Başkan Gültan Kışanak özerklik istedi

Diyarbakır Büyükşehir Belediye Başkanı Gültan Kışanak, "Biz sadece siyasi özerklik değil mali özerklik de istiyoruz" dedi.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Başkan Gültan Kışanak özerklik istedi haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR25 YORUM
  • Misafir 01 Mart 2016 09:52 Türk Milletini bir çınar ağacına benzetirsek Kürtlerde bu çınar ağacının bir koludur.Sözde Kürt aydınlar sizlere neler oluyor?...

    CEVAP YAZ 0 0
  • ahmet 14 Eylül 2014 09:49 Kınıyorum. Devletin itibarını bu hale düşürenleri 2 kere kınıyorum.

    CEVAP YAZ 0 0
  • dombıra 14 Eylül 2014 00:56 siz önce kaçak işlerden ne kazandınız onu söyleyin, elektrik parasını ödeyin, bu devlete borcunuzu ödeyin ondan sonra size birşey veren bulunur

    CEVAP YAZ 0 0
  • veysi 13 Eylül 2014 23:08 Boşverin bu safsataları söylediklerinize kendiniz bile inanmıyorsunuz ya sırf kötülük olsun bölge insanı meteliğinize muhtaç kalsın diye bütün bu saçmalıkları savunuyorsunuz.

    CEVAP YAZ 0 0
  • yaşar 13 Eylül 2014 23:02 O zaman bırakın bu et,tırnak muhabbetini,kız aldık verdik palavralarını.Evli evine köylü köyüne.Varmısınız?

    CEVAP YAZ 0 0
  • EFE 13 Eylül 2014 22:44 MEYDAN SİZLERİN .AKKOYUNLARIN BİR KISMI PARELEL İLE BİR KISMI MİLLİ EĞİTİMDEKİ YOLDAŞLARINI MÜDÜR YAPMAKLA BİR KISMI DA BAKANLIKLARDA KENDİ DÜŞÜNCELARİ İLE UYUŞMAYANLARI FİŞLEME VE SAĞA SOLA SÜRME İLE UĞRAŞTIĞINDAN İSTEYİN İSTEDİĞİNİZ KADAR. YANDAŞ MEDYA SİZLERİ YAN YOLDAŞ İLAN ETTİ ZATEN. YANDAŞLARINIZ YAPTIĞI EYLEMLERİ GÖRMEMEK İÇİN ELLERİNDEN NE GELİYORSA YAPIYORLAR.GELELİM İSTEKLERİNİZE..BİZLERLE PAYLAŞMANIZA GEREK YOK. ORDU KOMUTANININ BİLE BİLMEDİĞİ KONULARI BİZLERE ANLATMAYIN. AKP Lİ KARDEŞLERİNİZE SÖYLEYİN.İSTEK VE DİLEKLERİNİZİ. NE OLURSA OLSUN ÇAILIMA DEVAM DİYEN ONLAR. DEMEKKİ NE OLURSSA OLSUN DEDİKLERİNİN İÇİNDE DİLE GETİRDİĞİZ İSTEKLER VARDIR.

    CEVAP YAZ 0 0
  • misafir 13 Eylül 2014 22:16 bu bdp ne derse oluyor yavaş yavaş.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Açılım Süreci Tıkır Tıkır 13 Eylül 2014 20:30 Her konuya maydanoz olan her konuya yorum yapan bir akkoyun vardı, gözlemeci mi nane molla mı Nerelerde acaba diyorum? Bu haberleri görünce yallah tazyik kaçıyor. Nerede bir CHP haberi olsa atlıyor paldır küldür başlıyor abuk gubuk kem küm saçmalamaya. Bak senin kankiler mali özerklik de istiyorlarmış. Bu da anlaşmanın bir parçası herhalde. Akkoyunlardan bir ses çıkmadığına göre bu da kabul edilmiş demek. Siyasi özerklik, mali özerklik yakında da idari özerklik. Ondan sonra da ABD arkasında devlet olduk. Silah bile atmadan adamlar kuracaklar devletlerini. Bu sessizlik onun habercisi, gidişat bu yönde.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ALi kilic 13 Eylül 2014 19:54 Mesela saglik sektorunden baslayalim, Devlet bu bolgenin SGK saglik primlerini belediyelere aktarsin ve belediyeler bolgesinin hastahanelerini calistirsin,, nasil olur???? Bakalim bunu basarir iseler ardindan diger hizmetleride tek tek alirlar,, bolgenin gelirleri ise ortada,, devlete 3 geliyor,, ama 100 tl devlet bolgeye masraf yapiyor,, yani 97 TL devletin cebinden cikiyor,, Adamlar milletin tepesine binmeye o derece merakliki,, asiret sistemlerini tekrar geri getirme cabasindalar,,

    CEVAP YAZ 0 0
  • veli 13 Eylül 2014 19:41 Sen kimden aldigin maasla mali ozerklik istiyorsun ,,,, canim demeyene bunu konusturana yuh olsun,,,,,..,

    CEVAP YAZ 0 0
  • halo 13 Eylül 2014 19:40 valla batnın canına minnet.kaçağa alışmış bir toplumla nasıl bir maliye götüreceksiniz merak ediyorum?

    CEVAP YAZ 0 0
  • feodel 13 Eylül 2014 19:37 Sen oradaki parayı belediyeye ver 1 aya kalmaz sizin çok sevdiğiz o bölge feodelleri ve aşiret babaları bölge halkını aç ,susuz ve perişen eder.Bunu sen de bilirsin ama her şey HALK İÇİN diye koca koca yalanlar söylersin...Yazık size inanan küttlere onların en büyül düşmanı yine sizsiniz...

    CEVAP YAZ 0 0
  • Kürt Emre 13 Eylül 2014 19:34 evet haklisin..O bir melek allah tarafindan bizlere gönderilen..

    CEVAP YAZ 0 0
  • AKİF 13 Eylül 2014 19:26 Güney doğuyu altın tepside pkk ya sunan hainlere ve şakşakçılarına yazıklar olsun hiç mi bu ülkenin ekmeğini yemediniz hiç mi havasını solumadınız da gidik vatan topraklarını peşkeş çektiniz.vay alçaklar vay

    CEVAP YAZ 0 0
  • çözüm işte bu 13 Eylül 2014 18:35 pkk temsilcilerinin her türlü özerk,bağımsızlığına evet diyor,batı şehirlerinden de kısa zamanda def olmalarını diliyorum...defolun!

    CEVAP YAZ 0 0
  • esrefi safilin... 13 Eylül 2014 18:28 bu insan değil.

    CEVAP YAZ 0 0
  • yeni türkiyem 13 Eylül 2014 18:20 kadın haklı beyler. ne istediler de vermediler bunuda verirler.apoyu da verecekler az kaldı. nede olsa yeni türkiye.

    CEVAP YAZ 0 0
  • BİZE GÖRE 13 Eylül 2014 17:57 Türk Milletinin size vereceği şey belli ama, neyse terbiyemizi bozup sizin seviyenize inmeyelim. sizin gibi sırtlan sürülerini böyle konuşturanlara yazıklar olsun.

    CEVAP YAZ 0 0
  • tunne 13 Eylül 2014 17:53 kışşt kışşt..iki gün sonra nerde bu devlet diye bağırırsın, ülkeye yüksün ,belediyen önce çöpleri toplamayı başarsın

    CEVAP YAZ 0 0
  • hoş haber 13 Eylül 2014 17:49 Her bölge her alanda kısmende olsa özerk olmalı.yerinde ve yerel yönetimler hem insan onuruna yakışan hemde verimli olan yönetimlerdir. Ancak kadrolar önemlidir.Doğu ve güneydoğuda çoğu yönetimler cahil ve rantçı kişilerin elindedir.çete mantığıyla çalışanlar vardır. Mahalli seçimlerde parti bu konuda gerekli hasassiyeti göstermemektedir.Halkı tanımayan vekillere ( Pervin Buldan v.s) ve il örgütüne bırakılan tespitlerde başka bir şey bekleyemezsiniz.

    CEVAP YAZ 0 0
  • yat 13 Eylül 2014 17:48 özerklikmi istedin başka özel birşeyde istermısın mutlu olman için işid gelsede sıze özerklik verse veya özel istedıginide verse mutlu olman için

    CEVAP YAZ 0 0
  • zaza 13 Eylül 2014 17:37 biri bu hanimefendiyi kasisada fazla uctugunun farkina varsa

    CEVAP YAZ 0 0
  • mfatih 13 Eylül 2014 17:25 doğunun petrol zenginliği ve hidroelektrik santral gücünü tek başınıza kullanmak elbette sizleri bir anda zenginleştirir. ancak şuna bir zahmet cevap verirmisiniz. o bölgeden elde edilen elektrik ve petrol tüm ülkede dağıtılır,vergisi ödeyen vatandaş çatır çatır yanıyor.peki elektrik kaçakcılığı ve benzin-mazot kaçakçılığı ile namsalmış olan güneydoğu,ekonomik özerkliği aldıktan sonrada buna devam edecek mi edebilecek mi? "nerden baksan tutarsızlık" derler ya...eyy pkk ve bu pkknın hamisi akpkk ilerde bu ülkeyi soktuğunuz durumdan öyle pişmanlık duyacaksınız ki ve öyle acılar çekeceksiniz,tarifi imkansız olacak.

    CEVAP YAZ 0 0
  • ASD 13 Eylül 2014 17:25 BAĞIMSIZLIĞA ADIM ADIM.BUNU ANLAMAYAN YA ÖKÜZDÜR YADA HAİN.

    CEVAP YAZ 0 0
  • akrad 13 Eylül 2014 17:21 yavrucugum zaman cok gectı ve bınlerce Kürt gencı bu kadın dedıdın konusabılsın dıye f16 apachı cobralara ve 1 milyon askerine karsı savasmıstır..o kadın konusacktır ve kımsede bır sey dıyemez..akp yı suclayacgınıza buyurun meydana sız gelın kım ısenız...bulmussunuz kolay yolu onu bunu suclayıp acızlıgınızı örtmeye calısıyorsunuz..

    CEVAP YAZ 0 0

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro