BBP bombayı patlattı! AK Parti-MHP ittifakına mı katılıyor?

Günün bomba açıklaması BBP lideri Destici'den geldi. AK Parti - MHP arasındaki 2019 Cumhurbaşkanlığı seçim ittifakına BBP de katılıyor. Mustafa Destici yaptığı açıklama ile açık ve net konuştu. Destici Saadet Partisi de davet etti. İşte siyaseti hareketlendiren açıklama;

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN BBP bombayı patlattı! AK Parti-MHP ittifakına mı katılıyor? haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 29 Ocak 2018 23:57 Arkadaşları Büyük Birlik Partisi bu ittifakta kesinlikle yer alacak sebebinin sorarsanız A haberi açık bakın nedense iki üç gündür Büyük Birlik Partisi'nin reklamları yapılıyor A Haber AK Parti'nin kanalı ve ak parti dışında hiçbir görüşü savunmaz bilmem anlatabildim mi

    CEVAP YAZ 0 0
  • Alperen ocak 11 Ocak 2018 12:26 Destici tam işadamı ağa GENEL BAŞKAN OLAMAZ Kİ DEVLET BAHÇELİ LİDER ADAM DESTİCİ OLSA OLSA DEVLET BEYİN MAKAM ŞOFÖRÜ OLUR

    CEVAP YAZ 5 0
  • Sait 11 Ocak 2018 11:51 Ulan bu adam partide herkesi kullanıp harcadı buna vatanım emanet edilit

    CEVAP YAZ 5 1
  • ehza 11 Ocak 2018 00:05 saadet gelemez basi fetöye kaydi

    CEVAP YAZ 5 1
  • ATTİLA 10 Ocak 2018 19:19 İŞTE MİLLİ CUMHUR İTTİFAKI AKP MHP BBP !

    CEVAP YAZ 4 8
  • Misafir 10 Ocak 2018 18:30 iyi de 44+4+1 toplamı 49 ediyor. yüzde 51 gerekmiyor muydu?

    CEVAP YAZ 8 1
  • Misafir 10 Ocak 2018 17:57 bende sandım destiçi cumhur olacak

    CEVAP YAZ 4 3
  • Sivasli 10 Ocak 2018 17:39 Türkiye sunu bilmeli ya Sevecek beraber olacaksiniz yada Yabancilara usaklik yapacaksiniz.

    CEVAP YAZ 12 17
  • hakkı 10 Ocak 2018 17:34 başkanlık sisteminin doğası gereği artık iki kanatlı bir sisteme gidiliyor. bir tarafta milliyetçi ve muhafazakarlar diğer tarafta sosyal demokratlar. % 50+1 bulan iktidar olacak. milli mutabakatımız hayırlı olsun.

    CEVAP YAZ 3 17
  • Hakkı ARAR 10 Ocak 2018 17:12 Geçen günlerde BBP Parti Binasında çıkan yangının bu destekleme fikrinde rolü nedir acaba!?

    CEVAP YAZ 16 259
  • Misafir 10 Ocak 2018 17:06 tarikatçiler biraraya toplandı bibip, akepe, bahçeci kulübü....

    CEVAP YAZ 17 14
  • KARADERELİ 10 Ocak 2018 17:01 KLIN YOLU BİR BAŞ SECDEYE DEĞİYORSA

    CEVAP YAZ 8 4
  • ıyı 10 Ocak 2018 16:49 kucuk partıler yok olmaya mahkum

    CEVAP YAZ 4 2
  • Misafir 10 Ocak 2018 16:47 %0000001,ile %0000001 ittifak yapacaklar.allah akıl fikir versin ne diyeyim başka

    CEVAP YAZ 17 7
  • kk 10 Ocak 2018 16:39 mhp bbp diye birşey mi var yan yana gelecek

    CEVAP YAZ 17 9
  • MİSAFİR 10 Ocak 2018 16:35 AMERİKA UŞAKLARIYLA EMPERYAL GÜÇLERLE TÜRKİYENİN TÜRKİYELİLERİN SEÇİMİ OLACAK.ALLAH VAR GAM YOK

    CEVAP YAZ 12 18
  • Misafir 10 Ocak 2018 16:33 saadet partisi koltuğu abd ye kaptırmış farkında değilmisiniz,

    CEVAP YAZ 18 4
  • beyler beyi 10 Ocak 2018 16:24 yeşil koministler ve kızıllar ayrı cepheye biz bize yeteriz,akp,mhp,bbp el ele inşallah,

    CEVAP YAZ 17 22
  • Misafir 10 Ocak 2018 16:23 BBP İYİden fazla oy alır,

    CEVAP YAZ 16 22
  • Osman 10 Ocak 2018 16:23 Ben bu secimde saadet partisine oy vereceğim Hangi adayı çıkarırsa insallah hayırlı olacaktır...

    CEVAP YAZ 22 12
  • duyarlı vatandaş 10 Ocak 2018 16:20 destekçiyi destekleyen kim var ki destek çağrısında bulunuyor

    CEVAP YAZ 24 7
  • MİSAFİR 10 Ocak 2018 16:20 AFFERİM LAAA KENDİNİZE GELİYONUZ YAVAŞ YAVAŞ GAVURDAN GAVURLUKTAN KİMSEYE HAYIR GELMEMİŞKİ HELAL OLSUN SİZE HADİN BAKALIM İYİ OLUR İNŞALLAH .BİR YANDA AMERİKAN UŞAKLARI SURİYE HEVESLİLERİ, BİR YANDA SİZ ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN.İŞTE BÖYLE HAKTAN YANA HAKLIDAN YANA OLMALISINIZ

    CEVAP YAZ 5 24
  • ABDULLAH 10 Ocak 2018 16:14 UYANIK DESTİCİ. HAVADAN MİLLETVEKİLİ OLMAYA ÇALIŞIYOR.BEN REİSİN YERİNDE OLSAM İTTİFAKA ALIRIM AMA VEKİLLİK VB .MAKAM VERMEM. BÖYLECE SAMİMİYETİNİ GÖRÜRÜZ DESTİCİ'NİN.

    CEVAP YAZ 24 8
  • Misafir 10 Ocak 2018 16:09 RTE Bahçeli yi sevmeyenler bir DNA testi yaptırsın, vatanseverlerin tek adresidir. CHP İYİ falan görüyoruz içlerini, İSLAM'dan rahatsız olanlar, %90'ı müslüman olan bir ülkeden %25 oy alması bile faciadır

    CEVAP YAZ 17 24
  • Misafir 10 Ocak 2018 16:20 Bi,z islamdan filan rahatsız değiliz. hırsızlıktan yolsuzluktan adfam kayırmacılıktan tarikattan cemaatten kısacası müslüman gibi görünüpte münafık olanlardan rahatsısız

    0 1
  • Misafir 10 Ocak 2018 16:07 partisini fetoya abd ye kaptırmamış olanlar gelsin. hakiki müslüman hakiki vatanseverlerin buluştuğu yerdir burası, bunu reddeden varsa, neslini incelesin

    CEVAP YAZ 11 24

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro