Batman'da bir sınıfta 10 TEOG birincisi çıktı

Batman bu yıl TEOG sınavında 60 birinci çıkararak büyük bir başarıya imza attı. Milli Eğitim Müdürü Mahmut Kurtaran, MKB Belde Ortaokulu'nda eğitim gördüğünü, okuldaki bir sınıftan da 10 birinci çıktığını söyledi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Batman'da bir sınıfta 10 TEOG birincisi çıktı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR24 YORUM
  • Misafir 01 Haziran 2017 10:25 Sorular yine birilerine gönderilmeye başladı...Neler oluyor, yeni oluşumların sinyali midir bu, araştırılmalı. Aynı sınıftan 10 öğrenci....yenilecek gibi değil.

    CEVAP YAZ 2 0
  • eğe 01 Haziran 2017 09:58 bunun araştırılması gerekir, bir sınıfta on kişinin birinci olması doğru bir hadise değildir, yıllarca o bölgedeki öğretncilere sorular çözdürülerek, Türkiyenin en iyi üniversitelerine girmelerini sağladılar, malüm bunu herkes dillendiriyordu, inşallah, aynısı değildir.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Misafir 01 Haziran 2017 09:57 bu okulda şaibe olmasın

    CEVAP YAZ 1 0
  • yasin karabıyık 01 Haziran 2017 09:56 Sınava da aynı sınıfta mı girmişler araştırılsın. Batıda milletin çocuklarını kıçındaki dona kadar arayarak 10 saniye geç geldin diye sınava almayanlar doğuda da aynı hassasiyeti gösteriyor mu çok merak ediyorum!

    CEVAP YAZ 2 0
  • günahsız velet 01 Haziran 2017 09:47 kimbilir hangi cemaat tarafından sorular ellerine verilmiştir. Ya da çocuklara sınavdan önce fark ettirmeden benzer soruları/aynı soruları test şeklinde çözdürtmüşlerdir.

    CEVAP YAZ 3 0
  • batmanlı 01 Haziran 2017 09:45 feto ve pkk pislikleri defolunca birinciler devlet okullarından çıkmaya başladı maşallah

    CEVAP YAZ 0 2
  • ASLI 01 Haziran 2017 09:31 BU İŞTE BİR BİT YENEĞİ VAR. BU KADAR BAŞARI MÜMKÜN DEĞİLDİR. EĞER HAKLARIYLA ALMIŞLARSA SUPER SUPER BU ÇOCUKLAR. DEVLET BUNLARI ÖZEL OKUTMALI. AMA BİR YANLIŞLIK VARSA DÜZELTİLMELİDİR

    CEVAP YAZ 0 0
  • recep arslan 01 Haziran 2017 09:28 maşallah bu gençlerle ne kadar gururlansak azdır.

    CEVAP YAZ 0 2
  • Misafir 01 Haziran 2017 09:25 Havada kopya kokusu var..

    CEVAP YAZ 0 0
  • Desem Ne Olur 01 Haziran 2017 09:19 Bu konu incelemeye alınmalı. Okul Müdürü veya Sınıf Öğretmeni FETÖ'cü olabilir. Sorular çalınmış olabilir.

    CEVAP YAZ 1 0
  • Işık 01 Haziran 2017 08:44 Şaibeli bir durum söz konusu.

    CEVAP YAZ 1 0
  • miisafir 01 Haziran 2017 08:12 Milli eğitimin haberi vardır umarım bu sonuçlardan sonra, ya ülkenin diğer liseleri geri zekalı ya o lise kopyacı

    CEVAP YAZ 1 0
  • İslam sarıtürk 01 Haziran 2017 06:42 Normal şartlarda bunun mümkün olduğunu varsaymak eşittir salağa yatmaktır.

    CEVAP YAZ 0 0
  • osmanlı 01 Haziran 2017 06:08 internethaber, bu kuşkulu bir sonuç değil midir? haberi neden sorgulamıyorsunuz???

    CEVAP YAZ 1 0
  • Türker Türkoğlutürk 01 Haziran 2017 05:32 ACABA.soruların cevapları verilmesin.Bundan önce olduğu için insanın kafası karışıyor.Bir sınıfta 10 birinci normal değil araştırılsın bence.Diğer çocukların hakkı yenmesin.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ÜLKEM İÇİN;;;; 01 Haziran 2017 03:50 Bu işlerde bir anormallikler oluyor gibi. PİSA sonuçları neden çok geri kalıyor. Bu farkındalık bizleri yanıltmasın. Bakanlığımız ve eğitim camiası bu kıyaslamayı çok ciddi düşünmeli ve değerlendirmeli...

    CEVAP YAZ 0 2