti ve MHP arasındaki ittifakı desteklediklerini açık ve net bir şekilde ifade ettiklerini belirterek, "Şu anda bizim ittifakın içinde yer almamız hususunda her şey olumlu gidiyor. Olumsuz hiçbir şey yok." dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN BBP'den son dakika 'ittifak' mesajı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR24 YORUM
  • Şeytan Pensilvanya 21 Şubat 2018 10:46 10:32 adlı misafir, bak Fetöcü sesi senden geldi. Nasıl da acıyor değil mi? Veya okuduğunu anlamama gibi bir hünerin var. Dinci yobazalar bu ülkeye zaraları olmuştur. İstemeseniz de tıpış tıpış Atatürk'ün yoluna geleceksiniz.

    CEVAP YAZ 0 1
  • Misafir 21 Şubat 2018 10:32 10:16 sizler fetonun kirli mendillerini yerken biz ona fettoş diye küfür ediyorduk hacı :))) uyan da balığa gidelim... muhalif herkesi fetocu diye suçlamayı bırakın fetocu değilseniz şunu söyleyin: Fetocu vekiller, bakanlar tutuklansın! Hadi bakalım görelim sizin erkekliğinizi, sizi hocaefendici kıytırıklar siziiii :))))

    CEVAP YAZ 1 2
  • Misafir 21 Şubat 2018 10:30 koalisyona bir iki arkayı dörtleyelim beyler binecek var daha, hani başkanlık gelecek koalisyonlar dönemi bitecekti ???

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 21 Şubat 2018 10:29 uyanan, erdoğan ın saltanat kayığına biniyor mu;yoksa,menfaatçı ve badavacı eşek arıları biryerlere yapışıyor mu?

    CEVAP YAZ 0 1
  • İL BEY 21 Şubat 2018 10:25 Ben Destici nin samimiyetine inanmıyorum niye mi ? çıkıp hala rahmetli Muhsin Başkanın katilinin feto ve arkasında ki güçler olduğuna dair tek beyanı var mı ? Mesala feto nun yürüttüğü Abant toplantılarına milliyetçi parti lideri tek kelime tepki koymaz iken mit tırları davasında teşkilata karşı paraleli destekledi mi ? 17-25 darbe girişiminde biz yanıldık hata ettik hükümete hırsız imasında bulunmamız yanlıştı dedi mi ? meral Akşener için yeni parti kurmaya gerek yok derken ne kastetti çıksın açıklasın ?

    CEVAP YAZ 0 5
  • Misafir 21 Şubat 2018 10:16 Asıl Fetöcüler Pensilvanyada oturan Şeytana herşeyi verenler ve ona methiyeler düzenlerdir Misafir kılıklı Fetöcü. Aynaya Bak Misafir.

    CEVAP YAZ 0 3
  • alim 21 Şubat 2018 10:12 brao destici doğru yaparsın vatan hainlerine karşı ittifak şart

    CEVAP YAZ 4 0
  • Misafir 21 Şubat 2018 09:59 Fetöculer hemen eleştiri sirasina girmiş.

    CEVAP YAZ 6 0
  • Misafir 21 Şubat 2018 09:42 millet geçim derdinde bunlar koltuk peşinde koşuyor

    CEVAP YAZ 0 11
  • Muhsin Baskana Ihanet Ettiniz 21 Şubat 2018 09:39 BIR BBP`LI OLARAK BEN DE UYANDIM VE MUHSIN BASKANA IHANET EDENLERI GORDUK. 2019`DA SIZI BU IHANETINIZDEN DOLAYI SIYASET ARENASINDAN INDIRIYORUZ. OSLO VE HABUR REZALETILERINE SEBEP OLANLARLA BIRLIKTE. Artik hepimiz IYI partiliyiz.

    CEVAP YAZ 0 24
  • Hakkı A. 21 Şubat 2018 09:38 El mecbur siyaseti işte...

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 21 Şubat 2018 09:23 destici uyandı, üç beş de ben kapıyım diyo...

    CEVAP YAZ 1 6
  • MİSAFİR 21 Şubat 2018 09:18 ŞÜKÜR ŞÜKÜR DESTİCİ UYANMAYA BAŞLADI

    CEVAP YAZ 12 4
  • Misafir 21 Şubat 2018 09:13 alın şu bbp yi de aranıza, bunlara da verirsiniz bir iki genel müdürlük olur biter.

    CEVAP YAZ 0 8
  • Misafir 21 Şubat 2018 09:09 bunlar alparslan türkeşi satmış adamlar seçmenlerini zaten satarlar...

    CEVAP YAZ 0 8
  • ddd 21 Şubat 2018 08:47 Bu adam ve bahçeli az RTE laf söylemediler... Ama şimdi ah ah bir mhp ve bbp az grur olsa kıyameti koparırlar diyeceğim ama ne gezer

    CEVAP YAZ 0 8
  • HASAN BAL 21 Şubat 2018 08:42 YAZICIOĞLUNUN KEMİKLERİ SIZLIYORDUR.ÜLKÜCÜLÜĞÜ, SADAKATİ, DEAL SEVGİSİNİ MAHVETTİLR BAHÇELİ VE DESTİCİ. YAZKLAR OLSUN.45 YILLIK EMEĞİM HARAM OLSUN

    CEVAP YAZ 0 6
  • Misafir 21 Şubat 2018 08:42 Payandanın payandası...

    CEVAP YAZ 0 5
  • Mehmet tunç 21 Şubat 2018 07:39 Devlet adamları belli olmaya başladı. Çok şükür

    CEVAP YAZ 12 5
  • Misafir 21 Şubat 2018 02:00 göreceksimiz AKP bunlarla ittifak yaptikca daha cok OY KAYBEDECEK! demedi demeyin..

    CEVAP YAZ 4 13
  • Rahmetli Muhsin Başkan 21 Şubat 2018 01:08 Muhsin Başkana bu yapılır mı be. Sizi ilk seçimde artık gönderme vakti geldi. Artık krediyi çoktan aştınız. Size iyi bir Osmanlı tokadı atacak 2019da artık bu sindirilmiş millet. Halk uyandı ve tüm gerçekleri artık görmeye başladı. Nasıl yıllarca bu halkı dini ve Milli duygularla aldattınız. Yazıklar olsun. Asıl hesap Allah'a.

    CEVAP YAZ 5 20
  • Misafir 20 Şubat 2018 23:55 partiyi bitirdiniz.Muhsin baskana da ihanet ettiniz. koltuk uğruna kapı kapı dolaşıp rezil olmayın.

    CEVAP YAZ 8 18
  • Misafir 20 Şubat 2018 23:47 Eski bir Bbpli olarak nefret ediyorum bu adamdan.Evde kalmış ve kendini yamamaya çalışan çirkin kıza çevirdi partiyi.

    CEVAP YAZ 13 15
  • MİSAFİR 20 Şubat 2018 23:18 HANGİ PARTİ OLURSA OLSUN VEYA HANGİ PARTİDEN OLANLAR OLSUN ..BANA GÖRE HER PARTİNİN SİYASİ ÇİZGİSİ FARKLIDIR VE BU HEP BÖYLE OLMUŞTUR BU GÜNE KADAR ..YANİ HER PARTİNİN YOLU -YÖNTEMİ AYRI AYRIDIR ..AMA BAZI PARTİLER SIRF MENFEAT İÇİN VEYA KOLTUK İÇİN KENDİ ÇİZGİLERİNDEN AYRILIP BAŞKA BİR PARTİYE OK.. DİYORLAR ..BU ÜLKENİN VEYA SİYASETÇİLERİN NEREYE GELDİĞİNİN GÖSTERGESİDİR ..ŞİMDİ KİME OY VERECERECEK BU MİLLET ?

    CEVAP YAZ 8 11

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro