BBP lideri Destici'den sert tepki: Yenilir yutulur değil

Büyük Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı Mustafa Destici, 15 Temmuz şehit yakınlarını inciten açıklamalar yapan CHP'li Mustafa Akaydın'a tepki gösterdi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN BBP lideri Destici'den sert tepki: Yenilir yutulur değil haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR15 YORUM
  • MALKOÇOĞLU 22 Eylül 2017 11:19 BARZANİ'nin Yol Arkadaşı konuşmuş..! Bay DESTİCİ...! 16 Nisan Referandumunda bu Barzani denen PKK Besicisi ile Kol kola girerek EVET Kampanyası yapan SEN değilmiydin.??

    CEVAP YAZ 0 0
  • MALKOÇOĞLU 22 Eylül 2017 11:13 Ya Mustafa, Sen ve Kardeşiniz Bahçeli bu BARZANİ denen Hain ile Kol kola girip 16 Nisan Dikta Anayasası için EVET Kampanyası yapmadınız mı.??? Siz herkesi böyle APTAL mı sanıyorsunuz.?? Meraketmeyin...: Vatansever Gerçek Milliyetçiler ve Alperenler sizin ne mal olduğunuzu ve kimlere hizmet ettiğinizi çok iyi görüyorlar...

    CEVAP YAZ 0 0
  • mesut 09 Ağustos 2017 23:31 Helal testici sende sattın ulan kendini Muhsin başkanın kemiklerini sızlattınız

    CEVAP YAZ 241 0
  • veli 09 Ağustos 2017 16:36 zavallı destici nasıl gündeme gelmek için fırsat kolluyor. senin miyadın doydu sen kalıbının adamı değilsin onurun varsa hemen o görevi brakırsın

    CEVAP YAZ 128 2
  • dolu 09 Ağustos 2017 16:24 Çiğnemeden yut sende Destici.referandum öncesi kararsızdın sonra ne olduysa evetçi oldun Ama kürdistan bayrağına gıkın çıkmadı.Kürdistana katılan topraklarımızı gösteren haritaya sesin çıkmadı.

    CEVAP YAZ 330 0
  • dolu 09 Ağustos 2017 16:23 mniksek____bi ten onmuş var.Ak Parti...İçi fetöcü kaynıyor.

    CEVAP YAZ 0 1
  • he he ooldu 09 Ağustos 2017 16:21 Bu da Ak Partililer Cumhuriyete,Atatürke hakaret ederlerken kulaklarını tıkar muhalefet bir eleştiri yaptı mı ver yansın eder.II.Koltuk değneği midir acep?

    CEVAP YAZ 148 1
  • adam 09 Ağustos 2017 15:52 Rahmetlinin kemiklerini sizlattiniz bbp diye bir parti pirti mi kaldi ki?

    CEVAP YAZ 139 2
  • esk iBBP li 09 Ağustos 2017 15:52 bay desti hangi ihaleyi akape sana verdi delikanlılar gibi söyle.!!!!

    CEVAP YAZ 2 1
  • mniksek 09 Ağustos 2017 15:27 BBP NİN VE MHP NİN BİTİRMESİNE GEREK YOK, CHP ZATEN FİİLEN BİTMİŞ, ŞUANDA FİZİKEN DURUYOR, HİÇ BİR ÖNEM ARZETMİYOR BUNU BİLESİNİZ...BUGÜNE KADAR FETÖNÜN PEŞİNE TAKILIPDA BİR TANE ONMUŞ VARMI...

    CEVAP YAZ 1 280
  • ddd 09 Ağustos 2017 14:52 Sen mi bitireceksin sen ve bahçeli toplayın çakallarınızı gelin

    CEVAP YAZ 162 3
  • zillet 09 Ağustos 2017 14:32 bir başdanışmanlık makamı için bu kadar zillete değer mi????

    CEVAP YAZ 102 2
  • ayran 09 Ağustos 2017 14:32 'Bunların katili devlettir.'Bu sözü kullananlar ne için kullandığını iyi biliyor hele bir siyasetçi en iyi bilenlerdendir, bu sözün amacı devletin ortaya çıkaramadığı olaylar için söylenir, eğer devlet bir olayı aydınlatamıyorsa fail kendisidir, sonuçta güvenliği sağlayan devlet aygıtıdır...

    CEVAP YAZ 62 1
  • Misafir 09 Ağustos 2017 14:31 Aa.. senin ağzın dilin var mıydı?

    CEVAP YAZ 161 1
  • dırlak 09 Ağustos 2017 14:27 sen ne dırlıyorsun ya?????

    CEVAP YAZ 2 1

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro