Bayülgen: Gezicileri eli sopalı 6 Kasımpaşalı dağıttı!

Gezi eylemleri ve Cumhurbaşkanlığı seçimleri için çarpıcı açıklamalar yapan Okan Bayülgen "Ben aday olsam muhalefetin çıkaracağı adaydan daha çok oy alırım!" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Bayülgen: Gezicileri eli sopalı 6 Kasımpaşalı dağıttı! haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Sosyal Yardıma Hayır 24 Mayıs 2014 12:21 Radyoyu da Marconi değil Nevşehirli Damat İbrahim Paşa bulduydu değil mi alman makarnacısı.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Hasan Hüseyin 24 Mayıs 2014 12:20 Gündemde olabilmek için her yolu deniyorsun ama o bayülgen sen de biliyorsun ki halk seni sevmiyor. Bu antipatinin acısını bu tür ajitasyonlarla çıkartayım diyorsun. Aklınca da kurnazsın ya, boyunun kısalığı ve çirkin bir insan kompleksiyle hemen her konuda ahkam kesiyorsun. Sen aday ol, oy yerine benim

    CEVAP YAZ 0 0
  • Ahmet Turgut 23 Mayıs 2014 17:52 Az önce Merkel'e demiştim..Buna da diyesim var ama zor tutuyorum HA..Tır

    CEVAP YAZ 0 0
  • ÖZDEN AKSOY 22 Mayıs 2014 16:57 UTANNNNNNN

    CEVAP YAZ 0 0
  • Uğurcuğum yardım 21 Mayıs 2014 17:37 Sevgili uğurcuğum. Yazdıklarının içerisinde Mühendis ve Sosyolog yoktu. Ben Elektrik mühendisiyim ve ayrıca ikinci üniversite olarak sosyoloji okudum. Hatta kısmetse sosyoloji üzerine lisansüstü yapıcam. Sıkıntım şu: Ben gezicilerin arasında yoktum. Hatta onları piyon olarak gördüm. Halada öyle görüyorum. Onlar kendilerince iyi birşeyler yaptıklarını düşünürken aslında kendilerini zerre miktarınca sevmeyenlerin piyonu olduklarını düşünüyorum. Böyle düşündüğüm için acaba ben aydın olamadım mı? Aydın olmak için hangi okulu bitirmem lazım. Acil yardım. Cevabını bekliyorum.

    CEVAP YAZ 0 0
  • okumuş muş pehhhhh :)) 14 Mayıs 2014 00:51 uğurcum.. sen şuna kısaca Yusuf Yusuf Yusuf yusufffffffffff desene gocummm.. senin okuryazarlığını sevsinler.. şu ana kadar ne şeyimi okudun hele tarifini yap bakalım.. madem bu kadar okursun okuduklarını tek tek anlat bakalımm.. Marksiz mi okudun yoksa mao lu mu leinin stalini mi ... tüm koministleri okumuşsunuzdur herhalde birde dascapitalı demi :))).. başka ne okudun onun dışında osmanlı tokadını Yavuz Sultan Selim Han'ı Yavuz Pençesini okudun mu onu söyle sen bana onu... okudugunaaa parmak sokayım:)))

    CEVAP YAZ 0 0
  • ahmet/c 13 Mayıs 2014 07:35 gerçekten bu ülkede tayyip erdoğan bir diktatör olsaydı ,gezici denen güruh ,parmağını oynatamazdı .hadi gidin bakalım kuzey korede ki ,en büyük diktatör ,orda başkaldırın.adam sizi kesip ****atar be.tayyip erdoğan dünyada en çok yatırım yapılan ülke haline getirmiş memleketi tabikide dahili ve harici bedbahtlar çıkıp önünü tıkamaya çalışacaklar.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ŞAŞKIN 10 Mayıs 2014 21:47 Bütün dünyada Halk kendisini sömüren, kendisine tepeden bakan, sözüm ona seçkinlere karşı sokaklara dökülür, Bizde sözüm ona seçkinler Halka karşı Sokak Gösterilerinin arkasında!

    CEVAP YAZ 0 0
  • dino avcisi 05 Mayıs 2014 20:40 ugur bir seyi dogru soylemissin cocuklarimizi okutmadigimizi yani okutamadigimiz dogru cunku kimini basi kapali diye okullarin onunden kovdunuz kimini dizleri asinmis namaz kiliyor diye iteklediniz biz cocuklarimizi okutmuyor degil resmen sizler tarafindan engellenerek okudamadik ama bak biz ali cenab milletiz sizleri hala icimizde barindirip hala iyi davraniyoruz ama sabrinda bir siniri vardir eger o noktayi asarsanizda g..tunuze kibrit copunu sokariz belliki zoruna gitmis ama hegemonyaniz bitti siz tarih oldunuz soyunuzda dinazorlar gibi kurudu sen turunun son orneklerindensin...yani fosilsiniz artik bittiniz ama gercek bu...

    CEVAP YAZ 0 0
  • ulukan 05 Mayıs 2014 16:06 bakk..önce milleti aşağılayıp kendini kaf dağında görmeyecen..adam gibi adam olacan be mesele okuyup üniversite diploması almakla bitmiyor uğurcuk

    CEVAP YAZ 0 0
  • her yer GEZI zekali 05 Mayıs 2014 15:32 Ugur denen hirbo ? Izice zirvalamissin senin bir pisikologa ihtiyacin olsa gerek bugun yarin bir gorun az bi aklin kalmis onuda siyirma vaziyeti var gibi sende SENIN GIBILERIN SORUNU DAHA DUNE SIZIN ANTI DEMOKRATIK BIR SEKILDE EZDIGINIZ ASKERI VE BUROKSASI OLIGARSISIYLE SINDIRDIGINIZ BU ULKENIN GERCEK SAHIBI OLAN HALKIN YANI ULKEMIZIN EFENDISININ BU GUZEL ULKEMIZDE SOZ SAHIBI OLUP SIZIN GIBI BURNUNDAN KIL ALDIRMAYAN KENDINI BEGENMISLERI KENDINI BIR POK ZANNEDENLERI YONETIYOR OLMASI ugur sen bir doktora gorun iyi gelir iyi

    CEVAP YAZ 0 0
  • Bobo 05 Mayıs 2014 13:53 Senin yapacağın doktorluğu yerim ben! Sanki tahsil yapabilme yetkisini sadece kendisinde görüyor hınzır! Bu topraklarda 100 yıl önce de hekim vardı, 1000 yıl önce de! Avrupalılara tıbbı yeniden öğreten ve batılıların kıtabını halen tıp fakültesinde okuttukları İbni Sina ya da Avicenna'yı hiç duymamışsın herhalde, kompleksli oryantalist ezik!

    CEVAP YAZ 0 0
  • Aydınnn 05 Mayıs 2014 13:53 Boş konuşuyorsun uğur boş. Şimdiye kadar sağ partiler mi yönetti? İyi bak bakalım hep koalisyon vardı Ak Partiye kadar. Üstelik bugüne kadar hep siz solcular desteklediniz pkk lıları birden bire ulusalcı oldunuz. Senin aydın dediğin Edip Akbayramlar, Uğur Dündarlar değilmiydi onları destekleyen. Bırak bu işleri. Şu an Chp Atatürkün partisi değil İsmetin partisidir,insanların kanıyla kazandığı toprakları masa başında bırakan İsmetin. Bunu herkes görüyor da siz Chp liler göremiyorsunuz. Ayrıca hiç merak etme bizlerde okuyan insanlarız ve sizden daha aydınız.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Bobo 05 Mayıs 2014 13:49 Ugur....haddini bil! Doktorluğu sen mi icat ettin? Bu insanlara bir lütufta bulunmuş gibi nedir o burnun öyle kaf dağında! Memleketin her köyünde okul vardı da bu millet yine de çocuğunu göndermedi mi demek istiyorsun? Sanki senin deden osmanlı sarayında hekimdi! Gayrımüslim azınlıktaysan o zaman anlarım belki seni ama senin de geldiğin yer bir köydü, haddini aşma!

    CEVAP YAZ 0 0
  • uğursuz; 05 Mayıs 2014 13:49 Sen kimsin be adam. kendini dev aynasındamı görüyorsun. Solcumusun mhp limisin anlayamadım . Tüm okumuşlar sizdenmi çıkıyor. bu ne mantıktır. ne gezi zekalılıktır.

    CEVAP YAZ 0 0
  • hero 05 Mayıs 2014 13:41 Muhalefetten çok oy alırım derken kendini muhalefetlemi akp hükümetine kıyasmı söylüyor.akp bu kadar oy alıyor sende muhalefet ol alırsın.ama akp nin oyu ikiye bölünür.oy tabanınız aynı olur.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ugur 05 Mayıs 2014 13:33 Daha dune kadar cocuklarinizi okutmuyordunuz,siz bu zihniyetle kime ne soyleyebilirsiniz.Bizim gibi okur-yazar insanlar olmasa gidecek doktorunuz avukatiniz yoktu be.Bizler okuyor yaziyor Turkiye yi aydinlatiyoruz yillardir./sizler ise el freni oldunuz yillardir Turkiye ye.Hep sag partiler iktidar oldu iste hal ortada.Simdi de pkk ile masaya oturanlari ozerklik imzalayanlari,/turkiye yi karanliklara bogmak isteyen bedevilere ve Milli degerlere dusman zihniyetler icin insanlar gezi parkina cikti.Kamu malina zarar verenler ise sizlerin ayarladigi provakatorler.....Ataturk un topraklarini boluculere,orumcek kafalilara vermeyecegiz,emin olabilirsin.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Abidin 05 Mayıs 2014 13:28 Bu adamda anormal..Ağzından çıkan bazı şeyler doğru bazı şeyler yanlış..Fakat Muhalefetin çıkaracağı adaydan daha çok oy alır sözüne katılıyorum. Gerçekten alır.

    CEVAP YAZ 0 0
  • GİZEM 05 Mayıs 2014 13:18 İLGİNÇTİRKİ GEZİDE ORTALIĞI YAKIP YIKANLAR HİÇ TUTUKLANMADI ANCAK GARİBAN VATANDAŞ TUTUKLANIP CEZAEVİNE KONDU, TÜRKİYE GENELİNDE BİNLERCE KİŞİ. BUNUN AÇIKLAMASI NEDİR?

    CEVAP YAZ 0 0
  • doğru 05 Mayıs 2014 13:03 Sen konuş bayülgen sen konuş

    CEVAP YAZ 0 0
  • BİZİM MİLLET GÜDÜLMEYE ALIŞIK 05 Mayıs 2014 12:54 GEZİ ÜLKESİNİ SEVEN RTE KARŞITI TGB TARAFINDAN KENDİLİĞİNDEN OLUŞMUŞ BİR HAREKETTİR.. BUNU FIRSAT BİLEN NE KADAR İT KOPUK HAZIRA KONMAK İSTEDİ VE ÜLKENİN ANASINI BELLEDİ.. BUNLARIN DA OLARAK BİR KISMINI KASITLI OLARAK AKP OLUŞTURDU.. PKK VE 1453 KOZUNU OYNADIĞI GİBİ...

    CEVAP YAZ 0 0
  • müslim 05 Mayıs 2014 12:44 yahudi fırlaması okan devletimizi senin ve yahudilerin pisliğinden kurtarıyoruz ....... sen kudur

    CEVAP YAZ 0 0
  • kuralsız 05 Mayıs 2014 12:40 gezide eylem yapanlar okumuş aydın insanlarmış.sen bunu yan cebime koy.bu eylemi yapanlar hangi meslek ve sektörden olursa olsun onların tek adı var çapulcu anladınmı.bu çapulcular vatana ihanet eden millet iradesine kafa tutan yobaz barbar ve dinsiz bir kesimdir.ve hepsini toplasan bi avuç etmezler.esfelisafilinler sürüsü sizii

    CEVAP YAZ 0 0
  • Tespit Adamı 05 Mayıs 2014 12:15 O yüzden mi bi düzine otobüsü yakıp, konu ile hiç alakası olmayan iş makineleri pkk lı gibi kaçırıp, yüzlerce iş yerine maddi zarar verdiniz? Okumuşunuz böyle ise cahiliniz o inandığınız evrimin ilk basamağında demek.

    CEVAP YAZ 0 0
  • karakaçan 05 Mayıs 2014 12:14 Kayıp karakaçan bulundu.kasımpaşada sopaları o taşımış.Yanlız diğer illerde kim dağıttı sopa taşımaktan iyi takip edememiş.

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro