BBP Genel Başkanı Destici’den ittifak açıklaması

BÜYÜK Birlik Partisi (BBP) Genel Başkanı Mustafa Destici gazetecilerin ittifak konusunda sordukları soruları cevaplarken, ''ilkesel olarak Büyük Birlik Partisi bu ittifakın içindedir'' dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN BBP Genel Başkanı Destici’den ittifak açıklaması haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR20 YORUM
  • 59 01 Nisan 2018 18:50 Emeklilere intibak zamı, ihtiyaç var,

    CEVAP YAZ 0 1
  • Hakkı A. 01 Nisan 2018 16:15 Geriye bıraktığı partisi, Koca Reisin şehit edilmesinin peşini bırakmışlar başka işler peşindeler.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 01 Nisan 2018 18:54 Hayırdır,bu aralar herkes bir iddia içinde,

    0 7
  • musti 01 Nisan 2018 13:28 Muhsin Yazıcıoğlu'nun partisini bitirdi resmen. 100 bin oyuyla (şimdi bu oyu da alamaz) öyle açıklamalar yapıyor ki ittifak bunun liderliğinde yapılıyor sanırsınız :)) Bir insan Genel başkanlığı bu kadar ele ayağa düşürür mü? İlkesel olarak içindeymiş :) ne ilkeseli tamamen duygusal :)))

    CEVAP YAZ 0 3
  • mustafa 01 Nisan 2018 11:22 bu tipide adam yerine koydular, binde bir bile oyu yok, gündemde tutuyorlar

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 01 Nisan 2018 10:18 Oy pusulasinda cumhur ittifakinda partimizin amblemini ve liderini gormek istiyoruz. Biz yanasma siginti olmayiz.

    CEVAP YAZ 2 2
  • xxxl 01 Nisan 2018 09:52 Istikbalini kucuk bir bakanlikla sinirlamis, vizyonsuz baskan. Yazik oldu Muhsin Yazicioglu`na

    CEVAP YAZ 0 2
  • Hakkı A. 01 Nisan 2018 09:22 "İttifak ruhumuzu kabul ediyor ama bedenimizi asla!" demek mi istemiş. Ben ittifakın seçime kadar dağılacağı kanaatindeyim.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 01 Nisan 2018 19:27 Kolay gelsin size o zaman,

    0 24
  • at 01 Nisan 2018 09:06 çizdik sizi... artık saadet yeter... ülkede lafla birlik olmayacağını anladık..

    CEVAP YAZ 0 3
  • Misafir 01 Nisan 2018 19:56 Gecmiş olsuunn,,,,,,,,,,,

    0 4
  • Misafir 01 Nisan 2018 08:38 Maaş bağlandı mı herhangi bir yerden. Rahmetli hepizi kovardı.

    CEVAP YAZ 0 4
  • HASAN BAL 01 Nisan 2018 07:48 İNSANDA BİRAZ YÜZ OLUR. RAHMETLİ YAZICIOĞLUNUN KEMİKLERİ SIZLIYORDUR.

    CEVAP YAZ 0 13
  • Misafir 01 Nisan 2018 03:33 Ödemiş mi?............ Değerli Araştırmacı Yazar Can Dündar'ın dediği gibi Biz sizi neyin çıldırttığını biliyoruz:..........

    CEVAP YAZ 0 4
  • Misafir 01 Nisan 2018 02:56 kendini nimetten sanıyorlar. seçimde alacakları oylarda yakın akrbvaları olacak.partini batıranlar. bunlarmı memlekete iyilik edecek? sadece menfaatini düşünür

    CEVAP YAZ 1 4
  • Halil Kalemci 31 Mart 2018 23:23 Buna birisi konu hakkında ne düşündüğünü mü sormuş? %0.25 ile ittifakın içindeyiz demiş 😊 Kim bunu kaale alıyor izah edin ne olur

    CEVAP YAZ 3 12
  • Misafir 01 Nisan 2018 18:52 15 kuruş zam olunca çok diyolar oysa,hani azidi,

    0 3
  • Misafir 01 Nisan 2018 19:15 Ben alıyoooomm,zam 25 kuruş da olsa zamdır,birşey ifade eder,

    0 26
  • kundemacı 31 Mart 2018 22:30 Zaten bir şeyi yoktu ama BBP de bitti.

    CEVAP YAZ 3 18
  • Misafir 31 Mart 2018 22:18 Ülkücü akıllı ve vicdan sahibi derdiniz bize. mademki öyleyiz(ki siz söylediniz bize) o zaman bize sormadan yaptığınız gerekçesini bilmediğimiz ucube ittifakınıza oy yok yeminle. İYİ partimiz yeter bize.

    CEVAP YAZ 8 14
  • Misafir 31 Mart 2018 22:05 Kahrolsun fasizim yasasın insan hak ve hürriyetleri.

    CEVAP YAZ 7 19
  • Mert 31 Mart 2018 21:53 Ha ha komik adam. Daha gecen gun MHP li milletvekili BBP yi istemiyoruz demisti. Insan biraz ilkeli olur dik durur

    CEVAP YAZ 5 22
  • Misafir 31 Mart 2018 21:18 Yazıklar olsun 50 yıllık emeğimize, insanda biraz utanma olur. Yıllardır siz ve mhp birleşmediniz ama şimdi menfaatiniz için akp.nin yanına nasılda sığındınız.Bekleyin Ülkücüler oy verir diye.

    CEVAP YAZ 4 33
  • misafir 31 Mart 2018 20:43 yok olup bitecek olanlar koltuğu kurtarmaya çalışıyor yazık bu gibi zihniyetlere

    CEVAP YAZ 6 32
  • Misafir 31 Mart 2018 20:38 Biz Ülkücüler bu ittifakı tanımıyor ve İYİ Partiyle yürüyoruz yolumuza. Sizin hesabınızı biz ödeyemeyiz, kapı kuluda değiliz.

    CEVAP YAZ 8 35

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro