Başbakan Yıldırım'dan OHAL açıklaması

Başbakan Binali Yıldırım, TRT Haber'de gündeme ilişkin açıklamalarda bulundu. Başbakan Yıldırım programda yaptığı bir yorumda OHAL'in uzatılmayacağını düşündüğünü belirtti.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Başbakan Yıldırım'dan OHAL açıklaması haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR19 YORUM
  • Turgut Şentürk 15 Haziran 2018 23:24 Biz İdam cezası çıksın diyoruz, siz OHAL kalkacak diyorsunuz. Bu şekilde bir 40 yıl daha terörü asla yok edemezsiniz.

    CEVAP YAZ 0 14
  • Misafir 15 Haziran 2018 11:40 atki dikkatimi cekti,olmuyor iste zorla olmuyor.hersey atki gibi üzerine oturmuyor siyasette dahil.

    CEVAP YAZ 14 0
  • muhassar 15 Haziran 2018 11:39 Saldıranlar vekil ve adamları bırakın bu işleri.Aşiretleri kendi güdümünüze alıp oy devşirmeye çalışacaksınız ama olmayınca olmuyor.Hastane kayıtlarına neden el kondu?Bu olay için araştırma komisyonu önergesi verilirse ilk siz reddedeceksiniz bunu biliyoruz.

    CEVAP YAZ 14 0
  • Misafir 15 Haziran 2018 09:15 TIRTTTT HABER_____________________ Dünya kupası gibi bir organizasyonun ilk maçını Erdoğan Arıkan anlatıyor ve kurduğu cümle şu: “Bu maçın şöyle bir özelliği var top toplayıcıların tamamı KIZ ve zaman zaman HATA YAPMALARI NORMAL”

    CEVAP YAZ 14 2
  • tepe 15 Haziran 2018 07:09 sizin demokrasi anlayisiniz bu iste... adamlarin mekanina zorla girip ordaki halka kursun yagdiranlar yargilanmali haneye tecavüzden...

    CEVAP YAZ 14 5
  • misafir 15 Haziran 2018 07:08 sayın binali.yine CHP ye kafayı takmışsın.asıl HDP ile ilişkisi olan sizsiniz.çözüm süreci diye çıkardığınız oyun ile bütün PKK lıları affettiniz.Dolmabahçe,habur rezaletini unutmadık.hele sizin partiniz AKP genel kurulunda barzaninin konuşmasını hiç unutmadık.

    CEVAP YAZ 26 19
  • Misafir 15 Haziran 2018 05:50 barış süreci diye bizi kim kandırdı, chp yapmayın etmeyin dedi, siz utanmadan bunlar törörden faydalanıyor, barış istemiyor, kürt düşmanı diye iftira attınız. şimdi ise bunlar kürt sevici pkk sevici diyerek iftira atıyorsunuz. siz gözü kapalı yalan konuşan müslüman görünümlü soytarılardan nefret ediyoruz. bize gerçek müslüman lazım, özüyle sözüyle bir olan, dediğinin arkasında duran, oy için yalan konuşmayan iftira atmayan dürüst adamlar lazım.

    CEVAP YAZ 26 6
  • salhor 15 Haziran 2018 05:22 OHAL'i artık kaldıracağınızı îmâ değil i'lân eder tasavvurlarda olduğunuz anlaşılıyor sevgili, azîz ve babama olan fizikî benzerliğiyle en başından beri sevip güvendiğim başbakanım. şu sabâh bayram namazını kollarken, hulûsi kalble İslâm âlemine, Türkiye Cumhûriyeti'nin bekâ ve sa'âdetine du'âlar ederken bile KÜSÜM. Küsüm; çünkü kızımın yuvası 20 aydır târümâr. Vallâhi günâhı sadakat olan Doç. damadım hapislerde çürütüldü.organize FETÖCÜ'lerı Mu'temed sayıp mahvettiniz yavrumu, damadımı, torunlarımı Mahşer günü bile ağlayarak Rabb'imize sizi şikâyet edeceğiz. bizi kim dinler? Biz VATAN HÂ'İNİ gösterilmiş ma'sûmlarız. Allâh bir rivâyet değil cür'etkâr başvekilim? Yaktınız, mahvettiniz bizi. Rezîl ettiniz. "Hani suçsuzdu?" Gerçek FETÖCÜ MUHBİRLER'i ne zaman göreceksiniz? Ama ne olursa olsun, şu kanlı yüreğimin fışkıran kanları yüzünüzde çıkacaksınız Rabb'imin huzûruna. BİLİYORUM, MÜ'MİNİM ÇÜNKÜ. Kimseye lâf anlatamadık. Hani mü'min ferâsetiniz?

    CEVAP YAZ 26 9
  • Misafir 15 Haziran 2018 11:41 Hala Ak partiye oy vermeyi düşünüyor musun amca?

    26 0
  • Turgut Şentürk 15 Haziran 2018 03:26 Günaydın Sn Başbakanım. Bu HDP yi 1988 yılında gayri meşru doğuran ülkemin başına bela eden partidir CHP. Ayrıca bilin ki HDP nin silahlı gücü pkk ise CHP ninde silahlı gücü de dhkpc dir..

    CEVAP YAZ 10 26
  • Saksağan 15 Haziran 2018 01:49 Yorumları lütfen arkadaşlar. idam şart eğitimden önce hatta adalet yoksa herkes filozof olsa ne yazar o yazar

    CEVAP YAZ 2 26
  • Mahmut abi 15 Haziran 2018 01:33 Ohali kaldır bu hali kaldır, yahu İDAMI raftan indirin İdamı, Eğitim şart ise İDAM farz yahu ne günlere kaldık be hainler ne zamandır bakılır beslenir oldu bu ülkede Allah taş etsin ki Avrupanın bir ülkesinde, Fransa'da bu derece terör olsun ortaçağdaki paslı giyotinleri çıkarıp cilalamasınlar bende sapın ucuna balta olayım

    CEVAP YAZ 2 26
  • Hurşit 15 Haziran 2018 01:24 İDAM VARMI SAYIN BAŞBAKAN İDAM DOLARIN EKONOMİNİN PARANIN TURANIN CANI CEHENNEME. HAİNLER EĞLENCEDE DAR AĞACI VARSA ADALET VAR YOKSA ADALET YOK.. CAN GÖZÜYLE BEKLİYORUZ SABIR TAŞI DAYANMAZ.. AVRUPA BİRLİĞİNİNDE CANI CEHENNEME

    CEVAP YAZ 3 28
  • Misafir 15 Haziran 2018 00:54 CHP içinde olduğu gibi AKP içinde de PKK ya sempati ile bakan milletvekilleri var...Her iki parti de o hainlere yakın olan her kim varsa derhal ihraç etmelidir!

    CEVAP YAZ 3 28
  • Misafir 15 Haziran 2018 11:42 Olayı yapan zaten aşiretçi vekil adayı.

    15 0
  • Misafir 15 Haziran 2018 00:47 ülkede seçim var ilk kez kan dökülüyor bundan bile mağduriyet çıkartmaya çalışıyorsunuz

    CEVAP YAZ 28 3
  • vatani seven 15 Haziran 2018 00:42 Sayin basbakan lütfen benim soruma cevap vérin Kurt acilimi yapan kimdir hadepliler dolmabahceye davet edip gizli gorusen kimdir olso gizli gorusme yapan kimdir fetoculara ne istediniz vermedik diyen kimdir sizden tek bir ricam insan ayirimi yapmayin türk Kurt laz cerkez ermeni suryani keldani hepsi bu ulkenin vatandasidir

    CEVAP YAZ 28 7
  • Misafir 15 Haziran 2018 11:42 Buna kimse CEVAB VEREMEDİ.....

    0 0
  • Misafir 15 Haziran 2018 00:22 Ne oldu HANİ BEKA SORUNU VARDI NE OLDU DA KALKTI BEKA SORUNU. EN SON UZATMANIZDAN BU TARAFA DEĞİŞEN NE OLDU DA KALDIRACAĞIZ DİYORSUNUZ. VARSA YOKSA SEÇİM DEĞİL Mİ. UMURUNUZDA MI AFRİN UMURUNUZDA MI ÜLKE BEKASI. VARSA YOKSA SEÇİM. VARSA YOKSA SEÇİM!!!!!!!!! İNŞAALLAH KAYBEDERSİNİZ. ZATEN KAYBETTİĞİNİZDE BU ÜLKEDE BİRÇOK ŞEY Kİ BUNA OHAL DE DAHİL KENDİLİĞİNDEN DÜZELECEK ÇÜNKÜ PERDELER KALKACAK HAKİKATLER GÜN YÜZÜNE ÇIKACAK. SİZİ DE KORKUTAN BU DEĞİL Mİ?

    CEVAP YAZ 28 4
  • MUSTAFA 15 Haziran 2018 00:15 HDP VE CHP GİZLİ İTTİFAK İÇİNDELER BİLMEYEN YOK.

    CEVAP YAZ 4 28
  • Misafir 15 Haziran 2018 11:42 yalancıyı ???????????? ???

    8 0
  • bir basit vatandaş 15 Haziran 2018 00:14 Suruç olayı hemen bir tarafa çekilmemeli, seçime, oy toplamaya siyasete alet edilmemelidir. Olay aşiretler arası rekabet veya kan davasına da dayanabilir.

    CEVAP YAZ 28 2
  • Misafir 15 Haziran 2018 00:11 Bu ülkede TAYYİP ve zihniyetinden başka DAHA büyük bir MESELE YOK YOK YOOKKKKKK!!!!!!

    CEVAP YAZ 28 8

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro