Başbakan Yıldırım: Seçim gecesi Erdoğan telefonda ağlıyordu

Başbakan Binali Yıldırım, veda ziyaretleri kapsamında Anadolu Ajansı'nı ziyaret ederek, Editör Masası Özel'in konuğu oldu. Başbakan Yıldırım seçim gecesi telefonda görüştüğü Erdoğan'ın neden ağladığını anlattı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Başbakan Yıldırım: Seçim gecesi Erdoğan telefonda ağlıyordu haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR15 YORUM
  • kundemacı 05 Temmuz 2018 14:01 Nasıl? ayak sıkışması ne demek? Seçim kaybediliyor diye olmasın?

    CEVAP YAZ 1 4
  • ASSİVAS 05 Temmuz 2018 12:40 YA BIRAKIN BU DUYGUSAL İŞLERİ, İŞİNİZE BAKIN SİZE HİZMET İÇİN ÜLKE SORUNLARI İÇİN OY VERDİK YETKİ VERDİK OLAYI MAGAZİNLEŞTİRMEYİN HER AĞLAYAN HABER OLURSA OOOOO İŞİMİZ ÇOK YANİ? CUMHURBAŞKANIDA AĞLAR NAHİYETİNDE HEPİMİZ İNSANIZ YAŞIMIZA BAKMADAN DUYGULANIRIZ AMA HABER OLMAZ İFŞA EDİLMEZ.

    CEVAP YAZ 4 9
  • AH AH LAMADINIZKİ 05 Temmuz 2018 12:10 DERTLERİNİZDEN FESATLIKLARINDAN HANGİNİZ AHLAMADIKTINIZKİ MİSAFİR MİSAFİR MİSAFİR

    CEVAP YAZ 4 2
  • 5.5 atmak 05 Temmuz 2018 12:01 "Açık ara farkla, en yakın adayla arasında 11 milyon oy farkı var." hatalı bir söylem. 5,5 milyon diğer tarafa geçse eşitleniyorlar. Akılcılığı unuttunuz.

    CEVAP YAZ 2 4
  • Misafir 05 Temmuz 2018 12:32 Memlekette 5 milyona yakın kayıt dışı, nerede olduğu bilinmeyen, ne yiyip ne içtiğinden bakanların bihaber olduğu 18-27 yaş arası genç var. Yazık.

    3 4
  • nadim hatipoğlu 05 Temmuz 2018 12:00 reisi biz ALLAHCC. için seviyoruz bu MÜSLÜMAN TÜRK MİLLETİNE VE DEVLETİNE YAKIŞAN BİR LİDER ALLAHCC YAR VE YARDICISI OLSUN DOĞRULUKTAN İMANDAN VE MÜSLÜMAN TÜRK MİLLETNE HİZMET ETMEKTEN AYIRMASIN İNŞAALLAH. milletimizin hasas konulardaki değerlendirmelerini göz önünde bulundurup ona göre kanunlar çıkarılmasından yanayız.

    CEVAP YAZ 13 7
  • hakkı 05 Temmuz 2018 11:44 İDAM İDAM İDAM. vatan hainlerine İDAM, tecavüzcüye İDAM, haksız yere adam öldürene İDAM, askere polise kurşun sıkana, taş atana, molotof atana İDAM, dhkpclilere İDAM, pkklılara İDAM, TÜRKİYE CUMHURİYETİNİ dışarı şikayet edenlere İDAM, devletin malı ile teröristlere değil halka ateş açan amerikadaki papaza tapan maklubecilere İDAM. yüzlerce hapisanenin, binlerce infaz korumama memurunun yapamağıdını 3 metrelik kendir ip halleder. ha bu arada bir kaçtanede tescilli hırsızın elini bileğinden keserseniz hırsızlıkta bıçakla kesilmiş gibi kesilir. bu saydığım suçlardan çok değil beşer kişiye bu cezalar uygulansın ama televizyonda canlı yayında uygulansın, uygulandıktan sonra aynı suçu işleyen ilk beş kişiyede yakalandıktan sonra üç gün içinde infazını gerçekleştirin. size şu garantiyi veriyorum TÜRKİYE genelinde suç oranları % 95 oranında azalır ve cezaevleri sistemli bir şekilde boşaltıla bilir.

    CEVAP YAZ 3 2
  • Misafir 05 Temmuz 2018 11:43 Ataturk e bu ulkenin kurucu,kurtaricisina "Ayyas" derken hic duygulanmiyorsunuz ama tum hincinizla yuzunuzun ifadesi sanki bir dusmanla karsilasmis gibi oluyor.

    CEVAP YAZ 5 14
  • Cito 05 Temmuz 2018 11:40 Ya bırakın bunları, onda vicdan felan yok kendinizi kandırırsiniz ancak. Zalimler için yaşasın cehennem.

    CEVAP YAZ 4 9
  • Misafir 05 Temmuz 2018 11:33 Hangi akpli ahlamadiki.

    CEVAP YAZ 5 4
  • Misafir 05 Temmuz 2018 12:36 gümbür gümbür gelen ekonomik krizle nasıl başedeceğiz biz diyemi ağladınız...

    6 5
  • Ccc 05 Temmuz 2018 11:31 Reis candir, reis adamdir, reis vatandir, sacinin teline uzanan eli 15 temmuzda kirdik kirmayada devam edecegiz

    CEVAP YAZ 25 6
  • Misafir 05 Temmuz 2018 11:28 Yok niye ben bu seçimi kazandım diye kahrından ağlıyordu bence,yoruldu artık dinlenmek istiyordu ,zorla ite kaka yürü sen arkadnayız dediler ,bu yolu tamamlıyamıyacagını bildiği için ağlıyordu bence,

    CEVAP YAZ 4 12
  • salhor 05 Temmuz 2018 11:25 Binali Yıldırım Bey, keşke ağlamadan falan bahsetmese. Baba ağlarsa, evlatlar, hanımlar kahrından ölür ve kendilerini sahipsiz hissederler. Demirel ne yapmıştı? Ekonomiye katkı için zenginler para topluyorken "Devlet, yardım kabul etmez. Borcunu öder" deyip kestirip atmıştı. Dirayet şart. Abdullahüssagîr piyesinde Endülüs yakılıp yıkılırken ağlayan hükümdara annesi ne diyordu? Soruşturup bulsunlar merak edenler.

    CEVAP YAZ 2 2
  • Koyun çok 05 Temmuz 2018 11:23 Suriye, Mısır, Filistin... Kitlelerin ölümüne neden olmak hiç problem değil değil ama (güya) bir yavrunun ayağı sıkışmış, işte buna ağlanır!

    CEVAP YAZ 0 9
  • Misafir 05 Temmuz 2018 11:45 suriye mısır ve filistini kana bulayan rte ve biz değiliz hacı tasmanı elinde tutanlara bir bak kim olduklarını göreceksin...

    0 2
  • Misafir 05 Temmuz 2018 12:37 05 Temmuz 2018 11:45 bop eşbaşkanı kimdi acaba..............

    1 2
  • Zeren 05 Temmuz 2018 11:22 Ya bu nedir ya? Aglamalar, sizlamalar, Patates fiyatini ayarlamaya calisam Bakanlar, ekonomi dibe vurmus Avrupa bize gipta ediyor felan.... ne is Abi? Bakkal Dükyani bile böyle yönetilmez!

    CEVAP YAZ 2 10
  • Metin Tamer 05 Temmuz 2018 11:22 Timsah her yediği büyük lokmada gözlerinden yaş gelir,biz bu yaşları çok yerde seyrettik. Bülent'te meclise giremediğine ağlamakta.Bizler ise bu komediye gülemediğimiz için, arada kaynayan vatan evlatlarına ağlamaktayız.Şehir terörü referandumun ertesinde bıçak gibi nasıl durdu ?

    CEVAP YAZ 2 14

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro