Başbakan Yıldırım 'güzel haber vereyim' deyip açıkladı

Başbakan Binali Yıldırım, Bakırköy'de bir otelde düzenlenen programda Alevi kanaat önderleri ile bir araya geldi. Yıldırım, "Artık irfan merkezleri ve cemevlerinin statüsünü tartışma alanından çıkarmaya karar verdik" açıklaması yaptı. Yıldırım terör örgütüne son dönemde vurulan büyük darbenin de nasıl elde edildiğini açıkladı.

PAYLAŞ tw fb gp

YORUM YAZIN Başbakan Yıldırım 'güzel haber vereyim' deyip açıkladı haberine yorum yapın

adınız ve soyadınızla doğrudan da yorum yapabilirsiniz
BU HABERE YAPILAN YORUMLAR10 YORUM
  • Ben yaptım oldu. 17 Haziran 2018 09:59 Bu yaklaşım bile yanlış. cem evlerine nasıl bir statü getireceklerine muhataplarınin hiç bir fikrini almadan karar verip oldu bittiye getiriyorlar. Bunu önce muhataplariyla konuşulup tartışılması ve ondan sonra birlikte karara varılması gerekmez mi.

    CEVAP YAZ 0 1
  • misafir 17 Haziran 2018 09:56 asıl baskını AKP liler esnafı korkutmak için yapmış.bir nevi gövde göterisi yapmışlar.neticesi malum.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 17 Haziran 2018 09:05 'AKP'Lİ HEYET İKİ GÜN ÖNCE GELMİŞTİ' Rapora göre iki gün önce AKP'li Yıldız ve ekibi, Esvet Şenyaşar’ın 25 yıldır işlettiği Suruç belediye binasının arkasındaki dükkana gitti. Sözlü tartışmanın yaşandığı ziyaret kavga yaşanmaksızın sonlandı. İki gün sonra Yıldız ve beraberindekiler silahlı şekilde tekrar dükkana gitti. AKP'li Yıldız içeri girmek isteyince Adil Şenyaşar’ın “Kadın müşteriler var içeri girmeyin, müşteriler rahatsız oluyor” dedi. Yıldız’ın “Biz namussuz muyuz ki içeri almıyorsun” diye karşılık vermesi üzerine tartışma başladı. Yıldız’ın korumalarından ismi tespit edilemeyen biri Adil’e tokat atarken, tartışma büyüyünce korumalarca Adil Şenyaşar’ın bacağına silahla ateş edildi.

    CEVAP YAZ 0 0
  • Misafir 17 Haziran 2018 11:23 Bu raporu reddedip kendileri bir rapor hazırlayıp onu verecekler mahkemeye.

    0 1
  • misafir 17 Haziran 2018 07:29 sen hiç konuşma.senin hiç hükmün yok.

    CEVAP YAZ 0 7
  • Misafir 17 Haziran 2018 02:45 16 yıldır düşündünüz seçime 1 hafta kala mı cem evlerin statüsüne kara verdiniz? seçimden sonraya niye bırakıyorsunuz? yapın o zaman sizi tutan nedir? yoksa yine oy toplayıp, seçimden sonra kandırdık mı diyeceksiniz?

    CEVAP YAZ 6 7
  • Misafir 17 Haziran 2018 02:43 Hani su internetteki cloud'u anlatmaya calisan gariban degilmi bu....

    CEVAP YAZ 3 2
  • Misafir 17 Haziran 2018 01:28 ""Artık irfan merkezleri ve cemevlerinin statüsünü tartışma alanından çıkarmaya karar verdik" açıklaması yaptı. " Durdun durdun da şimdi mi aklına geldi? Tam da seçim arefesinde... He ya bütün aleviler ikna oldular ve 24 Haziran'da oylarını AKP ye verecekler değil mi?

    CEVAP YAZ 4 1
  • Orhan kurt 17 Haziran 2018 01:18 Siz önce madimak otelin katliamini halka aciklayin sonra alevinin sorununu ele alin

    CEVAP YAZ 4 5
  • Misafir 17 Haziran 2018 01:05 son başbakan 1000ali sinemalarda..son bir hafta..

    CEVAP YAZ 7 3
  • Reisci 17 Haziran 2018 00:14 Basbakan nedir basbakan mi kaldi yahu

    CEVAP YAZ 1 2

İNTERNET HABER MOBİL

iPhone iPad Android
İnternethaber Yayın Grubu Tüm Hakları Saklıdır © 2000-2018 - İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz ! Tel : +90 212 266 99 99  /  Faks : +90 212 266 98 98 Yazılım Geliştirme ve Sistem Destek: Bilgin Pro